Nee maar dit gaat ook niet over een sollicitatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die mogen er uberhaupt niet werkenMet of zonder vooruitbetaling :p
Omdat je dan nog meer shit over je heen krijgt... haha.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk alleen probeert die er sneaky omheen te draaien.
Je discrimineert nu tussen discriminaties.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dit gaat ook niet over een sollicitatie.
Nou vind het anders vrij duidelijk wat die wil zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat je dan nog meer shit over je heen krijgt... haha.
Sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je discrimineert nu tussen discriminaties.
Het is gewoon wat je zwart op wit zet. Als hij had gezegd 'sorry, geen interesse' was er niets aan de hand geweest. Maar nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:27 schreef Manke het volgende:
Omgekeerde wereld, nu mag je niet meer zelf bepalen voor wie je werkt. Als je liever niet voor een pools bedrijf of shoarmatent werkt, discrimineer je zeker ook
Tuurlijk mag je dat wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:27 schreef Manke het volgende:
Omgekeerde wereld, nu mag je niet meer zelf bepalen voor wie je werkt.
Dat mag je wel, en dat wordt ook heel veel gedaan. Maar dan antwoord je gewoon met "Sorry, ik heb voorlopig geen tijd voor jouw opdracht" zoals alle normale bedrijven dat ook doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:27 schreef Manke het volgende:
Omgekeerde wereld, nu mag je niet meer zelf bepalen voor wie je werkt. Als je liever niet voor een pools bedrijf of shoarmatent werkt, discrimineer je zeker ook
Natuurlijk mag jij bepalen voor wie je werkt, als jij geen geld wil verdienen is er altijd wel iemand anders. Openlijk toegeven dat je bepaalde groepen discrimineert is daarbij optioneel en voor eigen risico.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:27 schreef Manke het volgende:
En illegaalquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:
Openlijk toegeven dat je bepaalde groepen discrimineert is daarbij optioneel en voor eigen risico.
Terechte bedreigingen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"In een reactie laat Martijn van Webstick weten dat de reactie 'niet beledigend bedoeld was'. 'Het is mijn goed recht om mensen af te wijzen', stelt hij. 'Ik heb in het verleden slechte ervaringen gehad met bepaalde groepen, dus ik bouw liever sites voor de ene, dan voor de andere klant.'
Ook hij krijgt de nodige reacties over zich heen. 'Ik word beledigd en bedreigd', stelt hij. 'Het is belachelijk, al die reacties. Die dame heeft niet gereageerd maar is gelijk dit soort dingen gaan publiceren. Ik had sowieso nee gezegd, want ik ben op dit moment toch te druk.'"
AT5
quote:
quote:Nee, het is discriminerend als mensen zeggen van ‘Okay, ik heb die persoon liever niet, want dat je dan de hele dag platgebeld wordt’ en dat je dat niet wilt. Dat is discriminerend. Het is discriminerend als iemand zijn mening uit en door mafkezen gebeld wordt de hele dag. Dat is discriminerend.
Geen idee wat hij probeert te zeggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:37 schreef Ludachrist het volgende:
De definitie van discriminatie heeft hij in ieder geval helder:
[..].
Discriminatie op grond van...?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij vindt het discriminatie om door mafkezen gebeld te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |