Team Valor zit in luiers in Deventer en Enschede.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geel is gewoon kut en dat weet iedereen
Onder de hp bar van je pokemon staat ook een blauwe balk.. Als die helemaal vol is houd je het scherm ingedrukt zeg maar ipv een tapquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb net voor het eerst een gym overgenomen. Heb alleen nog niet door hoe je van die specials doet?
Langer de enemy pokemon touchen. Moet je blauwe balk links boven wel vol zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb net voor het eerst een gym overgenomen. Heb alleen nog niet door hoe je van die specials doet?
Ah ingedrukt houden. Ik had echt overal geswiped en gedrukt, maar indrukken dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Onder de hp bar van je pokemon staat ook een blauwe balk.. Als die helemaal vol is houd je het scherm ingedrukt zeg maar ipv een tap
Bij mij heeft rood zo goed als gewonnen nu.. Heel af en toe veranderd het en paar uur later is het weer rood (7 gyms)quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ah ingedrukt houden. Ik had echt overal geswiped en gedrukt, maar indrukken dus.
Overigens is het volgens mij nog best wel moeilijk om zo'n gym een beetje lang vast te houden, hier in de buurt verandert alles echt continu van kleur.
Lure is net zoals incense.. Het stond ooit in de op maar mensen halen het weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef Vidura het volgende:
Kan iemand uitleggen wat dat 'lure' inhoudt en de pokestops om meer XP en pokemons te krijgen?
Lure's kan je zelf plaatsen bij een pokéstop (je krijgt ze vanaf level 5/6 ofzo bij sommige levelupgrades). Dan zie je dat er bij de pokéstop paarse blaadjes vallen en komen er meer pokémon daarop af, andere pokémonspelers zien deze pokémon ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef Vidura het volgende:
Kan iemand uitleggen wat dat 'lure' inhoudt en de pokestops om meer XP en pokemons te krijgen?
Ik vraag mij toch af hoe ze snorlax zo hoog krijgen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:54 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. Sinds een dag of twee is geel in de meerderheid met Snorlaxen van 2000+🙂
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef Friday12 het volgende:
Ik krijg trouwens echt amper ultra balls
Geen idee.. Ik heb nog nieteens een Snorlax en ben pas net level 9.. Ben al lang blij dat team geel terrein wint bij mij in de stad 👍🏼quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af hoe ze snorlax zo hoog krijgen?
Hierover zou ik een klacht mailenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:27 schreef edcetera het volgende:
Zojuist is mijn 5 km ei uitgekomen: Een CP40 Rattata![]()
![]()
![]()
![]()
In welk level zit je?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:27 schreef edcetera het volgende:
Zojuist is mijn 5 km ei uitgekomen: Een CP40 Rattata![]()
![]()
![]()
![]()
Snorlax krijgt per power up ongeveer 50CP. Daarnaast komen ze veelal uit eggs en krijg je ongeveer 25 candies. Dat is al snel een power up van 400-500 cp.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af hoe ze snorlax zo hoog krijgen?
Ik deed twee weken over lv 21quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:51 schreef Moira. het volgende:
In 6 dagen van level 1 naar level 15
Hoogste Pokémon is nu een Hypno van 895.
Dat gaat mij waarschijnlijk niet lukkenquote:
Heb constant de neiging om www.klacht.nl in te typen in mijn browser. Ontdekt echter, dat het mijn 2km ei was. Mijn fout dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hierover zou ik een klacht mailen
level 15, maar wat er uit die eieren komt lijkt geen relatie te hebben met je level. Zelfs niet meer XP. Ik heb 6 Rattata in het wild gevangen met XP>150quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |