Individual Value.quote:
Ehm .. zegmaar als de pokemon zichtbaar op de kaart verschijnt. Zelfs als ik er dan naast/op sta, geeft de tracker nog 3 stapjes aan. Ook focussen op 1 pokemon (door op de tracker te selecteren) verandert niets aan het aantal stapjes. Is nu zelfs compleet nutteloos, want je kan dan niet meer zien of de pokemon bovenaan in de tracker staat (en dus dichterbij is) of onderaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
Wat is spwan?
Als je erop klikt, en dan op een Pokemon klikt, dan gaat dat ding wel focussen op die Pokemon. Dat is het enige wat ik aan dat ding heb kunnen ontdekken.
Dat zou fijn zijn voor wat meer spelers die niet al level 20 zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:20 schreef KingRadler het volgende:
ik zie nieuwe gyms verschijnen op de kaart
toch niet een bug in spelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn voor wat meer spelers die niet al level 20 zijn
geoooquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
"Pokemon Go is already more popular than Tinder, another app where you swipe to find monsters in your area."
430 en heel veel candies verzamelenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een nidoran van 430 en een nidorino van 642
welke is beter om nidoking van te maken?
Met een Dratini is het het al waard vind ikquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:41 schreef Loux het volgende:
Vanochtend een lure gezet op mijn 'thuis-pokestop', en toen lag na drie minuten de server er voor een uur uit.![]()
Nu poging twee en de eerste pokémon die spawnt is een dratini! Hopelijk zet dit door en is dit een goede lure en niet eentje met enkel pidgeys en weedles!
Die is hier in de buurt vrij common.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met een Dratini is het het al waard vind ik
Aha, ik heb had er ook 1, Dratini, Squirtle en Krabby bij elkaar maar was 1 malig, dus levelen oid gaat totaal niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef Loux het volgende:
[..]
Die is hier in de buurt vrij common.Maar daarom juist fijn; candy sparen!! Zit nu op 19.
Met een tablet rondlopen lijkt me toch wat onhandig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:50 schreef Noorseviking het volgende:
Zijn er trouwens mensen die het op tablet spelen? Een guy hier op het dorp ''de tablet man'' kan gewoon 2 dagen nonstop spelen zonder dat die batterij leeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |