Het is waarschijnlijk niet het antwoord dat je wilt horen, maar het kan echt nog weken duren voordat het vocht helemaal weg is uit je buik en ook je eierstokken weer een normaal formaat hebben. Totaal heeft mijn zusje een week in het ziekenhuis gelegen en nog 2 weken rustig aan moeten doen thuis voor ze weer aan het werk ging. Haar hele conditie was weg en ze moest echt rustig aan opbouwen qua lopen en huishoudelijke taken. Je kunt er best een poosje zoet mee zijn helaas.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:02 schreef Sam1993 het volgende:
En de overstimulatie klachten zijn weer terug... 3 kwartier geleden preperan tegen de misselijkheid gepakt maat die doet nog niets en mn buik is weer dik en pijnlijk. Bah... Tot wanneer kunnen die klachten aanhouden? Morgen toch maar weer spoed bellen
Ik heb een milde overstimulatie gehad, niet zodanig dat er actie nodig was. Maar wel pijn, ik ben nu bijna acht weken en heb nog steeds af en toe last. En dat is normaal volgens mijn arts.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:02 schreef Sam1993 het volgende:
En de overstimulatie klachten zijn weer terug... 3 kwartier geleden preperan tegen de misselijkheid gepakt maat die doet nog niets en mn buik is weer dik en pijnlijk. Bah... Tot wanneer kunnen die klachten aanhouden? Morgen toch maar weer spoed bellen
Tja, MaJo, het is haar leven en hun keuze. Of ik er wel of niet achter sta is niet zo relevant.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:09 schreef MaJo het volgende:
Wat balen voor je zus Kahliemaar misschien is dit het teken dat nog een kindje, hoe moeilijk ook, echt niet voor ze weggelegd is? Wat ik begreep is dat ze er hele nare complicaties van krijgt, is dat het allemaal wel waard?
Aangezien je zelf hier haar verhaal post kun je daar ook reacties op verwachten. Wat je tot nu toe beschrijft klinkt het alsof ze de grenzen overschrijdt van wat haar lichaam eigenlijk aankan. Ik snap heel goed dat de grens steeds iets verder wordt opgeschoven maar daarom is het misschien wel beter dat er nu echt duidelijkheid is, hoe hard en pijnlijk ook. Dat bedoel ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, MaJo, het is haar leven en hun keuze. Of ik er wel of niet achter sta is niet zo relevant.
Ze heeft nare complicaties gehad en daarom wordt normale IVF niet meer ondersteunt, IVF in eigen cyclus vonden ze te weinig kansen hebben en daarom doet ze nu dit traject. Het lijkt erop dat dit traject ook heel weinig kansen geeft en dat is gewoon pijnlijk.
Gelukkig heeft ze wel mijn advies aangenomen om haar lijf wat meer te ondersteunen, dus daar plukt ze dit weekend al de vruchten van. De darmen laten fiks los en ze voelt zich al fitter, dus daar ben ik erg blij mee.
Hoe is t met je zus?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk niet het antwoord dat je wilt horen, maar het kan echt nog weken duren voordat het vocht helemaal weg is uit je buik en ook je eierstokken weer een normaal formaat hebben. Totaal heeft mijn zusje een week in het ziekenhuis gelegen en nog 2 weken rustig aan moeten doen thuis voor ze weer aan het werk ging. Haar hele conditie was weg en ze moest echt rustig aan opbouwen qua lopen en huishoudelijke taken. Je kunt er best een poosje zoet mee zijn helaas.
En gefeliciteerd! Ik ga duimen voor een mooie knipper over een paar weken.
Sorry, maar wat een botte reactie zeg. Ik zit al een paar dagen op mijn handen...quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien je zelf hier haar verhaal post kun je daar ook reacties op verwachten. Wat je tot nu toe beschrijft klinkt het alsof ze de grenzen overschrijdt van wat haar lichaam eigenlijk aankan. Ik snap heel goed dat de grens steeds iets verder wordt opgeschoven maar daarom is het misschien wel beter dat er nu echt duidelijkheid is, hoe hard en pijnlijk ook. Dat bedoel ik
Heb je enig idee wat de voorgeschiedenis is van Kahlie's zus? Totaal niet te vergelijken met dobbey's situatie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een botte reactie zeg. Ik zit al een paar dagen op mijn handen...
Hoe zou jij t vinden als iemand tegen jou/over jou zou zeggen als je traject complicaties oplevert of ingewikkelder was en er bijvoorbeeld TESE nodig was: 'nou, misschien een teken dat een kind er gewoon niet in zit, gelukkig wel duidelijkheid'.
Ik sta echt met mijn oren te klapperen, als er iemand hier vaak om begrip en medeleven heeft gevraagd....
Hoe denk je dat zo'n opmerking overkomt op Dobbey bijvoorbeeld?
En voor iemand anders die daadwerkelijk voor die keus staat misschien niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:52 schreef MaJo het volgende:
Het gaat erom dat de artsen van Kahlie's zus hebben aangeheven dat het onverantwoord is en gevaarlijk, dat is het enige waar ik op doel. Tuurlijk gun ik haar zus een gezond kindje maar wanneer de gezondheid van haar zus in het geding komt lijkt mij dat persoonlijk de grens
Klopt, het is dan ook mijn meningquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En voor iemand anders die daadwerkelijk voor die keus staat misschien niet.
Die je brengt als een feitquote:
Maar dat is het punt nu juist. je kunt voor een ander niet bepalen wanneer ze iets moeten accepteren. Of dat nu gaat vergaande lichamelijke gevolgen of om jaloers zijn op je vriendinnen. Nobody's business...quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:53 schreef Cygne het volgende:
Mwah, ik denk dat MaJo vooral doelt op de gezondheid van Kahlies zus en dat het weinig te maken heeft met haar eigen kinderwens of jaloezie. Althans, dat is wat ik erin lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |