Het gaat eigenlijk inderdaad precies zoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij varieert het heel erg, net als bij jou waarschijnlijk. Soms een maand niet ofzo want te druk met studie en dingen en dan een week alle leuke films die ik heb gemist in kort tijdsbestek kijken
En handig dat Pathe Groningen in 10 minuten fietsend te bereiken is.
Dit gebeurde wel vrij frequent in De Munt ja. Dan ging ook standaard al mijn tassen (film kijken na het winkelen) op een stoelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dus gehoord dat daar muizen door de zaal lopen
dus ik ga daar dus echt NOOIT heen
3D is kutquote:Op vrijdag 22 juli 2016 12:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan gewoon niet wennen aan 3d, heeft echt niet mijn voorkeur
okequote:
Even in de spoiler voor Flipsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook cool maar ik had na afloop toch het gevoel dat ik niet alles wat de regisseur had willen zeggen had begrepenMaar dat heb ik wel eens vaker bij dit soort artistieke films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Walgelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Hier in de buurt zijn ook veel muizen. Je ziet ze ook altijd lopen als je in de tentamenzalen zit.
bij de lokale turkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Hee ik wil een soort hoesje kopen voor m'n pasjes maar waar koop ik dat
Op de markt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
hemaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |