Het [NWS] topic loopt ook behoorlijk, daar wordt alles verzameld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral niet op de Duitse nieuwsbronnen wachten, want die weten van niks blijkbaar.
Joh ik ben er nu pas hoorquote:
wacht, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heel slecht maar ik zit vooral te f5'en om meer info over Munchen te krijgen, zo vaag dat er nog weinig concreet is na ruim 3 uur.
https://www.periscope.tv/jackyFakkinDaniels/1MYxNzDWdkNxwquote:
Ja, hij is gestopt, net tussen het plaatsen vd link, en het klikken op...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.periscope.tv/jackyFakkinDaniels/1MYxNzDWdkNxw
Alleen staat die op het punt te stoppen.
Politie komt nu met machinegeweren aangezet!
35 seconden van 24 minuten, en daarna bufferen
Hij draait nog gewoon hoor, maar hij moest ineens wel met spoed weglopen daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, hij is gestopt, net tussen het plaatsen vd link, en het klikken op...
aan de authenticiteit van Sky News?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen lijkt er nu weer aan de authenticiteit van dat plaatje getwijfeld te worden.
Nee sommigen roepen dat dit photoshopped is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
aan de authenticiteit van Sky News?
Mwah, die zijn toch over het algemeen aardig bezig?
Ik zag alleen een twitterlink van SkyNews. Van hun account, daarom.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee sommigen roepen dat dit photoshopped is.
teveel pindakaas plaktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm een broodje pindakaas is best lekker, maar te veel pindakaas maakt het lastig weg te krijgen.
Om maar een wat luchtiger onderwerp aan te snijden
Pindakaas is dan wel weer lekker. Met stukjes noot, dan dan wel weer.quote:
En de pot op de deksel bewaren, dan blijft het smeuïgerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pindakaas is dan wel weer lekker. Met stukjes noot, dan dan wel weer.
Hij kon het niet aan om in de directe nabijheid van een Android te zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:39 schreef tailfox het volgende:
rip blackberry............ phone doet niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |