Maakt wel vrienden vandaag die Erdogan.twitter:Conflicts twitterde op woensdag 20-07-2016 om 21:38:52TURKEY: Erdogan tells French FM to 'mind own business' over post-coup crackdown warning - AFP reageer retweet
Jij spreekt jezelf ook tegen. Aan de ene kant beweer je dat hij Syriërs paspoorten geeft om ze als stemvee te laten functioneren, terwijl je aan de andere kant beweert dat hij geen democratische legitimatie nodig heeft. Pick one.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welke legitimatie heb je het over?
Die trekpoppen om hem heen die blind overal het stempel goedgekeurd op zetten?
Zo deed stalin dat inderdaad ook.
[..]
Maar dat zal je wel weinig zeggen.
Dat schijnt te moeten vergoeilijken wat erdo allemaal doet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben de VS hier met dit topic of deze discussie te maken?
quote:
Ja, dat gaat eerste kwartaal 2017 nog leuk worden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:49 schreef Hathor het volgende:
Al die Turken die hier lopen te kankeren op Wilders en tegelijkertijd juichend achter Erdogan aanrennen.
Terecht. Frankrijk heeft zelf ook weer de noodtoestand verlengd met een half jaar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:51 schreef Nintex het volgende:
Maakt wel vrienden vandaag die Erdogan.twitter:Conflicts twitterde op woensdag 20-07-2016 om 21:38:52TURKEY: Erdogan tells French FM to 'mind own business' over post-coup crackdown warning - AFP reageer retweet
Alleen maar beter, gewoon helemaal afstoten die bananenrepubliek. De NAVO uit ook als het effe kan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:51 schreef Nintex het volgende:
Hou toch op.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar je bent het dus eens dat erdo zou moeten hebben geleerd van de fouten van de vs?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Terecht. Frankrijk heeft zelf ook weer de noodtoestand verlengd met een half jaar. Dus doe ik een huilie huilie jijbak namens erdo.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Erdogan is een wat meer activistische President inderdaad maar zou die hele AK-partij in het parlement en de regering er allemaal voor de show zitten? Dat alles beslist wordt door de heilige leider? Ik geloof er niets van,
Autoritair is hij zeker maar het parlement en de regering(en indirect het volk) geven hem wel enige legitimiteit om te doen wat hij doet.
Want die 2 sluiten elkaar uit ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:51 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf ook tegen. Aan de ene kant beweer je dat hij Syriërs paspoorten geeft om ze als stemvee te laten functioneren, terwijl je aan de andere kant beweert dat hij geen democratische legitimatie nodig heeft. Pick one.
Het is alsof een heroinejunkie je vertelt dat je moet stoppen met roken. Inhoudelijk heeft ie een punt, maar het komt nogal hypocriet over.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is alsof een heroinejunkie je vertelt dat je moet stoppen met roken. Inhoudelijk heeft ie een punt,. maar het komt nogal hypocriet over.
He de jijbak tegen mij. Origineel. Zelfde concept, andere ontvanger.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is alsof een heroinejunkie je vertelt dat je moet stoppen met roken. Komt nogal hypocriet over.
Ja. als hij die democratische legitimatie niet nodig heeft, hoeft hij ook geen paspoorten te uitdelen om stemmen te ronselen. It's the logic stupid.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want die 2 sluiten elkaar uit ofzo?
En of er nu paspoorten uitgedeeld worden of niet, hij is een ceremonieel president?
En echt achterlijk is degene die uit die hypocrisie legitimatie voor z'n eigen domme gedrag haalt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het is alsof een heroinejunkie je vertelt dat je moet stoppen met roken. Inhoudelijk heeft ie een punt, maar het komt nogal hypocriet over.
Ik heb het niet over jou.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
He de jijbak tegen mij. Origineel. Zelfde concept, andere ontvanger.
Vertel, waar doe ik dat?
Dat staat letterlijk in het deel dat je quote.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:56 schreef ExTec het volgende:
Alsof roken ineens niet slecht is, omdat de hero junk je dat mededeelt.
Wie noem jij stupid?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja. als hij die democratische legitimatie niet nodig heeft, hoeft hij ook geen paspoorten te uitdelen om stemmen te ronselen. It's the logic stupid.
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:57 schreef crystal_meth het volgende:
Erdogan en z'n kabinet kunnen tijdens een noodtoestand eender welk besluit nemen, zoals de doodstraf retro-actief invoeren?
Als ze dat zouden doen is het einde NAVO en einde EU toetreding.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:57 schreef crystal_meth het volgende:
Erdogan en z'n kabinet kunnen tijdens een noodtoestand eender welk besluit nemen, zoals de doodstraf retro-actief invoeren?
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hou toch op.
Z'n repertoire is alleen maar jij-bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |