Wat?quote:
Dat zijn de politici die, sporadisch, meestal in een groepje, en vaak door de camera gevolgd de wijk in gaan en dan constateren dat het allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:12 schreef Eleiko het volgende:
Dit is wat iedereen die niet in een gated-community met asielzoekercentra op ruime afstand (ministers dus) allang wist. No shit, sherlock.
Daarnaast is de politie na de laatste reorganisatie dusdanig slecht georganiseerd dat het op deze manier ook echt niet beter gaat worden.
De wereld is een stuk kleiner dan vroegerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus dat ik tegenwoordig zoveel lees dood door dit en door dat, is of mijn interesse heeft zich verlegd of er werd vroeger informatie achter gehouden?
De wereld ik heb voldoende met het land, de rest veegt maar voor hun eigen deur.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:31 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De wereld is een stuk kleiner dan vroeger
Als ik er niet voor verzekerd ben doe ik het ook niet, en dat woordje moet dan klap ik sowieso al dicht!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:56 schreef hottentot het volgende:
Ik zou bijna al die lui gaan lokquoten die mij de afgelopen jaren tegenspraken in al die topics waarin ik stelde dat Nederland helemaal niet veiliger is geworden, maar dat de Nederlander geen nut meer ziet in aangifte doen tenzij het van de verzekering moet.
Tijd geleden bij mij wat banden lek gestoken, komt de buurman eraan "Ja je moet wel aangifte doen.." Ja tyf op. Winterbandjes eronder en naar het werk. Zonde van mijn tijd zo'n aangifte.
Het antwoord wat ik kreeg van oom agent nadat ik midden in de nacht uit het niets op mijn gezicht gestompt werd was "en wat moeten wij daar aan doen dan? ".quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:53 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik heb wel eens het advies gekregen van de politie om geen aangifte te doen nadat ik een paar stompen in mijn gezicht kreeg van een tokkie een paar straten verderop. Want dan krijgt hij al je gegevens...
Ik liep 's nacht naar huis vanaf een vriend en dat vond die tokkie verdacht dus vond hij het nodig me wat klappen te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |