Zou het uit extreem-rechtse hoek kunnen komen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:27 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:25:32Ooggetuige: 'Schutter riep 'kutbuitenlanders'', laadde en schoot'. #muenchen reageer retweet
Tja, Frankrijk heeft inmiddels ook al behoorlijk wat ervaring kunnen opdoen in korte tijd he.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Komt nogal chaotisch over allemaal itt Frankrijk.
Misschien 1, waarschijnlijk 3 maar zeker 2 daders. Oftewel we hebben eigenlijk geen idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:37 schreef Infection het volgende:
twitter:ReutersWorld twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:36:52UPDATE: At least two shooters in Munich rampage: German security sources reageer retweet
Ze zijn nog eerst rustig de protocollen door aan het lezen 'Wat te doen bij..". Nog even geduld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:38 schreef tralalala het volgende:
Daders nog niet gepakt dus?Je zou denken dat Munchen net als bijvoorbeeld Amsterdam vol met camera's hangt.
Niet op jou gericht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is dit voor debiele persoonlijke aanval?
Dat begrijp ik, maar het topic wordt niet beter van dat soort posts.quote:
Weliswaar in reactie op de wensdenkerige veronderstelling dat het wel een moslim zou zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
In dit topic zitten vooral mensen die hun gram willen halen zie ik. Het is geen waaeschijnlijk geeb moslim en "iedereen schiet in de verdediging" en "zijn de mond gesnoerd"
Ook heel toevallig net na die bijl-aanval in Duitsland en aanslag in Nice. Kan ook geen toeval zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef beantherio het volgende:
Het is toch wel heel toevallig dat dit precies 5 jaar na Breivik plaatsvindt. Dat kan gewoon geen toeval zijn.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat die BansheeBoy hier nog zit is mij altijd nog een raadsel.
Niet precies.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef beantherio het volgende:
Het is toch wel heel toevallig dat dit precies 5 jaar na Breivik plaatsvindt. Dat kan gewoon geen toeval zijn.
Wel precies 5 jaar na Breivikquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:38 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zou het uit extreem-rechtse hoek kunnen komen?
Als er eens in de 5 jaar een aanslag was wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef beantherio het volgende:
Lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:39 schreef beantherio het volgende:
Vanaf wanneer is iemand een terrorist?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Onnoman het volgende:
het is mogelijk niet eens een is terrorist
Volgens mij zijn er in Israel vaker aanslagen dan in Europaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Superpush het volgende:
MVolgens mij is het tijd voor Europa om heel lief aan Israel te vragen hoe om te gaan met aanvallen door moslims. De situatie is namelijk hetzelfde met 2 verschillen. Hier zijn de mensen laf en we kunnen ons niet verdedigen. sneu he.....en altijd maar zeiken over Israel....
dan is 5 doden dus niet realistischquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Politie zegt nu 3 daders met ''long rifles''.
bedoel een moslimterroristquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is iemand een terrorist?
Als iemand geweld pleegt vanuit politiek of religieus motief.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[zelfstandig naamwoord]• iemand die geweld gebruikt om een politiek doel te bereikenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |