Je bent midweek vergeten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef Onnoman het volgende:
-1 keer per 5 jaar
-1 keer per jaar
-1 keer per kwartaal
-1 keer per maand
1 keer per week
morgen weer een aanslag?
Welke statistieken? Niet de statistieken van afgelopen shootings/aanslagen in Europa.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:25 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Statistieken mein Freund.
Statistisch gezien is de kans dat het een Duitser betreft gewoon verreweg het grootst. Daarom is het zo vreemd dat mensen gelijk maar voor een moslim uitgaan...
Ik praat over het algemeen en ik zeg wat ik denk. Ik kan er naast zitten en dan nog geldt het niet voor iedereen. Dus voel je vooral niet aangesprokenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf!
Ik raak er nooit afgestopt voor.
Het is vreselijk
Noem 1 mass shooting door moslims in Duitsland.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en terecht toch,het zijn de moslims die ons dit aandoen.
Gebaseerd op het afgelopen jaar is de kans op een moslim weer een stuk groter.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef Wyand het volgende:
[..]
Zo overduidelijk is dat nou ook weer niet, ligt er een beetje aan waar je die statistieken op baseert.
Toch wel echt die video?quote:BR.de reporter Oliver Bendixen stating "police spokesperson speaking of multiple shooters started firing near the McDonald's before entering the OEZ." /u/RalphNLD
twitter:Reuters twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:24:51UPDATE: 'We believe we are dealing with a shooting rampage' - Munich police. https://t.co/iktpvLwv89 reageer retweet
Want een Duitser kan geen moslim zijn ? Zijn hard op weg om de grootste bevolkingsgroep te worden hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:25 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans dat het een Duitser betreft gewoon verreweg het grootst. Daarom is het zo vreemd dat mensen gelijk maar voor een moslim uitgaan...
Morgen gaypride in A'dam toch? Perfect IS-doelwitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef Onnoman het volgende:
-1 keer per 5 jaar
-1 keer per jaar
-1 keer per kwartaal
-1 keer per maand
1 keer per week
morgen weer een aanslag?
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:27:31UPDATE: Police believe there is more than one shooter involved; no one taken into custody yet; shooting at multiple targets reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:27 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Noem 1 mass shooting door moslims in Duitsland.
Kan je niet he?
Het gaat niet alleen om duitslandquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:27 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Noem 1 mass shooting door moslims in Duitsland.
Kan je niet he?
We zitten niet meer in de jaren '80, kom op, doe niet zo mal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:21 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn tot nu toe alle mass shootings in zowel Nederland als Duitsland door autochtonen gepleegd. Niet door moslims, dus ja ik vind het toch wel vreemd.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:26:29Update - #Munich Police says it believes more than one gunman is involved in the shopping centre shooting and no one has been arrested yet reageer retweet
twitter:IqfishLP twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:11:17Fighting on the deck of the parking lot #munich #oez https://t.co/nUk83vmGY3 reageer retweet
Eerder voor gekomen lukrake schietpartijen in Duitsland. Zoals de amoklaufer van Erfurt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:26 schreef Wyand het volgende:
[..]
Zo overduidelijk is dat nou ook weer niet, ligt er een beetje aan waar je die statistieken op baseert.
Joh, het is koffiedik kijken, maar de kans is gewoon groot dat dit geen ordinaire Duitser is, of je dat nou leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:25 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Merkel : "Wir shaffen das"quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgen gaypride in A'dam toch? Perfect IS-doelwit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |