Me dunkt, met zo'n "ondernemer" valt niks meer te overleggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:17 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat is er gebeurd met onderling overleg?
Nee, het probleem is het gebrek aan begrip bij deze mevrouw dat veel van haar "soortgenoten" nu eenmaal wat minder betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat die 50% niet het probleem is?
Inderdaad, dat is het échte probleem.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, het probleem is het gebrek aan begrip bij deze mevrouw dat veel van haar "soortgenoten" nu eenmaal wat minder betrouwbaar zijn.
Vandaar dat de meeste oplichters op MP Nederlanders zijn o.a. bij programma's als Oplichting, Undercover in Nederlandquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:55 schreef Woelwater het volgende:
Ach, als hier de meerderheid aangeeft op marktplaats geen zaken te willen doen met een Mo of Hassan vanwege altijd gezeik dan is dat geen probleem.
Communiceert een bedrijf dat naar een Souad die vervolgens gelijk naar de media stapt dan ontploft er een topic.
Iets zegt mij dat die Souad sowieso niet had betaald, anders was die 50% ook geen probleem geweest.
Op TV programma's zijn het anders bijna alleen blanke Nederlanders, hoe wil je dit dan verklaren? Gaan we nu ook geen zaken meer doen met Nederlanders?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, het probleem is het gebrek aan begrip bij deze mevrouw dat veel van haar "soortgenoten" nu eenmaal wat minder betrouwbaar zijn.
Dat is een complot van de slinkse media!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:22 schreef Knudde het volgende:
Op TV programma's zijn het anders bijna alleen blanke Nederlanders, hoe wil je dit dan verklaren? Gaan we nu ook geen zaken meer doen met Nederlanders?
Deze vrouw had gewoon die 50% vooruit moeten betalen, niet zo janken. Zij weet toch ook wel dat Marokkanen onbetrouwbaar zijn, ze is er potverdorie zelf een.quote:
Dit klopt. Enige wat mocro's doen is nog afdingen bij afhalenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:22 schreef Knudde het volgende:
[..]
Op TV programma's zijn het anders bijna alleen blanke Nederlanders, hoe wil je dit dan verklaren? Gaan we nu ook geen zaken meer doen met Nederlanders?
Die ervaring heb ik juist bij Turken. Daarom bikkelhard; of je komt het halen voor deze prijs en geen gehaggel, of je komt niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit klopt. Enige wat mocro's doen is nog afdingen bij afhalen
Dat doe ik ook bij marktplaats dingen hoor, dat hoort toch ook een beetje?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Die ervaring heb ik juist bij Turken. Daarom bikkelhard; of je komt het halen voor deze prijs en geen gehaggel, of je komt niet.
Heb er weleens een stuk of wat toch af zien druipen, toch proberen te handelen bij ophalen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:53 schreef Copycat het volgende:
Is dit voor u een probleem?
Nee, maar dat is het nu wel voor jou.
Mooie aanname. En hij zet toch echt zichzelf zo weg, door potentiële klanten dusdanig weg te zetten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef TheJanitor het volgende:
Het is ook wel grappig hoe iemand die waarschijnlijk verschillende malen voor in totaal duizenden euro's is opgelicht nu een boos en dom mailtje stuurt en weggezet wordt als de ultieme boeman.
Normale namen. Toen ik dat las had ik het niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooie aanname. En hij zet toch echt zichzelf zo weg, door potentiële klanten dusdanig weg te zetten.
Je hebt dan toch al een afspraak tot koop, om dan nog af proberen te dingen is nogal lomp.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bij marktplaats dingen hoor, dat hoort toch ook een beetje?
Klanten die niet betalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooie aanname. En hij zet toch echt zichzelf zo weg, door potentiële klanten dusdanig weg te zetten.
HIj had natuurlijk gewoon zonder zijn afkeer voor bepaalde namen te zeggen kunnen vragen om de vooruitbetaling. Souad had daar waarschijnlijk helemaal geen problemen mee gehad.quote:
Je snapt dat de potentiële klanten niet dezelfde mensen zijn als oude wanklanten? Ook al hebben ze geen normale namenquote:
Als je een paar keer problemen hebt gehad met personen met die namen is het niet meer dan logisch dat je dan extra oppast.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat de potentiële klanten niet dezelfde mensen zijn als oude wanklanten? Ook al hebben ze geen normale namen.
Het is ook dom, maar dat heb ik al gezegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
HIj had natuurlijk gewoon zonder zijn afkeer voor bepaalde namen te zeggen kunnen vragen om de vooruitbetaling. Souad had daar waarschijnlijk helemaal geen problemen mee gehad.
Ja. Ik pas ook altijd extra op bij mannen die Jan heten. Paar keer problemen met een Jan gehad. Alle Jannen zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:56 schreef TheJanitor het volgende:
Als je een paar keer problemen hebt gehad met personen met die namen is het niet meer dan logisch dat je dan extra oppast.
Namen als Osama en Saddam.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je een paar keer problemen hebt gehad met personen met die namen is het niet meer dan logisch dat je dan extra oppast.
Van slechte ervaringen met moslims? Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
De goedpraters en wegkijkers zijn gearriveerd.
Je wil het gewoon niet snappen. Dat mag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik pas ook altijd extra op bij mannen die Jan heten. Paar keer problemen met een Jan gehad. Alle Jannen zijn hetzelfde.
Simplisme ten top.
Jij wilt het iets te gretig goedpraten. Dat mag ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:58 schreef TheJanitor het volgende:
Je wil het gewoon niet snappen. Dat mag.
Ik zeg gewoon dat dit niet uit het niets komt. En ook niet uit racisme.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wilt het iets te gretig goedpraten. Dat mag ook.
En wat heeft Souad met die (vermeende) onbetaalde rekeningen te maken? Of is dit een klassiek voorbeeld van generalisatie?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef TheJanitor het volgende:
Het is ook wel grappig hoe iemand die waarschijnlijk verschillende malen voor in totaal duizenden euro's is opgelicht nu een boos en dom mailtje stuurt en weggezet wordt als de ultieme boeman.
Precies, heel begrijpelijk dat je niet verder wil kijken,mensen wegzetten, gevaar proberen in te schatten, en dan na het discrimimeren weer terug naar die knusse grot. Mensen individueel behandelen is voor mensen die teveel tijd hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Van slechte ervaringen met moslims? Inderdaad.
Als je 4x opgelicht bent door mensen met Marokkaanse namen moet je gewoon ook de 5de keer erin stinken omdat het anders niet politiek correct zou zijn? Ik ken zijn ervaringen niet, maar als je als bedrijf dit doet, kunnen die niet goed zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En wat heeft Souad met die (vermeende) onbetaalde rekeningen te maken? Of is dit een klassiek voorbeeld van generalisatie?
Dus inderdaad een klassiek gevalletje generalisatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je 4x opgelicht bent door mensen met Marokkaanse namen moet je gewoon ook de 5de keer erin stinken omdat het anders niet politiek correct zou zijn? Ik ken zijn ervaringen niet, maar als je als bedrijf dit doet, kunnen die niet goed zijn geweest.
Je moet gewoon aan iedereen 50% vooruit vragen, TheJanitor, als je bang bent om opgelicht te worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je 4x opgelicht bent door mensen met Marokkaanse namen moet je gewoon ook de 5de keer erin stinken omdat het anders niet politiek correct zou zijn? Ik ken zijn ervaringen niet, maar als je als bedrijf dit doet, kunnen die niet goed zijn geweest.
Of hij heeft gewoon een hekel aan niet Nederlanders, overigens is zijn methode voor kredietanalyse ook wel erg beperkt als hij jouw methode toepast.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Martijn. Zal wel zo'n gore pedo zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:04 schreef Wespensteek het volgende:
Voor Martijn te hopen dat hij stormfront en soldiers of odin wel als normale namen ziet.
Dat zouden Jan-Pieter en Robert toch nooit doen joh, dat zijn echt goeie gasten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je moet gewoon aan iedereen 50% vooruit vragen, TheJanitor, als je bang bent om opgelicht te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |