97,46 is een redelijk normaal Mensur gemiddelde. Ik denk dat hij geknakt werd door Taylor die even zes punten hoger gooide na de eerste breek.quote:
Hij gooide de eerste ronde wel wat sterker, maar hij trekt zijn top jaar wel door. Das mooiquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
97,46 is een redelijk normaal Mensur gemiddelde. Ik denk dat hij geknakt werd door Taylor die even zes punten hoger gooide na de eerste breek.
Hij gaat ruim in de top 16 staan voor het WK.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij gooide de eerste ronde wel wat sterker, maar hij trekt zijn top jaar wel door. Das mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensur heeft naar zijn middelen gegooid. Ik heb niets te klagen derhalve.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:12 schreef Szura het volgende:
En nu weer terug in jullie hok, supporters van deze leipkees
Top 8? Nooitquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensur is praktisch een geplaatste speler tegen de tijd dat we het WGP gaan spelen.
Geen Beaton in een droomfinalequote:Op woensdag 20 juli 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Maijer bepaalt even wat de droomfinale is
wat stond erquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat voor kutstatistiekje over Anderson joh.
Lol en alleen UK open gehad toch?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Anderson heeft sinds het WK geen kwartfinale gehaald''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |