Huh? Wat zeg je nou...nieuwe technologische shit?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
Wat gaaf! Ik hoef 'm niet, maar ik had dit ding vroeger ook. Ook met die tapedeck. Niet die nieuwe technologische shit zoals die 5.25" floppydisk man.
Heel tof ding
Oke, je hebt niet door dat 'nieuwe technologische shit' een geintje is tov dat cassette ding terwijl die tape zo mogelijk nog ouder is?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:00 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Huh? Wat zeg je nou...nieuwe technologische shit?
De Tape recorder (incl. de c64) kwam in 1982 uit! De 1541 disk drive in precies dat zelfde jaar!
Mwoah..moeilijk uit te halen dat het om een geintje ging?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, je hebt niet door dat 'nieuwe technologische shit' een geintje is tov dat cassette ding terwijl die tape zo mogelijk nog ouder is?
Je kunt dingen uit de jaren '80 toch moeilijk SERIEUS bestempelen als NIEUWE technologische shit?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:06 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Mwoah..moeilijk uit te halen dat het om een geintje ging?Maar goed...voor de rest wat je zei klopt. Erg leuke computer was dat ja....weet nog dat ik via de radio (goed afstemmen) spelletjes opnam via een taperecorder om die later af te spelen. Hele leuke tijd....maar toen kwam Amiga
Wel als je het in vergelijking neemt met oude apparatuur uit de jaren 80! Wat ik dus dacht:)quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je kunt dingen uit de jaren '80 toch moeilijk SERIEUS bestempelen als NIEUWE technologische shit?
mijn C64 draait intussen op steroids...quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:00 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Huh? Wat zeg je nou...nieuwe technologische shit?
De Tape recorder (incl. de c64) kwam in 1982 uit! De 1541 disk drive in precies dat zelfde jaar!
Zoals gezegd heb ik hem zelf nooit aangehad, maar ik wil gerust een keer de stekker er in stoppen.quote:Op zondag 24 juli 2016 17:13 schreef Sigaartje het volgende:
wat ik in de tekst mis of hij het nog doet.
Dan begin daar eens mee zou ik zeggen. We weten niet eens of het ding het nog wel doetquote:Op zondag 24 juli 2016 23:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik hem zelf nooit aangehad, maar ik wil gerust een keer de stekker er in stoppen.
Kom zelf uit 88 dus heb niet veel mee kunnen maken van die epische tijd , wel atijd van geweest van de 80squote:Op donderdag 21 juli 2016 14:44 schreef Mark het volgende:
We zijn aan het opruimen en de volgende die aan de beurt is, is de Commodore 64. Heb deze ooit op Fok! aangeschaft (V&A / [TK] Nostalgie: Commodore 64 (incl. veel) in een nostalgische bui maar tot mijn schaamte heeft hij al die tijd onaangeraakt staan wachten totdat ik er tijd in wou steken
Met pijn in het hart daarom toch maar besloten om hem een nieuw baasje te gunnen die wel met hem wil spelen.
De specificaties neem ik daarom over uit dat topic:
Helemaal compleet met originele boekjes
- Commodore 64
- Adapter
- 2 joysticks
- Commodore 1531 Datasette
- Beschermhoezen
- Een berg met spelletjes en andere 'software'
Vraagprijs 50 euro, af te halen in Nijmegen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |