Oja, nu gaat er wel een belletje rinkelen. O.a. een Chrome extensie heeft die naam en die functie. En ik ben ook best vrouwelijk, vooral op zondag ochtend.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soort van landenchanger om geoblocks te omzeilen, vind het een vrouwelijk hallo, dollentjes![]()
Die extension was best suspect toch? Mensen die het gebruikten om spam te versturen en zo.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, nu gaat er wel een belletje rinkelen. O.a. een Chrome extensie heeft die naam en die functie. En ik ben ook best vrouwelijk, vooral op zondag ochtend.
Oh geen idee. Ik gebruikte het heel af en toe om het Netflix US aanbod te kijkenquote:Op zondag 24 juli 2016 11:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die extension was best suspect toch? Mensen die het gebruikten om spam te versturen en zo.
wat het deed was jouw ip gebruiken voor anderen om een geoblock te ontduiken, best link,jaquote:Op zondag 24 juli 2016 11:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die extension was best suspect toch? Mensen die het gebruikten om spam te versturen en zo.
Er zijn bij mij alleen nog maar nutteloze uitgekomenquote:
Haha, nog steeds memories!quote:Op zondag 24 juli 2016 11:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oke, dat was bulletje, maar toch
Ja echt he wat een genot was dat. Tenzij je onderop lag en die met obesitas als eerste sprong.quote:
Met elleboog naar onderquote:Op zondag 24 juli 2016 12:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja echt he wat een genot was dat. Tenzij je onderop lag en die met obesitas als eerste sprong.
Nee, ik ga nooit (meer). Hopelijk komend seizoen paar wedstrijdjes. Jij?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:16 schreef Japie77 het volgende:
Ben je gister nog naar Feyenoord geweest Scrummie?
Ik meende te lezen dat je gister met je pa naar Feyenoord zou gaan? Nee ik ga nooit, ben een tv supporter. Voetbal interesseert me eigenlijk helemaal niet zo veel meer maar als Feyenoord eenmaal in je hart zit dan zit je eraan vast he.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit (meer). Hopelijk komend seizoen paar wedstrijdjes. Jij?
Dat laatste sowiesoquote:Op zondag 24 juli 2016 13:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik meende te lezen dat je gister met je pa naar Feyenoord zou gaan? Nee ik ga nooit, ben een tv supporter. Voetbal interesseert me eigenlijk helemaal niet zo veel meer maar als Feyenoord eenmaal in je hart zit dan zit je eraan vast he.
Ah ok. Mijn pa is supporter van de Eagles. Die nieuwe spits van Feyenoord is denk ik wel een goeie. Wel vertrouwen in.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Nee, ik ging naar m'n pa voetbal kijken. Vaste prik, kijk altijd samen met hem.
Yep, ik heb er ook vertrouwen in. Gister ook prima goal, en Elia lijkt z'n goeie vorm van de laatste wedstrijden vorig seizoen ook door te zetten..quote:Op zondag 24 juli 2016 14:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah ok. Mijn pa is supporter van de Eagles. Die nieuwe spits van Feyenoord is denk ik wel een goeie. Wel vertrouwen in.
Jonge, moet je tikken? *tikkie*quote:Op zondag 24 juli 2016 16:02 schreef Blaadjes het volgende:
Feyenoord![]()
En hoor ze eens de mannen die nooit in het stadion komen...
Geen mooie foto's dus?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:30 schreef THEFXR het volgende:
oef, snij ik in mijn nagel met het koksmesgelukkig er niet doorheen
nee, die van 6 mnd geleden heb ik niet meer. toen moesten er 4 pleisters omquote:
Als het eten maar goed wasquote:Op zondag 24 juli 2016 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die van 6 mnd geleden heb ik niet meer. toen moesten er 4 pleisters om
heen zodat het bloeden stopte
quote:Op maandag 25 juli 2016 03:43 schreef oompaloompa het volgende:
zeilfoto:
[ afbeelding ]
Ook nog een zeehond gezien die een stukje meezwom
aah, das leuk, ik zie ze ook zonnen op die boeiquote:Op maandag 25 juli 2016 03:43 schreef oompaloompa het volgende:
zeilfoto:
[ afbeelding ]
Bizar idd. Deze wereld is op z'n minst best raar te noemen.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Naar aanleiding van die schietpartij in die nachtclub kwam ik op deze lokale nieuwssite dit tegen.
Ik blijf het bizar vinden, zulke jonge mensen die een ander gedood hebben...
http://www.news-press.com(...)rrests-723/87499080/
Nice!quote:Op maandag 25 juli 2016 03:43 schreef oompaloompa het volgende:
zeilfoto:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |