SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik ben nog aan het bijkomen van de koffiequote:Op donderdag 21 juli 2016 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Leffe is niet echt mijn favoriete speciaalbiertje, maar het is zeker wel te doen!
ik krijg altijd een vreselijke kater van desperado'squote:Op donderdag 21 juli 2016 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
Bij de Boni is desperados nu extreem goedkoop.
12 blikjes (0,33 ml) voor ¤ 6,00.
Normaal is een halve liter ongeveer ¤2,00. Voor in deze hitte best een fijn sapje.
Je moet die desperado's ook niet aan je kater voeren. Geen wonder dat ie vreselijk wordt. Wildplassen, lallend tegen je aan miauwen, constant dat pootje omhoog, en wijzen, dan proberen op je schoot te springen en volkomen miss.......quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik krijg altijd een vreselijke kater van desperado's
ik had laatst een paar desperado's gedronken ging de volgende dag tot twaalf uur goed toen kreeg ik me toch een inzinkingquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet die desperado's ook niet aan je kater voeren. Geen wonder dat ie vreselijk wordt. Wildplassen, lallend tegen je aan miauwen, constant dat pootje omhoog, en wijzen, dan proberen op je schoot te springen en volkomen miss.......
ow wacht, niet zo'n kater?
ouch!quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef Karzai het volgende:
en toen moest ik op die fucking heftruk rijden tyfus wat was dat erg
quote:
Fijne avond Elfquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet gaan.
Fijne avond allemaal.
latersquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet gaan.
Fijne avond allemaal.
quote:Don't miss the latest from Gostica
Subsrice now! Notifications can be turned off anytime from browser settings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |