quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:51 schreef Montagui het volgende:
Inmiddels 44 recensies op 'google', waarvan 43 van 'de afgelopen week'. En die 44ste is van een jaar geleden en de enige positieve.![]()
https://www.google.nl/?gw(...)0x776651fc5ce2a5c2,1,
quote:Mark Bahri
Ik heb een 'normale' voornaam maar een voor jou abnormale achternaam. Moet ik dan 25% vooruit betalen in plaats van 50%?
In dat positieve commentaar staat ook de website van die persoon, en die website is nog steeds bereikbaar, maar ik wil hier geen sites gaan lopen spammen, maar voor wie een 'live' voorbeeld wil zien van een door hem gemaakte websitequote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:51 schreef Montagui het volgende:
Inmiddels 44 recensies op 'google', waarvan 43 van 'de afgelopen week'. En die 44ste is van een jaar geleden en de enige positieve.![]()
https://www.google.nl/?gw(...)0x776651fc5ce2a5c2,1,
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij heeft slechte ervaringen met mensen die Saddam heten. Wat gek, die ben ik mijn 30 jaren allochtoon zijn nooit tegengekomen.²
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo ziet die er wel beter uit
[ afbeelding ]
En dan ook reclame voor zichzelf maken in de footerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In dat positieve commentaar staat ook de website van die persoon, en die website is nog steeds bereikbaar, maar ik wil hier geen sites gaan lopen spammen, maar voor wie een 'live' voorbeeld wil zien van een door hem gemaakte website
Ik ben niet in de positie om mensen daartoe op te roepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Roep je nou serieus op tot het in elkaar timmeren van een treurneus die buitenlanders haat?
Dan ben je echt een klaploper van hetzelfde kaliber.
?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De Souad waar het over gaat ziet er niet zo uit :p
Grappig dat uitgerekend jij, onze moslim knuffelaar, andere daarvan beschuldigt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wilt het iets te gretig goedpraten. Dat mag ook.
Oh, ben ik uitgeroepen tot jouw moslimknuffelaar?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Grappig dat uitgerekend jij, onze moslim knuffelaar, andere daarvan beschuldigt.
Jij bent toch die Gutmensch die een of ander Somalisch vrouwtje helpt om zichzelf beter te voelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ben ik uitgeroepen tot jouw moslimknuffelaar?
Neen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jij bent toch die Gutmensch die een of ander Somalisch vrouwtje helpt om zichzelf beter te voelen?
Vooruit, een Afghaanse dan.quote:
die gast heeft politiek incorrecte maatregelen genomen om niet meer met oa dreigende telefoontje te hoeven copen. 'Ik ga je moeder neuken'quote:
volgens mij zijn er heel veel mensen die slechte ervaringen hebben gehad met een saddam en met een osamaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij heeft slechte ervaringen met mensen die Saddam heten. Wat gek, die ben ik mijn 30 jaren allochtoon zijn nooit tegengekomen.²
Ja, het is ook best lastig. Maak je weer eens een website voor een Saddam of een Osama, ben je net klaar, begint Amerika een oorlog tegen 'm. Zie dan je geld maar eens te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij zijn er heel veel mensen die slechte ervaringen hebben gehad met een saddam en met een osama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |