Afgelopen zaterdag nog een prima pas op Kuyt, kwam schot uit.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:19 schreef Antaris het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik Toornstra zo nu en dan toch echt een goede pass hebben. Dat herinner ik me nog van UEFA Cup.
AZ is niet bepaald armlastig meer. En het is dit jaar nog meer dan anders een geduchte concurrent voor de 3e plek.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand interesse zal tonen in de Toorn aangezien hij een grootverdiener is bij Feyenoord. Voor een club als AZ zou dit natuurlijk een prima speler zijn, maar onbetaalbaar.
Klopt ja. Woutje Weghorst voor Janssen is echt een flinke vooruitgang.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
AZ is niet bepaald armlastig meer. En het is dit jaar nog meer dan anders een geduchte concurrent voor de 3e plek.
Zie ik liever de Staafquote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toornstra heeft zich nu al twee keer terug gevochten in het elftal.
Van mij mag hij wel eens de kans krijgen naast Vilhena.
Ha. Ha ha.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
AZ is niet bepaald armlastig meer. En het is dit jaar nog meer dan anders een geduchte concurrent voor de 3e plek.
lekker een oefenwedstrijd doodanalyserenquote:Op maandag 25 juli 2016 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kritiek op gio omdat hij Nelom de voorkeur geeft boven Woudenberg.
http://drimble.nl/regio/u(...)nelomwoudenberg.html
Zou jammer zijn als het niet doorgaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord zoekt naar een alternatief voor Berghuis volgens De Telegraaf. De kans is groot dat Watford hem niet wil laten gaan.
Andere bronnen melden weer dat het verschil tussen vraag en aanbod te groot is. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord zoekt naar een alternatief voor Berghuis volgens De Telegraaf. De kans is groot dat Watford hem niet wil laten gaan.
Dat denk ik ook. Op het salaris na word je niet vrolijker als profvoetballer daar waar je elke dag voor op het trainingsveld staat, niet in actie komt bij een degradatiekandidaat. Lekker voetballen man, familie dichtbij, vrienden. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoort allemaal bij de onderhandelingen.
Volgens mij wil Berghuis wel en is dat het probleem niet, maar moet alleen Watford nog worden overgehaald om water bij de wijn te doen.
Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat het wel rond gaat komen.
zeker nu ie aan het nederlands elftal heeft mogen ruiken....quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Op het salaris na word je niet vrolijker als profvoetballer daar waar je elke dag voor op het trainingsveld staat, niet in actie komt bij een degradatiekandidaat. Lekker voetballen man, familie dichtbij, vrienden. Ik zou het wel weten.
Lijkt me ook wel logisch dat je niet de hoofdprijs voor Berghuis wil betalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Andere bronnen melden weer dat het verschil tussen vraag en aanbod te groot is. Ben benieuwd.
Ik snap wel dat Berghuis daarheen gaat, maar ik snap Watford niet dat ze zo'n speler ophalen voor een aardig bedrag terwijl ze met een tweespitsensysteem spelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:17 schreef Fargo het volgende:
Onbegrijpelijk dat zo'n speler ook bij Watford terecht komt. Vond het in zijn AZ-tijd altijd een heel gevaarlijke speler. Zeker een aanwinst voor Feyenoord lijkt me.
Hueueueueuequote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag 'm net buiten lopen. Denk het niet dus.
Oke oke. 2/10.
Je hebt duidelijk gemist dat Telegraaf prima is ingevoerd bij Feyenoord-onderwerpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij komt dus gewoon jongens, niks aan de hand
Het is geen krabby hé.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij komt dus gewoon jongens, niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |