Berghuis gaat deze week gepresenteerd worden dus die plek op rechts is dan ook al vergeven.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:00 schreef H.FR het volgende:
Zie Kuyt liever op rechts als er anders toch ook een middenvelder staat. Denk wel dat hij noodzakelijk is voor het scorend vermogen, je hebt toch weinig spelers met een echt neusje voor de goal.
Kuyt als RB?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis gaat deze week gepresenteerd worden dus die plek op rechts is dan ook al vergeven.
Bron? Of baseer je dat op het feit dat hij de laatste twee wedstrijden amper heeft meegedaan bij Watford?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis gaat deze week gepresenteerd worden dus die plek op rechts is dan ook al vergeven.
Zijn interview met rijnmond laatst zegt echt alles.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bron? Of baseer je dat op het feit dat hij de laatste twee wedstrijden amper heeft meegedaan bij Watford?
Dat is waar ja, dan moeten we wel (tijdelijk?) van Toornstra/Gustafson/Bilal af. Anders wordt het allemaal wel heel vol.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Toornstra verkocht wordt. Die komt gewoon nét te kort.quote:Op maandag 25 juli 2016 07:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar ja, dan moeten we wel (tijdelijk?) van Toornstra/Gustafson/Bilal af. Anders wordt het allemaal wel heel vol.
Mwoah, vind ik als wisselspeler wel handig. Op rechts beter dan Bilal en kan ook op het middenveld invallen. Niet genoeg voor de basis, wel handig om te hebben. Verkoop dan Bilal. Vorig seizoen had ik er aan het begin nog hoop op, die is nu wel weg. Wordt niks. Ja, als ie iedere wedstrijd soeelt kan ie zich misschien over 2-3 jaar genoeg ontwikkelen maar die luxe hebben we nietquote:Op maandag 25 juli 2016 09:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik hoop dat Toornstra verkocht wordt. Die komt gewoon nét te kort.
Wat wil je bereiken om Toornstra er in de 70e minuut in te brengen? Hij foceert niks, is op het middenveld geen toegevoegde waarde en heeft geen enkele specifieke kwaliteit. Alleen misschien een vrije trap. Maar daarom ga je hem niet inbrengen. Toornstra is gewoon een mindere versie van Kuyt. En Kuyt hebben we al, dus hebben we niks aan Toornstra.quote:Op maandag 25 juli 2016 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, vind ik als wisselspeler wel handig. Op rechts beter dan Bilal en kan ook op het middenveld invallen. Niet genoeg voor de basis, wel handig om te hebben. Verkoop dan Bilal. Vorig seizoen had ik er aan het begin nog hoop op, die is nu wel weg. Wordt niks. Ja, als ie iedere wedstrijd soeelt kan ie zich misschien over 2-3 jaar genoeg ontwikkelen maar die luxe hebben we niet
Ik zou Toornstra wel van de hand proberen te doen aan de middenmoot/subtop in NL of Belgiëquote:Op maandag 25 juli 2016 09:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken om Toornstra er in de 70e minuut in te brengen? Hij foceert niks, is op het middenveld geen toegevoegde waarde en heeft geen enkele specifieke kwaliteit. Alleen misschien een vrije trap. Maar daarom ga je hem niet inbrengen. Toornstra is gewoon een mindere versie van Kuyt. En Kuyt hebben we al, dus hebben we niks aan Toornstra.
Ik ben verre van fan van BIlal. Mag van mij ook wel vertrekken. Maar met zowel een voorsprong(een actie) als een achterstand(counter) kan je die jongen inbrengen.
Waarom is dat mooi precies? Heb je hem buiten 2 oefenpotjes zien spelen dit seizoen? Heeft niks gespeeld dit seizoenquote:
Ik denk voornamelijk zijn optredens in het Nederlands elftal eind vorig seizoen.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is dat mooi precies? Heb je hem buiten 2 oefenpotjes zien spelen dit seizoen? Heeft niks gespeeld dit seizoen
Geeft geen enkele garantie dat hij beter zal presteren dan Bilal, laat staan van waarde zal zijn als vaste basisklant. Begrijp echt niet helemaal waarop mensen hun enthousiasme voor zo'n Berghuis baseren
Wat liet hij daar zien dan? Dat hij een voorzet kan geven? Dat lukt ons aan de rechterkant nu ook wel hoor met Toornstra, Bilal, Kuyt en natuurlijk Karsdorpquote:Op maandag 25 juli 2016 10:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk zijn optredens in het Nederlands elftal eind vorig seizoen.
Beter een kans op iets beters dan weer Bilal. Die heeft al laten zien er niks van te kunnen. Slechter kan ook bijna niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is dat mooi precies? Heb je hem buiten 2 oefenpotjes zien spelen dit seizoen? Heeft niks gespeeld dit seizoen
Geeft geen enkele garantie dat hij beter zal presteren dan Bilal, laat staan van waarde zal zijn als vaste basisklant. Begrijp echt niet helemaal waarop mensen hun enthousiasme voor zo'n Berghuis baseren
Waarom mag je Berghuis niet oordelen op de wedstrijden van AZ? Dat is een jaar terug. Speelde daar erg sterk, en was ruim 6 miljoen waard. Dat ze er bij Watford achter kwamen dat ze 4-4-2 spelen en Berghuis een buitenspeler is(quote:Op maandag 25 juli 2016 10:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat liet hij daar zien dan? Dat hij een voorzet kan geven? Dat lukt ons aan de rechterkant nu ook wel hoor met Toornstra, Bilal, Kuyt en natuurlijk Karsdorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |