Wat is dit voor belachelijke reactiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:02 schreef Oversight het volgende:
Is dit de aanslag van vandaag ?
Niet echt indrukwekkend geloof ik...
Op Twitter kwam ' nationalist' en 'bekeerde moslim' naar voren.. Het is inderdaad verstandig om af te wachten in plaats van te speculeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:01 schreef Strani het volgende:
We moeten natuurlijk nog even afwachten of het hier daadwerkelijk moslimterrorisme betreft. Niet dat de discussie over moslims en terrorisme niet langzamerhand gerechtvaardigd is, maar wellicht moeten we iets minder speculeren over dit specifieke geval.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
de westerse cultuur ja die zonder moslims zo mooi Is geworden en met moslims langzaam afbreekt.
falen? Ik denk dat wij het prima op orde hebben met onze diensten. En dan vooral de speciale diensten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:02 schreef Odaiba het volgende:
Ik denk dat we hier in Nederland compleet zouden falen als er een aanslag wordt gepleegd. Ik snap daarom ook nog steeds niet waarom we nog geen target zijn, er lopen hier ook genoeg onstabiele figuren rond.
Wat moeten ze dan? A la CNN maar gaan speculeren omdat er nog niks bekend is?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Jezus Christus, de NOS spendeert er ook een halve minuut aan om daarna gezellig naar de vierdaagse te gaan
Denk dat wij dat juist aardig onder controle hebben, veiligheidsdiensten moet je hier niet onderschatten + alles zit dicht op elkaar, dus dat zal niet makkelijk worden, anders was er allang wat geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:02 schreef Odaiba het volgende:
Ik denk dat we hier in Nederland compleet zouden falen als er een aanslag wordt gepleegd. Ik snap daarom ook nog steeds niet waarom we nog geen target zijn, er lopen hier ook genoeg onstabiele figuren rond.
Zeg dan niks?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? A la CNN maar gaan speculeren omdat er nog niks bekend is?
Nederland is gelukkig een vrij nietszeggend doelwit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:02 schreef Odaiba het volgende:
Ah, zelfhaat. Altijd goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]wanneer was het mooi, begin jaren 90 heel even met de hardcore enzo
Hou eens op. 1x linken is genoegquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:03 schreef tjaptjoep het volgende:
Graag even invullen! Is voor de NOS!
http://www.strawpoll.me/10808597
Het één sluit het ander mijn inziens niet uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat verwacht je te lezen? Echt antwoord of verwacht antwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt iig buiten het winkelcentrum te zijn, iig 1 persoon op de grond.
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:58:46BREAKING: Police confirms there are "multiple" deaths after shooting attack in #Munich shopping center reageer retweet
ik vermoed eerder een Mohammedquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:06 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt erop dat de plaatselijke Tristan aan de slag is geweest.
Ja, dat doet men dan goed, heb het meer over als er wel wat gebeurd. Hoe snel kunnen we ter plaatse zijn etc. Toen ik zag hoe ze die NOS inval deden, werd ik niet echt overtuigd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
falen? Ik denk dat wij het prima op orde hebben met onze diensten. En dan vooral de speciale diensten.
twitter:MichaelSSmithII twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:53:41#MUNICH Video of scene of attack is being spread on IS-linked Telegram channels https://t.co/tFB0oaRmT9 reageer retweet
Stel dit soort domme vragen niet. Ik ben hier geboren en getogen. Denk je dat ik met een gerust hart nu de drukte in ga en niet enorm bang ben dat NL straks aan de beurt is? Ontopic pls.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het één sluit het ander mijn inziens niet uit.
Misschien dat we het zat zijn en wat gelaten eronder worden?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is dit voor belachelijke reactie
Is ook niet zeker, kan ook dronken geweest zijn toch, valt soms verkeerd toch je weetquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:07 schreef deedeetee het volgende:
Wie het is dat is nog niet duidelijk wel wat hij is, namelijk een verdomde HUFTER !
schiphol daarentegen bij die valse melding met die dronken vent ging redelijk snel. Doden zullen altijd vallen maar snel ter plaatse moet redelijk lukken hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:07 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, dat doet men dan goed, heb het meer over als er wel wat gebeurd. Hoe snel kunnen we ter plaatse zijn etc. Toen ik zag hoe ze die NOS inval deden, werd ik niet echt overtuigd.
Wat een voorbarige conclusie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:40 schreef tralalala het volgende:
Bedankt Merkel !
Bloed aan d'r handjes.
twitter:TPOnl twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:07:44PLAATJE VAN LIJKEN IN WINKELCENTRUM DAT NU RONDGAAT = HOAX! reageer retweet
Misschien, maar ik vind 't wat ver gaan, zo'n reactie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien dat we het zat zijn en wat gelaten eronder worden?
Die reactie wijst erop dat de berichten verstuurd zijn om kwart voor 1? Is toch pas net gebeurd / afgelopen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:07 schreef Wyand het volgende:
twitter:MichaelSSmithII twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:53:41#MUNICH Video of scene of attack is being spread on IS-linked Telegram channels https://t.co/tFB0oaRmT9 reageer retweet
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:08:12Shit: Volgens RTL hebben op verschillende plekken in München aanslagen plaats. #münchen reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:08:12Shit: Volgens RTL hebben op verschillende plekken in München aanslagen plaats. #münchen reageer retweet
Dat is dan ook de randstad hequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
schiphol daarentegen bij die valse melding met die dronken vent ging redelijk snel. Doden zullen altijd vallen maar snel ter plaatse moet redelijk lukken hier
We hebben Alphen al gehad, volgen mij ben je er nooit op voorbereid.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:06 schreef timmmmm het volgende:
In Nederland zou dit overigens best goed gaan, schat ik zo in. Nederland is een vele malen erger bigbrotherland dan de ons omringende landen, qua privacy dramatisch, qua veiligheid toch wel goed.
Maar goed, we zagen het bij de NOS-gijzeling ook, in Nederland kan dit ook gebeuren en is het ook niet een twee drie opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |