het was alleen geen isis'er. osama konden ze ineens wel pakken zonder pakistaanse burgerdoden, maar afghanen moesten boeten met 1-2mquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:07 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Nee, niks fishy. Als een IS-Nederlander een aanslag pleegt in Irak, dan gaat Irak toch ook niet SCUD-raketten afvuren op NL?
Durven ze ook niet, nee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:07 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Nee, niks fishy. Als een IS-Nederlander een aanslag pleegt in Irak, dan gaat Irak toch ook niet SCUD-raketten afvuren op NL?
Wat zou het rechts systeem daar met zo iemand doen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:07 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Heeft niks met wel of niet durven te maken, het is dom om landen te gaan bombarderen gebaseerd op alleen de afkomst van de dader. Irak vuurt ook geen raketten af op het tweede vaderland van de IS-Nederlander, Marokko.quote:
Met IS'ers? Doodstraf. Heel wat IS-gevangenen (als ze daadwerkelijk IS'ers zijn en niet een willekeurige soenniet) wachten op hun doodstraf in Irak, maar Human Rights Watch, Amnesty International, EU etc. willen dat liever niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat zou het rechts systeem daar met zo iemand doen?
Het zijn niet de atheïsten die bombarderen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:00 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Nieuwe atheïsten en hun atheïstische religie
Zou dat niet al veel afschrikken?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:12 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Met IS'ers? Doodstraf. Heel wat IS-gevangenen (als ze daadwerkelijk IS'ers zijn en niet een willekeurige soenniet) wachten op hun doodstraf in Irak, maar Human Rights Watch, Amnesty International, EU etc. willen dat liever niet.
Niks aan toe te voegen. Actie-reactie-actie-reactie...quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:41 schreef Tevik het volgende:
Vicieuze cirkel van geweld en terreur van beide kanten.
[ afbeelding ]
Ik denk het niet, als je ziet hoeveel IS-vrijwilligers er zijn die zichzelf willen opblazen, ze beschikken over een wachtlijst, want teveel kandidaten. Veel suicidale types daartussen die naar het echte leven in het paradijs willen gaan en niet langer op deze aarde willen doorbrengen. Ze noemen de aarde het paradijs van de ongelovigen.quote:
Opblazen is toch iets anders in strijd als achteraf een vonnis of niet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:18 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, als je ziet hoeveel IS-vrijwilligers er zijn die zichzelf willen opblazen, ze beschikken over een wachtlijst, want teveel kandidaten. Veel suicidale types daartussen die naar het echte leven in het paradijs willen gaan en niet langer op deze aarde willen doorbrengen. Ze noemen de aarde het paradijs van de ongelovigen.
Ik wou zeggen. Ga jij in de Amerikaanse politiek maar eens roepen dat je niet in god gelooft. Je carrière is vrij snel gedaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn niet de atheïsten die bombarderen natuurlijk.
Atheïsme kun je bij de hoofden van regeringen met een lantaarntje zoeken.
De New Atheïsts (Dawkins, wijlen Hitchins, Harris, Dennett) hebben ook niet echt grote invloed derhalve op welke regering dan ook.
Volgens mij krijgen ze sowieso maagden, wel of niet omgekomen in de strijd. Ik heb een IS lover eens op Twitter die maagden zien beschrijven, ze hadden grote tetten en meer. Maar ik heb me niet helemaal ingelezen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Opblazen is toch iets anders in strijd als achteraf een vonnis of niet?
Krijgt men dan wel 72 maagden als niet in strijd?
Dan heb je straks Trump, Le Pen, Wilders, Die gast in Oostenrijk, die rechtse, te warm om te googelen.......en de soldiers van Odin nog erbij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop Le Pen. Die kans wordt steeds groter.
Erdoganquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan heb je straks Trump, Le Pen, Wilders, Die gast in Oostenrijk, die rechtse, te warm om te googelen.......en de soldiers van Odin nog erbij.
Ben ik nog iemand vergeten?
Nou dan hoeft niemand zich meer druk te maken over Hitler, in ieder geval.![]()
Erdogan is sociaal-economisch gezien rechts.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ErdoganNiet heel rechts, wel even gek. Of nog iets gekker misschien.
Owh jah, dank je wel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ErdoganNiet heel rechts, wel even gek. Of nog iets gekker misschien.
Die Filipijnse mafkees.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan heb je straks Trump, Le Pen, Wilders, Die gast in Oostenrijk, die rechtse, te warm om te googelen.......en de soldiers van Odin nog erbij.
Ben ik nog iemand vergeten?
Nou dan hoeft niemand zich meer druk te maken over Hitler, in ieder geval.![]()
Good point.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:55 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen eigen land, niet ieder volk heeft een eigen land.
Right. Want die totaal niet zwakzinnige 'bronnen' van jou waren natuurlijk uitgesproken niet-religieus? Hoe zouden mensen toch op het idee komen dat je een Jezusfreakje bent?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:05 schreef PXY225 het volgende:
[..]
More like butthurt humanist/atheïst.
Nergens heb ik aangegeven dat ik een christen ben of überhaupt religieus.
En dat kan ik beter ook voor mezelf houden want meer dan ad-hominems hoef ik niet te verwachten.
Ja, die verkiezingen in maart dat wordt een enerverend maandje. Denk ik zo. Die uitslagen dan.quote:
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:33 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Hoe zouden mensen toch op het idee komen dat je een Jezusfreakje bent?
De campagne zal ook ongekend hard gaan verlopen vermoed ik zo. Misschien maar eens een mooie, verre reis plannen in maart 2017, en het wel weer zien bij thuiskomst.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, die verkiezingen in maart dat wordt een enerverend maandje. Denk ik zo. Die uitslagen dan.
Ik zat net hetzelfde te denken. Misschien kan je er maar beter even niet zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De campagne zal ook ongekend hard gaan verlopen vermoed ik zo. Misschien maar eens een mooie, verre reis plannen in maart 2017, en het wel weer zien bij thuiskomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |