quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:58 schreef Sylv3se het volgende:
Niet München!, zuid Afrika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto met doden (Telegraaf)zie email 27 oktober
het zijn mensen die dit soort onzin geloven. papier zelf doet niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet aan moslims. Meer het kwaadaardige sprookje dat ze inspireert.
onze? tieft op gekquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kip en het ei, beide hebben gewoon niets in onze cultuur te zoeken.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:58 schreef Sylv3se het volgende:
lijkt wel zuid afrika dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto met doden (Telegraaf)
Ik heb tegenwoordig wat extra ham mee op mijn brood.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Tot nu toe nog steeds geen aanslag in Nederland.. ik maak me zelden druk maar betrap me er soms op dat ik in het OV met iets meer argwaan naar moslimtypes kijk
de westerse cultuur ja die zonder moslims zo mooi Is geworden en met moslims langzaam afbreekt.quote:
Elke dode is er één te veel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:02 schreef Oversight het volgende:
Is dit de aanslag van vandaag ?
Niet echt indrukwekkend geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |