totaal ander postuurquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:49 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als de dader voor de mc donalds, hij liep daar rond
Wat natuurlijk slaat als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Hmmm CNN geeft trump nu wel enigszins gelijk over zijn donkere toon , nu dit ook weer gebeurd in Duitsland. Gekke tijden.
Götz George is vorige maand overleden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schimanski moet er nog weer aan te pas komen (was die niet al dood?).
Vind ik ook hoor. Daarom juist opvallend dat CNN nu zo bericht geeft. Dit zou je verwachten van Fox.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat natuurlijk slaat als een lul op een drumstel.
M'n wat op een wat zetten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:50 schreef Oversight het volgende:
[..]ff je proxy op een duits ip zetten, dan doet hij het prima.
Dat is Derrickquote:
Zelfs zonder de url te bekijken, kon ik al zien dat het van Bild kwam.quote:
Werkt hier gewoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:50 schreef Oversight het volgende:
[..]ff je proxy op een duits ip zetten, dan doet hij het prima.
Nou ze zijn selectief met hun "waarheid" wel 1 onbevestigde bron bevestigen maar een andere bron negeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
De waarheid is nog niet eens boven water...
Ja daarom zei ik dat. Maar idd tatort is wat anders.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat is Derrick
Net volledig geband door de ARD wegens het vermeende SS verleden van Horst Tappert (stond hier in de krant vandaag )
Het is natuurlijk wel weer de actie van een eenling. Terwijl Trump behoorlijk generaliseertquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:48 schreef skysherrif het volgende:
Hmmm CNN geeft trump nu wel enigszins gelijk over zijn donkere toon , nu dit ook weer gebeurd in Duitsland. Gekke tijden.
Liever die Onno dan Onno Hoes...hi ha hoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ahh die Onno, heeft hij me toch weer te pakken genomen.
Wie zegt dat dat een terrorist was maar niet iemand die de held wou uithangen. Lees mijn eerdere betichten maar blijf niet herhalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:50 schreef beantherio het volgende:
Wat ik aan die transcript dan toch weer vreemd vind is dat de schutter daarin geen een keer "allahakbar" roept terwijl ie toch allerlei andere dingen aan het roepen is. En hij spreekt ook heel duidelijk Duits dus dat het een vluchteling/immigrant is lijkt me sowieso wel uitgesloten (als het al een Moslim is). Er is weinig in dit verhaal wat je echt zekerheid geeft over de motieven van de dader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |