SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Jup, is al sinds het weekend kapot. Balen want ik had er een Abra op maar kon 'm niet vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:34 schreef Molurus het volgende:
Kan het zijn dat die stapjes indicator nu helemaal niet meer werkt?
Ik kom nog wel beestjes tegen enzo, maar wat ik zie op mijn radar is zonder uitzondering 3 stapjes. De laatste keer dat ik daar 1 of 2 stapjes zag kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Werkt al een tijdje niet meer, soms verschijnen er ook willekeurige Pokemon bij mij in het wild die niet eens op de radar stonden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:34 schreef Molurus het volgende:
Kan het zijn dat die stapjes indicator nu helemaal niet meer werkt?
Ik kom nog wel beestjes tegen enzo, maar wat ik zie op mijn radar is zonder uitzondering 3 stapjes. De laatste keer dat ik daar 1 of 2 stapjes zag kan ik me eigenlijk niet herinneren.
Zelfde hier. Andere games doe ik misschien alles om het onderste uit de fles te halen, dit speel ik echt puur voor de lol. Gewoon lekker evolueren en vangen en levellen zoals ik wilquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:36 schreef DeLuna het volgende:
Ik doe ook totaal niet aan efficientie. Ik wil gewoon alle pokemon vangen
Je krijgt er ook extra rattata candy voor, als dat een troost is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:39 schreef Tofuburger het volgende:
Een ratata uit mijn 2km ei
Voor niks zo lang gelopen in de hitte..
Ja.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:54 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb een lapras gevangen. Das wel een goeie om power ups te geven toch?
Yes. Laat even weten wat het eindresultaat is, dan haal ik de mijne ook even uit m'n broek.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:54 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb een lapras gevangen. Das wel een goeie om power ups te geven toch?
Ooh ik zie het inderdaad. Ik had al een raticate, maar zal er nog maar eentje laten evoluerenquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je krijgt er ook extra rattata candy voor, als dat een troost is.
Nu 436 CP en 80 hp, best kansloos eigenlijk. Nu moet ik eerst nog een lapras zien te vangen om meer candy te krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Yes. Laat even weten wat het eindresultaat is, dan haal ik de mijne ook even uit m'n broek.
Prima voor xpquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:57 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ooh ik zie het inderdaad. Ik had al een raticate, maar zal er nog maar eentje laten evolueren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |