Dat Kuyt erin staat is ook niet meer dan terecht, maar ik vind het enorm zonde dat Gustafson op deze manier niet aan zijn speeltijd komt. Vind het een erg technische speler met heel veel overzicht, heeft ook een aantal keer prima gespeeld. Vorig seizoen in iets meer dan 11 wedstrijden aan speeltijd ook 3 goals en 7 assists afgeleverd, zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang Kuyt niet geblesseerd of geschorst is zal Gustafson geen basisplek krijgen helaas
Mwah, als het ten koste gaat van talent mag je het altijd betwijfelen. Natuurlijk is hij belangrijk maar je hebt voor Gustafson wel 3/3,5? miljoen neergelegd. Nog een jaar op de bank en hij is ook weer vertrokken lijkt mijquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat Kuyt erin staat is ook niet meer dan terecht,
1,5 miljoen voor Gustafson uit mijn hoofd, dus dat valt wel mee. Bovendien is Kuyt gewoon te belangrijk om ernaast te zetten, zowel qua goals als qua mentaliteit. Overigens zou je Kuyt ook gewoon op 'rechtsbuiten' kunnen zetten en Gustafson op 10. Samenwerking Kuyt/Karsdorp liep fantastisch begin vorig seizoen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als het ten koste gaat van talent mag je het altijd betwijfelen. Natuurlijk is hij belangrijk maar je hebt voor Gustafson wel 3/3,5? miljoen neergelegd. Nog een jaar op de bank en hij is ook weer vertrokken lijkt mij
Ah ja je hebt gelijk. Was even in de war met Jorgensenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
1,5 miljoen voor Gustafson uit mijn hoofd, dus dat valt wel mee. Bovendien is Kuyt gewoon te belangrijk om ernaast te zetten, zowel qua goals als qua mentaliteit. Overigens zou je Kuyt ook gewoon op 'rechtsbuiten' kunnen zetten en Gustafson op 10. Samenwerking Kuyt/Karsdorp liep fantastisch begin vorig seizoen.
Op welke zender is dit te zienquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bronckhorst twijfelt gewoon tussen Kramer en Jörgensen, mooi man.
Foksquote:
Ik mag genieten van een oefenpot van feyenoord met mijn vader, broertje en schoonzusje.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX, maar ik ga straks fappen op bierbuiken in Blackpool.
Hoeveel geld heb je op tegengoals ingelegd? Botteghin en Nelom achterin wordt lachen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag genieten van een oefenpot van feyenoord met mijn vader, broertje en schoonzusje.
Dat wordt veel antigenot
Ik wist tot 10 minuten geleden niet tegen wie ze moesten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je op tegengoals ingelegd? Botteghin en Nelom achterin wordt lachen.
Botteghin gewoon stabiele verdediger hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je op tegengoals ingelegd? Botteghin en Nelom achterin wordt lachen.
De Liga begint ook pas over een maand dus heel bijzonder zal Valencia ook niet zijn qua spel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wist tot 10 minuten geleden niet tegen wie ze moesten.
Totdat ie kwaliteit tegen zich krijgt en hij het niet meer kan compenseren met een leuke opbouwquote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Botteghin gewoon stabiele verdediger hoor.
Wordt op snelheid keihard afgetroefd en zeker door de veel opkomende Karsdorp komt hij dus veel in gevaarlijke 1-op-1 situaties.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Botteghin gewoon stabiele verdediger hoor.
Hele mooie opkomst voor een oefenpot hoor, maar uitverkocht is het niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:18 schreef VanKuikeren het volgende:
Feyenoord komt zaterdagavond voor het eerst dit seizoen in actie in De Kuip. Voor het oefenduel met Valencia, dat om 20:00 uur begint, is het stadion direct uitverkocht.
Er komen een hoop seizoenskaarten niet opdagen, maar officieel is het dan wel uitverkocht natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hele mooie opkomst voor een oefenpot hoor, maar uitverkocht is het niet.
Omdat de bal gooien niet magquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom mag El Ahmadi nog steeds schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |