Was dat waarbij je ook penalties kon nemen als aparte feature en waarbij je zacht/hard en met effect hard of zacht kon schieten?quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SNES ftw! Mario Kart, Donkey Kong, Killer Instinct, voetbalspel dat volgens mij International Superstar Soccer oid heette
KOEKOEKquote:De Poolse politie heeft de eigenaar van de website Kickass Torrents, kat.cr, opgepakt. De 30-jarige Oekraïner Artem Vaulin is in de VS aangeklaagd wegens massale copyrightschending en witwassen.
Via Kickass Torrents kunnen gebruikers films, muziek en computerspellen downloaden. De site biedt zelf geen bestanden aan, maar verwijst downloaders naar waar ze die kunnen vinden.
KAT is een van de 100 meest populaire websites op het internet. De site is in de lucht sinds 2008.
Benadeeld
Volgens de Amerikaanse Justitie is er voor meer dan een miljard euro aan content verspreid via de website. Daarbij gaat het ook om films die nog niet eens uit de bioscoop zijn, zoals Finding Dory en Independence Day: Resurgence.
"Copyrightschending schaadt de mensen en bedrijven die moeten leven van hun creativiteit", stelt het Amerikaanse OM in een verklaring. "Vaulin heeft die artiesten met behulp van het internet enorm benadeeld."
Justitie in de VS richtte eerder zijn pijlen op de deelsite Megaupload. De oprichter daarvan, Kim Dotcom, vecht nog altijd tegen uitlevering naar de VS.
Goedemorgen makkerquote:Op donderdag 21 juli 2016 07:52 schreef GGMM het volgende:
Waarom post je 5 keer achter elkaar? Je kan ook gewoon editten.
Dit slaat echt nergens op.
Haha. Wat voor bak rij je?quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanochtend wel weer. Kut ding. Kut auto's. Alle auto's zijn kut. Behalve de goeie.
Haagsquote:
Ik heb geeneens een auto ouwe reus. De mijne is begin dit jaar verrot gegaan. Ook een renault overigens. Binnenkort maar eens kijken voor een auto. Maar voor mij nooit meer een Franse bak.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lach me maar uit: Renault Clio 1997
Voordeel van de grote stad, niet altijd auto nodig. Ik had 'm liever ook weg gedaan, maar dan moet ik fietsend naar het werk. En da's met de auto 2 minuten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een auto ouwe reus. De mijne is begin dit jaar verrot gegaan. Ook een renault overigens. Binnenkort maar eens kijken voor een auto. Maar voor mij nooit meer een Franse bak.
Oh?quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen makker
Ik ben nog altijd een beetje beduusd van gisteren. Kom je er na jaren posten achter dat Stijn eigenlijk gewoon een tompsv18 is.
Het valt me overigens op hoe stilletjes dit voorbij lijkt te gaan
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet ook nog steeds honderd keer de Cauberg opfietsen
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan kom je in hetzelfde rijtje als tompsv. Wil je dat?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik juich nu voor Mollema en hoop dat ie Froome eraf rijdt. In dat geval zal ik je tot in de lengte der dagen tompsv18 noemen.
quote:
Ik fiets sinds begin dit jaar naar mijn werk. Kwartiertje. Prima te doen eigenlijk. Met de auto is het ook maar 5 minuten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voordeel van de grote stad, niet altijd auto nodig. Ik had 'm liever ook weg gedaan, maar dan moet ik fietsend naar het werk. En da's met de auto 2 minuten.
Waar ga je voor dan?
En nog gezond ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik fiets sinds begin dit jaar naar mijn werk. Kwartiertje. Prima te doen eigenlijk. Met de auto is het ook maar 5 minuten.
Denk dat ik voor een Seat Ibiza ga. Of een Opel Corsa.
Ik ook hoor ouwe reus. Wijs naar de koppakking en ik geloof je als je zegt dat het een zuiger is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nog gezond ook. En prima te doen ja.
En dat zijn prima stadsautootjes! Geloof ik. Ik heb er echt de ballen verstand van.
Hahaha, ja precies dat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook hoor ouwe reus. Wijs naar de koppakking en ik geloof je als je zegt dat het een zuiger is.
Geen idee hoe beiden eruit zien
iets over je moederquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:27 schreef onlogisch het volgende:
Nu wel overigens
Zuiger
[ afbeelding ]
Koppakking
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |