quote:
quote:Zo werden er vorig jaar maar liefst zestien (!) wietplantages per dag opgerold, bericht de NRC vandaag. Een conservatieve schatting van vijftien agenten per opgerolde wietplantage, leert ons dat er dagelijks honderdmiljoenmiljard agenten bezig zijn met het keihard aanpakken van geestverruimende plantjes.
Waarom zouden allochtonen moeten worden aangepakt? Is het aanpakken van criminaliteit niet voldoende dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is niet bang criminaliteit/allochtonen aan te pakken.
Is hetzelfde.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zouden allochtonen moeten worden aangepakt? Is het aanpakken van criminaliteit niet voldoende dan?
Kan je nagaan als het klopt wat je beweert, wat ze mij nog meer wijsmaken!quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat politici ons dat wijs willen maken is niet verrassend.![]()
Op donderdag 21 juli 2016 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja dit klopt wel, iedereen weet dat je dat gewoon online kunt doen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:52 schreef hpeopjes het volgende:
Vroeger, voordat de "lichtgetinten" dit land massaal begonnen te verkrachten, gold het al als criminaliteit als je fiets gestolen was. Het hele dorp had het er dan over, een grote schande was dat.
Maar daar moet je tegenwoordig eens mee aankomen bij de "politie", met aangifte willen doen van fietsendiefstal. Ze lachen je daar op het bureau midden in je gezicht uit.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Gewoon de beschaving terugbrengen.
Ok, ten koste van?quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Meer geld en autoriteit naar de politie.
Nee, ik bedoel als je extra geld naar je politie apparaat stuurt moet het ergens anders vandaan komen. Dus ten koste van...?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De respectloosheid waarmee ze nu behandeld worden.
Ontwikkelingshulp of andere zinloze uitgaven.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als je extra geld naar je politie apparaat stuurt moet het ergens anders vandaan komen. Dus ten koste van...?
Krijgen de landen dat in valuta of in goederen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp of andere zinloze uitgaven.
Inderdaad, iedereen weet dat we momenteel alleen maar het laagste aantal moorden in 20 jaar hebben bereikt omdat de doden geen aangiftes meer durven te doen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:21 schreef hpeopjes het volgende:
Dit is al jaren bekend. Iedereen die weleens buiten komt, weet dit.
Maar volgens de Gutleut is het niet waar en vertoont de criminaliteit sinds de jaren '80 jaar op jaar een daling.
Dus dat ik tegenwoordig zoveel lees dood door dit en door dat, is of mijn interesse heeft zich verlegd of er werd vroeger informatie achter gehouden?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:37 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen weet dat we momenteel alleen maar het laagste aantal moorden in 20 jaar hebben bereikt omdat de doden geen aangiftes meer durven te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |