Oftewel, we zijn bijna een uur verder en nog steeds geen nieuws.quote:
Duitsland. Duitsland is een heel ander land dan bijvoorbeeld Frankrijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke statistieken? Niet de statistieken van afgelopen shootings/aanslagen in Europa.
Dit vergeten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:28 schreef Slaro het volgende:
[..]
We zitten niet meer in de jaren '80, kom op, doe niet zo mal.
Dat ben ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JCdeGraaf twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:22:04BREEK: Duitse politie vermoed dat er meerdere schutters zijn: nog niemand opgepakt (Reuters) @eenvandaag reageer retweet
Al ben je natuurlijk wel gewoon een lompe mongool als je dat hier post met al die smileys die juichen om neergeschoten mensen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen gewoo een beetje afgestompt raken van al het geweld. Ergens een goed teken. Als het je niet eens meer zo erg raakt als jesuischarlie en prayforparis is het voor terroristen lang zo interessant niet
Zouden ook diverse geruchten zijn dat het een doelwit is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgen gaypride in A'dam toch? Perfect IS-doelwit
Geen nieuws, goed nieuws?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oftewel, we zijn bijna een uur verder en nog steeds geen nieuws.
Nee natuurlijk niet. Het gevoel van walging voor mensen die dit soort misdaden plegen neemt alleen maar toe. Wie het ook gedaan heeft. Klootzakken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik raak er nooit afgestompt voor.
Het is vreselijk
Okéquote:
twitter:aktuelle_stunde twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:24:25Polizei #Muenchen geht von mehreren Tätern aus, die auf der Flucht seien reageer retweet
The fog of war.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oftewel, we zijn bijna een uur verder en nog steeds geen nieuws.
Door moslims tegen moslims. Leuk volk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:29 schreef Zahreddine het volgende:
Ach dit is niks vergeleken met wat er gebeurt in Irak of Syrie. Daar vinden aanslagen plaats van 200-300 doden.
Correct, maar ik stoor me mateloos aan mensen die gelijk roepen dat het een moslim betreft.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, het is koffiedik kijken, maar de kans is gewoon groot dat dit geen ordinaire Duitser is, of je dat nou leuk vindt of niet.
Kortom, jij weet net zoveel als ik, namelijk: niks.
Nou en, dat gebeurt al tientallen jaren. Bovendien te ver weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:29 schreef Zahreddine het volgende:
Ach dit is niks vergeleken met wat er gebeurt in Irak of Syrie. Daar vinden aanslagen plaats van 200-300 doden.
Sorry maar ik vind 'humor' in deze ongepast.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef Oversight het volgende:
[..]Goed, het is geen livestream van de dader zelf, maar beter dan niets toch?
de verkiezingen komen er vanzelf een keer aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
Doodziek, het erge ia dat de onderbuikhaat naar moslims met de dag groeit. Dit gaat exploderen
Ze hebben dan ook 9 van de 10 keer gelijk...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Correct, maar ik stoor me mateloos aan mensen die gelijk roepen dat het een moslim betreft.
Dat is erg stigmatiserend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |