SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch echt nog nooit gezien. Zie eigenlijk voornamelijk pidgey's, drowzee's en weedlesquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is na die kutvogel de meest voorkomende.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:45 schreef Vidura het volgende:
42Nu 52.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon je in een dorp of landelijk?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch echt nog nooit gezien. Zie eigenlijk voornamelijk pidgey's, drowzee's en weedles
Midden in het historische centrum van een stadsregio met circa 200.000 inwoners en waar jaarlijks ruim een miljoen toeristen komen. Ik woon tegenover een stop en op 30 meter wandelen zitten er nog vijf. Drie gyms binnen vijf minuten wandelen. Dus niet bepaald een dorp of landelijkquote:
Je krijgt alleen 500XP als je de pokemon die je vangt, nog niet eerder gevangen hebt. Oftewel, in je pokedex; alles wat nu nog een nummertje is (of een grijze schaduw, omdat je hem wel gezien hebt, maar nog niet gevangen)quote:Op zondag 24 juli 2016 18:48 schreef edcetera het volgende:
Ik zit met het dylemma: Wat moet ik naar de professor dumpen![]()
Wat gebeurt er als je een Pokie, waar je er maar 1 van hebt transfered naar de professsor: Als je hem weer vangt, krijg je dan 500XP?\
103 verschillende pokemon gevangen.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is 103?, ben pas level 17, mis ik iets?
89/89 inmiddels, en level 23. Goed dagje vandaag.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:05 schreef picodealion het volgende:
81/81, level 22. Gaat de goede kant op.
Maar bij dat park komen toch waarschijnlijk constant dezelfde Pokemon?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:55 schreef Joosterd het volgende:
106 gezien en 103 gevangen. Zit regelmatig in het park met 3 pokestops/lures bij elkaar.
Dragonite en Snorlex beide 30 Pokeballs aan besteed maar helaas niet kunnen vangen.
58/60 level 16quote:
Nog redelijk wat variatie met lures door het hele park, woon ook in het centrum van Arnhem dus vaak komt er genoeg langs.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:11 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Maar bij dat park komen toch waarschijnlijk constant dezelfde Pokemon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |