SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Hahaha die zou ik echt wel houden voor de legendariesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:35 schreef Loux het volgende:
[..]
Een master ball was anders wel van pas gekomen.
Ben bang dat ik die nooit ga tegen komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahaha die zou ik echt wel houden voor de legendaries
Zitten toch ook (nog) niet in t spel? (de 3 vogels, mew en mewtwo)quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:40 schreef Loux het volgende:
[..]
Ben bang dat ik die nooit ga tegen komen.
En dittoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Zitten toch ook (nog) niet in t spel? (de 3 vogels, mew en mewtwo)
Het schijnt van wel. Geloof dat men ze al wel in de codes had 'zien staan', zeg maar. Maar waar (en wanneer) ze verschijnen blijft nog wat onduidelijk. Niemand heeft er nog één gevonden.quote:
Jaloers... Hier nog nooit gezien, heb alleen een hele zwakke uit een ei...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:43 schreef probeer het volgende:
Owowow, bijna vergeten ... vandaag 2 vulpix gevangen. Toch weer 8 candy's.
Zou toch mooi zijn als blijkt dat Mewtwo alleen ergens midden op de Atlantische Oceaan kan worden gevangenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:43 schreef Loux het volgende:
[..]
Het schijnt van wel. Geloof dat men ze al wel in de codes had 'zien staan', zeg maar. Maar waar (en wanneer) ze verschijnen blijft nog wat onduidelijk. Niemand heeft er nog één gevonden.
Zou wel erg tof zijn als die alleen verschijnen vanaf, zeg level 50, en wanneer je naast een vulkaan / bliksemstorm / gletcher staat oid.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:43 schreef Loux het volgende:
[..]
Het schijnt van wel. Geloof dat men ze al wel in de codes had 'zien staan', zeg maar. Maar waar (en wanneer) ze verschijnen blijft nog wat onduidelijk. Niemand heeft er nog één gevonden.
Ja zou echt zo cool zijn. Hoorde ook iets over een Articuno op de Mt. Everest, maar geen idee of dat waar is, haha! Sowieso mogen de pokémon die spawnen best wat meer tijd/plaats/weer afhankelijk worden. Lijkt me echt gaaf.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Zou wel erg tof zijn als die alleen verschijnen vanaf, zeg level 50, en wanneer je naast een vulkaan / bliksemstorm / gletcher staat oid.
Al gaan er dan wel doden vallen.
Congrats. Vind het trouwens wel erg jammer dat jolteon (de tofste imo) verreweg de zwakste van de drie is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:45 schreef Loux het volgende:
[..]
Jaloers... Hier nog nooit gezien, heb alleen een hele zwakke uit een ei...
Net mijn Eevee van 563 geëvolueerd in een Vaporeon van 1503.En alle andere weedles en pidgeys. Halverwege level 21 nu!
Eens! Ik vind Jolteon ook de leukste en hij ziet er veeeel bruter uit dan de andere twee. Maar ach; uiteindelijk maakt kracht me ook niet enorm uit... Ik vind het verzamel-element veel leuker dan de krakkemikkige gym-gevechten. Hoop dat dat gauw wat meer gameboy-achtig wordt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Congrats. Vind het trouwens wel erg jammer dat jolteon (de tofste imo) verreweg de zwakste van de drie is.
wtf, echt niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Zou wel erg tof zijn als die alleen verschijnen vanaf, zeg level 50, en wanneer je naast een vulkaan / bliksemstorm / gletcher staat oid.
Al gaan er dan wel doden vallen.
Leuk doen!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We moeten een keer samen, het is niet alsof ik 3298473829 uur verderop woonbiertje erbij en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |