Was ook de laatste keus, net zoals een boel van die Chelsea gastenquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Pantic hebben we nauwelijks gezien vorig seizoen.
Alleen als Dennis van der Heijden in de basis staat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:39 schreef Brammess het volgende:
Om 19:00 schakelen we naar DE-19 tegen NL-19.
PSV heeft in de Eredivisie toch ook niet ontzettend veel moeite gehad met defensieve ploegen? Ik kan me alleen Roda JC voor de geest halen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:33 schreef Doublepain het volgende:
PSV speelt nu wel tegen ploegen die ook vol aanvallen, dat zal in de Eredivisie wel anders zijn
Noujah, we verloren de meeste punten tegen de degradatiekandidaten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft in de Eredivisie toch ook niet ontzettend veel moeite gehad met defensieve ploegen? Ik kan me alleen Roda JC voor de geest halen.
We kijken even de pingels van Oranjequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:35 schreef Coco98 het volgende:
Maar ik schakel net pas in.
Hoe is ons PSV?
Willem II 2-2 PSVquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, we verloren de meeste punten tegen de degradatiekandidaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |