Nieuwe atheïsten en hun atheïstische religiequote:Op donderdag 21 juli 2016 13:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Atheïsme is geen ideologie. Het is enkel een woord om aan te geven dat je niet in een concept gelooft. Het feit dat jij niet in een platte aarde gelooft betekend niet dat je ook maar verder iets met mij gemeen hoeft te hebben.
Aan je opmerking te zien niet.quote:
Doe niet vaag, en vertel mij eens wat jou dwars zit. Kom je nu met de tientallen miljoenen doden van de islam aanzetten?quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Timoer_Lenkquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:06 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Doe niet vaag, en vertel mij eens wat jou dwars zit. Kom je nu met de tientallen miljoenen doden van de islam aanzetten?
Oorlog = geld?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom kappen we niet gewoon met bombarderen en oorlog voeren en waarom schaffen we religie niet af en waarom stoppen we iedereen niet terug in zijn/haar eigen land?
Vragen vragen.
17 miljoen mensen... nog meer voorbeelden?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:09 schreef Manke het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Timoer_Lenk
Vertel eens, welk stuk uit dat filmpje propageert het vereren van wat dan ook?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:00 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Nieuwe atheïsten en hun atheïstische religie
Is Atheism a Religion?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Vertel eens, welk stuk uit dat filmpje propageert het vereren van wat dan ook?
Ach nvm. Butthurt Religekkies
Heb je nog een onafhankelijke bron, of moeten we deze 'wij van wc-eend' aannemen als het beste wat je kunt vinden?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Is Atheism a Religion?
http://www.strangenotions.com/is-atheism-a-religion/
Google eens:quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef PXY225 het volgende:
[..]
17 miljoen mensen... nog meer voorbeelden?
Kappen met bombarderen, lost niks op. IS gaat gewoon toch door. Totdat ze hun felbegeerde eigen Islamitische staat hebben. En dan willen ze nog meer. De wereld?quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:49 schreef Geralt het volgende:
Waarom kappen we niet gewoon met bombarderen en oorlog voeren en waarom schaffen we religie niet af en waarom stoppen we iedereen niet terug in zijn/haar eigen land?
Vragen vragen.
Klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op wie ben je boos? We hebben een PVDA in de regering die daar ook aan meedoet en een D66 die zich er ook weinig van aantrekt.
quote:Ruime steun voor uitbreiding Nederlandse missie: alleen SP, GroenLinks, Partij voor de Dieren en de Groep Kuzu/Özturk stemmen tegen
Vragen welk paspoort ze willen houden lijkt me een optie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:24 schreef Gia het volgende:
[..]
En hoe zit het met derde generatie Nederlandse Marokkanen? Zij zijn, feitelijk, autochtone Nederlanders met ook een Marokkaans paspoort.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:06 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Doe niet vaag, en vertel mij eens wat jou dwars zit. Kom je nu met de tientallen miljoenen doden van de islam aanzetten?
Bij gebrek aan argumentatie is de eenvoudige man al snel bereid om zich te berusten op youtubefilmpjes en blogs.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:15 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Heb je nog een onafhankelijke bron, of moeten we deze 'wij van wc-eend' aannemen als het beste wat je kunt vinden?
Je hebt gelijk. Of zoals Jigzoz zo mooi verwoordde; de wat minder goed gelukte medemens. Maar genoeg offtopic geweest nu.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumentatie is de eenvoudige man al snel bereid om zich te berusten op youtubefilmpjes en blogs.
De aarde is rond!quote:
Of je het nu gelooft of niet, bij elke aanslag door IS verklaart IS zelf dat het een vergelding was voor de bombardementen op hun gebied, strijders en het doden van vele onschuldige burgers en instellingen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:44 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Eerlijk ? Ik geloof er geen moer van dat de bulk van de terroristen dat doet "omdat er wordt gebombardeerd" of "omdat er misdragingen waren in het koloniale tijdperk". Hetzelfde voor de misdragingen van moslimjongeren in dit land.
Sterker nog: ik geloof dat dat de bulk van hen niet eens interesseert.
Om dezelfde reden waarom Afghanistan werd aangevallen en niet Saoedi-Arabië.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:45 schreef Manke het volgende:
Waarom bombarderen ze niet Tunesië, daar kwam die moordenaar vandaan
pciesquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:57 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Afghanistan werd aangevallen en niet Saoedi-Arabië.
Dit is een kerel op een zolderkamertje in Londen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:41 schreef Knudde het volgende:
Volgens het Syrisch Observatorium voor Mensenrechten
More like butthurt humanist/atheïst.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:11 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Vertel eens, welk stuk uit dat filmpje propageert het vereren van wat dan ook?
Ach nvm. Butthurt Religekkies
Nee, niks fishy. Als een IS-Nederlander een aanslag pleegt in Irak, dan gaat Irak toch ook niet SCUD-raketten afvuren op NL?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:02 schreef Manke het volgende:
[..]
pcies
something's fishy, maar dat wisten we al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |