Daar ben ik te lui voor. Moet je zelf nummers zoeken en kom je vaak op hetzelfde uit. Bovendien is in de schuur niet eens fatsoenlijk internetbereik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:11 schreef Atmoz het volgende:
[..]
FM ontvangst?![]()
Dat kan niet eens met Sonos. Muziek draai ik of via de NAS (eigen muziek collectie) of gewoon (goede kwaliteit) internetradio of Spotify (heb ik nog niet, maar wil ik eens gaan proberen).
Tip: publieke playlists op genre en stemming, radiozenders gerelateerd aan elke artiest, nummer of playlist, persoonlijke automatisch samengestelde mixen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor. Moet je zelf nummers zoeken en kom je vaak op hetzelfde uit. Bovendien is in de schuur niet eens fatsoenlijk internetbereik.
Ik heb een Spotify Premium dingetje, maar ik gebruik hem nauwelijks. (was gratis bij KPN glasvezelpakket)
Ging goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:53 schreef Piger het volgende:
Hoe beviel de vloer leggen uiteindelijk?
Het is net als met een nieuwe/andere auto; dat eerste krasje doet altijd het zeerst !quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ging goed.
Maar dat komt ook door de ervaring van een vriend, die heeft me geholpen.
Zit wel al een kras inGisteren gebeurt met die (loei zware) kast plaatsen
![]()
Maarja, dan hoef ik er vanaf nu ook niet meer zo super voorzichtig mee te zijn he
Preciesquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is net als met een nieuwe/andere auto; dat eerste krasje doet altijd het zeerst !
Of niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:22 schreef Barrah het volgende:
Ik maak zo'n eerste kras liever zelf. Weet van mezelf dat ik anderen er op blijf aankijken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:29 schreef Barrah het volgende:
Aha vandaar die holle ruimte achter de muur van underlayment
net een showroom, heel wat beter dan mijn hobby/rommel hokquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:34 schreef Atmoz het volgende:
Tussen alle grappen en dollen door is het tijd voor een kleine update![]()
Koof zwart geverfd, middenstuk (balken) wit 9010 geverfd en spotjes geplaatst:
[ afbeelding ]
Tijd om de plafondspeakers uit te pakken/installeren![]()
[ afbeelding ]
Speaker en spotje naast elkaar(check ook de aluminium afwerkstrip bovenin
)
[ afbeelding ]
En vandaag is een schuifdeurkast afgeleverd. Fijn, beetje opruimen![]()
[ afbeelding ]
(krijgt nog een andere plek straks, maar voorlopig helpt het al mee met de zaak netjes te houden).
Dankjewel akatarquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:04 schreef akatar het volgende:
net een showroom, heel wat beter dan mijn hobby/rommel hok
"two thumbs up"
Je zou er bijna niet mee durven werken als het zo hangtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Dankjewel akatar![]()
Vorige week kreeg ik een tip voor een fijn ophangsysteem voor tuingereedschap.
Inmiddels geplaatst en een deel van m'n Fiskars verzameling opgehangen:
[ afbeelding ]
Mooi overzichtelijk opgeruimdKomt nog LED-verlichting in en 2 neodymium magneetjes om de deuren netjes dicht te houden.
Thanks.quote:
Haha, tja dat kan wel zijn, maar ik vind het ergens ook wel "uitnodigend" zo om eens lekker mee aan te slag te gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Je zou er bijna niet mee durven werken als het zo hangt![]()
Zal ik mijn adres ook even doorgevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:23 schreef Atmoz het volgende:
of m'n pa, die komt meestal in de tuin werken als ik op 't werk ben
Oeh, dat vragen niet veel meisjes aan me hahahaquote:
Ik had kunnen weten dat je zo'n pocket-hole jig hebtquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik had kunnen weten dat je zo'n pocket-hole jig hebtheb je de k4 of dat losse kleine ding?
Kan best dat hij daar niet voorbij gekomen is idd.quote:Heb ik hem gemist of is hij niet in het show je gereedschap topic voorbij gekomen ?:)
Hoe is het eigenlijk met jouw garage? Of wil je het daar niet meer over hebben sinds Atmoz is begonnen aan de zijne?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Makrolon het volgende:
Mooi!!
Jouw garage word echt mooier dan mijn huis
Weet je al wat je met de deur wil?
Hehe nee hoor. Ik heb veel te weinig tijd... buitenkant moet nog een deel gevoegd worden, wat geschilderd en de boeiborden aan de achterkant nog. Binnenkant moet ook nog een hoop gebeuren. Misschien dat ik vd winter wel weer binnen wat ga doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Barrah het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw garage? Of wil je het daar niet meer over hebben sinds Atmoz is begonnen aan de zijne?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:34 schreef RB42 het volgende:
Ik wist dat je wat spul van Fiskars had, maar dit..! Geweldig
Dankquote:
lolquote:Jouw garage word echt mooier dan mijn huis
Nog niet precies, maar over 2 weken komt een garagedeur-installateur kijken.quote:Weet je al wat je met de deur wil?
Klaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:02 schreef Geckoo het volgende:
hoest met de schuur verder? die inmiddels klaar?
Moet m'n neefje even de mallen komen brengen?quote:
Mooi stukje werk !quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:39 schreef Atmoz het volgende:
Ben bezig geweest met een rek voor m'n Bessey KliKlamp lijmklemmen.
Heel wat (frees) werk... Uitmeten, controleren, mallen maken, opnieuw beginnen etc...Een aantal houtjes verder, en ik had een mal om relatief snel mooie inkepingen te maken voor de klemmen.
Rechtsboven de mal om de inkepingen te frezen voor de onderkant van de klem-koppen
[ afbeelding ]
Het malletje om de smalle sleuf door het hout te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gezicht zo allemaal naast elkaar he?![]()
[ afbeelding ]
Vanmiddag verder klommelen om ze aan de muur te krijgen
Thanksquote:
Geen idee, maar ik vind 't wel mooi zoquote:Maar zijn daar kant en klaar geen systemen voor eigenlijk ?
Haha Oh jawel, maar ik geen tijd om het uit te voeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:52 schreef Atmoz het volgende:
[..]
[..]
DankHeb je zelf aan meegewerkt
[..]
lol![]()
Tijd om een beetje aan je huis te gaan doen dan.
Heeft je vriendin dáár geen tips/ideeën over?
[..]
Nog niet precies, maar over 2 weken komt een garagedeur-installateur kijken.
Misschien laat ik 't gewoon door hem doen, dan heb ik tenminste ook garantie op alles (incl. montage enzo). Maar nog niets is zeker... ligt natuurlijk aan de prijs
Welke maat frees & kopieerring heb je gebruikt dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:37 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Moet m'n neefje even de mallen komen brengen?
[edit]
Ofja, dat heeft geen nut, of je moet al precies dezelfde frees(sjes) hebben...
Effe zelf maken![]()
Of je houdt het gewoon simpel, paar gleufjes en klaar:quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:29 schreef bleiblei het volgende:
Al heb ik 100 verschillende klemmen, dus kan ik wellicht beter zelf mallen maken...
ik heb mijn lijmklemmetjes domweg geklemd zitten aan een balkje boven de werkbank.quote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Of je houdt het gewoon simpel, paar gleufjes en klaar:
[ afbeelding ]
Iets minder chic maar werkt prima.
Hier ook. Ik draai de klemmen schuin tegen de wand en tegen elkaar, nemen ze nauwelijks ruimte in beslag en je kan er makkelijk 10 op een halve meter kwijt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:56 schreef Sounddragon het volgende:
ik heb mijn lijmklemmetjes domweg geklemd zitten aan een balkje boven de werkbank.
Bij mij liggen ze altijd overal en nergens... Al zou ik een net opbergsysteem hebben, dat zou toch niet langer dan 2 dagen netjes zijnquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb mijn lijmklemmetjes domweg geklemd zitten aan een balkje boven de werkbank.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Geen idee, maar ik vind 't wel mooi zo![]()
[ afbeelding ]
Van de week het Bessey EZS-klemmen rek maken
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verder ziet het er prima uit!
Simpel en goedkoop.quote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
In het kastje zelf zitten ook de nodige uren andersquote:Op dinsdag 8 november 2016 17:39 schreef Knuppel1983 het volgende:
Simpel en goedkoop.
Dat zijn 2 woorden die niet in Atmoz' woordenboek voorkomen.
Ik zag dat ook directquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dankewelquote:
Thanks men!quote:
Heeft m'n baas bij Bosch me gevraagd te doenquote:Zie ook subtiel die Bosch geleiderail daar liggen hè. #sluikreclame
Secionaalpoort is inmiddels besteld. Heb goede deal kunnen makenquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:21 schreef Makrolon het volgende:
Haha Oh jawel, maar ik geen tijd om het uit te voeren.![]()
Ohh Oké, ben benieuwd waar die mee komt. Je weet me te vinden anders
Was freesje 14.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:29 schreef bleiblei het volgende:
Welke maat frees & kopieerring heb je gebruikt dan?
Misschien heb ik het wel liggen.
Al heb ik 100 verschillende klemmen, dus kan ik wellicht beter zelf mallen maken...
Mooi kastjequote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef usernaamvergeten het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
Ik ga vrij veel in L-boxxen stoppen inderdaad. Maar voor schroefjes etc heb ik dit gekocht:quote:Ik zie dat je super mooi bezig bent met dingen opbergen, hoe heb jij schroeven, pluggen etc opgeborgen? Alles in L-Boxxen?
Hahaquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoezo ik OCD? Ik kan gewoon ertegen dat die ene in z'n eentje hangtquote:Op dinsdag 8 november 2016 17:39 schreef Knuppel1983 het volgende:
Simpel en goedkoop.
Dat zijn 2 woorden die niet in Atmoz' woordenboek voorkomen.
Ik verdenk hem ook van een toefje OCD...
quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Das waar, eerst ff meer klemmen sparen (kom nog te vaak te kort).
Ik ookquote:Ben wel serieus benieuwd hoe die muur eruit ziet vol gehangen met die French cleat hangunits![]()
Thanksquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:36 schreef Atmoz het volgende:
Mooi kastje
Hoe gaat dat klepje (of lade?) open?
2 posts op het hele forum, waar dit er 1 van is...quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:55 schreef Jojowatisdat het volgende:
Pff Atmoz, wat een ziekelijke patser...
Absoluut mee oneens! Ik vind zijn posts nooit patserig overkomen. Hij is oprecht blij met mooie spullen, werkt er (volgens mij) hard voor, heeft smaak, maakt supercoole dingen, is enthousiast en behulpzaam naar anderen en lijkt me ook nog eens een sympathieke kerelquote:
Eens!quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:19 schreef RB42 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens! Ik vind zijn posts nooit patserig overkomen. Hij is oprecht blij met mooie spullen, werkt er (volgens mij) hard voor, heeft smaak, maakt supercoole dingen, is enthousiast en behulpzaam naar anderen en lijkt me ook nog eens een sympathieke kerel
Zelf koop ik ook dure shizzle en gebruik het verder vrijwel nooit. Da's veel erger
Ik weet het niet... Als je verder weinig moeite neemt om te reageren (dit is de enige reactie die hij zelf heeft getypt) en dan vind je reageren blijkbaar nooit echt nodigquote:[b]Op zaterdag 12 november 2016 08:32 schreef Barrah Die user geeft kennelijk niet veel om merken en spullen, dat mag.
Precies, exact datquote:Op zaterdag 12 november 2016 08:19 schreef RB42 het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens! Ik vind zijn posts nooit patserig overkomen. Hij is oprecht blij met mooie spullen, werkt er (volgens mij) hard voor, heeft smaak, maakt supercoole dingen, is enthousiast en behulpzaam naar anderen en lijkt me ook nog eens een sympathieke kerel
Zelf koop ik ook dure shizzle en gebruik het verder vrijwel nooit. Da's veel erger
En daarom kun je er beter een grap van maken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Als je verder weinig moeite neemt om te reageren (dit is de enige reactie die hij zelf heeft getypt) en dan vind je reageren blijkbaar nooit echt nodig
. Waarom vindt ie het dan zo belangrijk om dit wel te zeggen. Leg dan ook even uit waarom je vindt dat het patserig is.
Ik denk dat het gewoon een jaloerse loser is
Iedere Fokker heeft toch al een 25 cm?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:37 schreef bleiblei het volgende:
Of geen aandacht aan besteden.
Zeg Atmoz, heb je nog een goed Kliklamp adresje? Goedkoopste waar ik ze tegen kom is 20 euro voor de 25cm's.
Geen 30+ hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Iedere Fokker heeft toch al een 25 cm?
Beetje FOK!ker heeft zo'n opvouwbare duimstok.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:56 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Iedere Fokker heeft toch al een 25 cm?
exact dit,quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:19 schreef RB42 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel oren naar, een goed adresje dan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:37 schreef bleiblei het volgende:
Of geen aandacht aan besteden.
Zeg Atmoz, heb je nog een goed Kliklamp adresje? Goedkoopste waar ik ze tegen kom is 20 euro voor de 25cm's.
Klopt, ik kan inderdaad (nog) lang niet zo goed lassen...quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Je hebt een mooi lasapparaat maar je kunt hem niet zelf bedienen ofzo? Wordt een flink rek trouwens, ben benieuwd naar het eindresultaat
Kokerprofiel toch? Mooi haaks gezaagd lasmagneten er bij, kun jij welquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:47 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Klopt, ik kan inderdaad (nog) lang niet zo goed lassen...
Als ik het moest doen waren we serieus nu nog niet klaar geweest
Hehe, thanks voor het vertrouwenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kokerprofiel toch? Mooi haaks gezaagd lasmagneten er bij, kun jij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |