Die heb ik al geplaatst, op deze topic: KLB / De toevoer van moslims moet NU stoppen!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:14 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Mens houd bloos je snavel! Wat doe je hier? Bombruid. Wordt je gedwongen hier te blijven? Jullie zijn "altijd" het slachtoffer. Ik drop geen bommen in jullie landen. Zelfreflectie is niet aan de orde muts. Het zal mij worst wezen dat jullie elkaar onderling afslachten voor je zielige islam. Zolang jullie maar binnen je eigen gebied blijven!
volgens welk geloof? Islam toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:34 schreef girlygirl8 het volgende:
De enige reden dat God ons schiep is om Hem te aanbidden (dmv het navolgen van de geboden en afstand nemen van het verbodene --> hiermee bereik je uiteindelijk vrede met jezelf en de ander = het nut)
Echter tegenwoordig leeft de meerderheid van de mensheid dit niet na, ja dan krijg je zo'n wereld
niet echtquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja en ook de oorspronkelijke boodschap van het christendom en jodendom
Vroeger werd je verbrand als je een protestant was of op een 'heks' leekquote:
a&e in de bijbel zijn niet enkel gemaakt om God te aanbidden, maar die zijn gemaakt voor fellowship met God, vanuit zijn genoegen. Er was ook geen wet, omdat er nog geen zonde was.quote:
katholieken waren fucked up, ja. Weet niet of ze dat deden, maar protestanten zijn ontstaan omdat ze toegang kregen tot de bijbel door boekdrukkunst en ze zagen dat wat katholieken deden, niet klopte.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vroeger werd je verbrand als je een protestant was of op een 'heks' leek
christendom is net zo fucked up als de koran
Je hecht weinig waarde aan het vrije woord zo te zien en vredelievend ben je ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen wat er gebeurd met jouw volk. Ga terug naar ze. Je bent een gekkin die niet vrij hoort rond te lopen. Afvoeren in een dwangbuis naar een TBS kliniek of enkele rit Arabië voor jou!
Je bent geestesziek. Kwaadaardige IS strijdster
PS: leer Nederlands "dom" wijf!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)quote:'De klassieke opvatting en uitleg van projectie is dat het een afweermechanisme is tegen negatieve emoties. Projectie neemt nervositeit weg over zaken die wij in onszelf niet graag erkennen, en worden aan andere mensen toegeschreven. Dit gebeurt vaak onbewust zodat het ego niet met deze zaken hoeft om te gaan'.
De heksenverbrandingen in Salem waren toch echt opgezet door Quakers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:45 schreef Manke het volgende:
katholieken waren fucked up, ja. Weet niet of ze dat deden, maar protestanten zijn ontstaan omdat ze toegang kregen tot de bijbel door boekdrukkunst en ze zagen dat wat katholieken deden, niet klopte.
Rustig aan, Appie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:43 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen wat er gebeurd met jouw volk. Ga terug naar ze. Je bent een gekkin die niet vrij hoort rond te lopen. Afvoeren in een dwangbuis naar een TBS kliniek of enkele rit Arabië voor jou!
Je bent geestesziek. Kwaadaardige IS strijdster
PS: leer Nederlands "dom" wijf!
Ik ben dan wel geen mod, maar je hebt er wel een handje van om dit soort reacties bij mede-forummers uit te lokken imho, wie kaatst kan de bal verwachten...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:47 schreef girlygirl8 het volgende:
Kan deze verwijderd worden?
Vol met persoonlijke aanvallen:
[..]
KLB / Religie
Als je je door die posts uit laat lokken tot zo'n kansloze scheldpartij heb je wat mij betreft ook niets te zoeken op een forum.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:52 schreef KillerBee4ever het volgende:
Uit het feedback topic:
[..]
Ik ben dan wel geen mod, maar je hebt er wel een handje van om dit soort reacties bij mede-forummers uit te lokken imho, wie kaatst kan de bal verwachten...
En om dan vervolgens te klagen in het feedback topic, is wel een beetje triest, vind ik.
Als je liever alleen jouw mening verkondigd ziet, is een forum wel een hele verkeerde plek om te 'discussieren', just saying.
Je hebt gelijk, ook helemaal mee eensquote:Op zaterdag 23 juli 2016 07:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je je door die posts uit laat lokken tot zo'n kansloze scheldpartij heb je wat mij betreft ook niets te zoeken op een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |