quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:37 schreef Noorseviking het volgende:
Geachte mede-fokkers. Mijn zadelpen heeft het begeven na het vele fietsen op zoek naar pokemon.
![]()
( EN nee ik heb geen te dikke kont)
Nicequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Begin lvl 22 dat had ik echt net gehaald.. en nu op de 70k/100k naar lvl 23
Verder niet super veel goede shit... wat tussen de 1000-1300
Mijn echt goede shit moet nog komenvoor een paar pokemon nog wat candies en dan gaan we ze naar de 1500+ gooien
Kan magikarp al naar een gary gooien.. Maar ik wacht nog op wat meer zodat ik hem ook kan maxen
"Unites, gefeliciteerd. Wil je hier je handtekening zetten op het diploma ?"quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:49 schreef Unites het volgende:
Vanavond heb ik diploma-uitreiking op school. Laat onze school nou net een Pokéstop zijn. Ben benieuwd hoor mensen er stiekem af en toe het schermpje laten draaien voor wat items
Precies hahaha!quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:51 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Unites, gefeliciteerd. Wil je hier je handtekening zetten op het diploma ?"
"Moment - eerst deze Eevee vangen !"
Daar rond blaak zijn best leuke pokemons te vindenquote:
Ik woon in zuid. Laatst wel naar de Euromast gegaan omdat daar een nieuwe zou zitten, maar niets.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar rond blaak zijn best leuke pokemons te vinden
Daar heb ik je vaker over gehoord. Maar ik heb geen idee waar dat isquote:
Doe eens google map linkje?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:57 schreef Lastpost het volgende:
Jesus, Charizard bij de vesting van Hellevoetsluis. Toch daar maar eens heen.
Bohhh kom je uit Hellevoet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:57 schreef Lastpost het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik je vaker over gehoord. Maar ik heb geen idee waar dat is
hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:57 schreef Lastpost het volgende:
Nope gewoon Rotterdammert. Maar woonde er wel jaren terug.quote:
Waarom met iemand fietsen die niet speeltquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:12 schreef Maraca het volgende:
Tijdens mijn 50km ronde alleen een Staryu gevangenom nu de hele tijd Pokemon te gaan vangen als je samen met iemand fietst is ook weer zoiets
maar het is iets
Ja, stom ik weet hetquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:14 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Waarom met iemand fietsen die niet speelt
Ah bij het waterspeeltuintje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nope gewoon Rotterdammert. Maar woonde er wel jaren terug.
Hier zat ie trouwens:
http://maps.google.com/maps?q=51.8216484725%204.12528585144.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |