Tuinbadje voor gebruikt, of naar een speciale erkende floatcentrum gegaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
in water liggen mediteren wat +_ zelfde temp is
Niks voor mij, dan verzuip ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
in water liggen mediteren wat +_ zelfde temp is
Oeh, lijkt me wel wat inderdaad.quote:Bij Floaten lig je in een afgesloten capsule met een hele hoge concentratie zoutwater. Door het zout blijf je rustig drijven. De combinatie van een zacht muziekje op de achtergrond en het rustig wiegen op het water zorgen ervoor dat je binnen no-time in slaap dommelt om een uurtje later volledig uitgerust wakker te worden.
badkamer deed prima heb er meer dan een sphongle album ingelegenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuinbadje voor gebruikt, of naar een speciale erkende floatcentrum gegaan?
Hehehe okee dan!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
badkamer deed prima heb er meer dan een sphongle album ingelegen
neh benen uit de badkuip ging primaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe okee dan!Heb je zo'n groot bad dan?
Ja, ik vind dat wel interessant. sensory deprivation, voelen alsof je zweeft, afwachten wat voor beelden je hersens je voorschotelenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou paar keer adem proberen te halen onder water.
lekker he, zout waterquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou paar keer adem proberen te halen onder water.
het water is niet een met mijquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
A mediterend: "Ik ben één met het water, ik ben één met het water, ik ben....*GULP!* KUCH! ROCHEL! HOEST! Ja kut, dus toch niet!"
nou je voelt onder het water echt niks. heel ontspannend maarja dan zink je ineens te veel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Al mediterend: "Ik ben één met het water, ik ben één met het water, ik ben....*GULP!* KUCH! ROCHEL! HOEST! Ja kut, dus toch niet!"
Ik ken een gozer en die steekt naalden en er zijn mensen die denken dat ze opstijgen dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel interessant. sensory deprivation, voelen alsof je zweeft, afwachten wat voor beelden je hersens je voorschotelen
Jij steekt er niet eentje in, maar op?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken een gozer en die steekt naalden en er zijn mensen die denken dat ze opstijgen dan.
Bij mij heeft dat meestal andere reden.
hij heeft een goede interpunctie, jij hebt goede wietquote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken een gozer en die steekt naalden en er zijn mensen die denken dat ze opstijgen dan.
Bij mij heeft dat meestal andere reden.
Deze zin kan wel een punt aan het einde en een hoofdletter aan het begin gebruiken!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
hij heeft een goede interpunctie, jij hebt goede wiet
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze zin kan wel een punt aan het einde en een hoofdletter aan het begin gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |