idd, de turken hebben veel baat gehad met dit eu proces, laten we dat zo houdenquote:
Dat is nou net niet waar het om lijkt te gaan hè.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
iedereen wil van de kopstukken af, van mij mogen ze ook hangen, maar daar gaat het niet om, het gaat om landsbelang op de lange termijn en die dien je niet als je met terugwerkende kracht de doodstraf invoert
Dat ben ik met je eens. Ik ben dus benieuwd wat er met ze gaat gebeurenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
iedereen wil van de kopstukken af, van mij mogen ze ook hangen, maar daar gaat het niet om, het gaat om landsbelang op de lange termijn en die dien je niet als je met terugwerkende kracht de doodstraf invoert
nou....quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:36 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar hopelijk niet door gestoorde erdofanatici
Dat soort dingen maak je de NAVO niet blij mee.. Vast veel mensen die met deze man en zijn collega's hebben samengewerkt.quote:
wel als ze gewoon rationeel de beslissingen nemen en niet de emotie laat heersen .quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is nou net niet waar het om lijkt te gaan hè.
De volksvertegenwoordiging zal altijd verenigbaar moeten zijn met de EU politiek. De EU wil met de tijd steeds meer eenheid tussen haar lidstaten (economisch/politiek/militair), heeft de Turk al nagedacht of ze die verstrengeling wil of ziet ze alleen $$$quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
mbt de keuze van de volksvertegenwoordiging niet
emotie en turken zijn getrouwdquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel als ze gewoon rationeel de beslissingen nemen en niet de emotie laat heersen .
Ik denk dat het in N-K/S-A nog veel erger is dan in Turkije. Derhalve staat Turkije toch net hoger. Of minder laag, hoe je wil. Jij denkt daar anders over?quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
En het enige wat turkije onderscheid van die landen is de doodstraf?
Doen die ondertussen 50.000 gezuiverde ambtenaren er nog toe?
Die journalisten die in het gevang zitten om niks?
Het wonen in een megalomaan paleis van een half miljard terwijl 2 op de 3 kinderen ruim onder de armoede grens leven?
Ow, en bovenstaande opsomming kan nog veel langer hé, dat weet je.
Ziet eruit of hij gemarteld is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat soort dingen maak je de NAVO niet blij mee.. Vast veel mensen die met deze man en zijn collega's hebben samengewerkt.
Klopt idd, voormalig chef-staf Luchtmacht. Luchtmacht bestaat vaak uit ook intelligentere mensen. Wrs veel contact gehad met zijn counterparts in andere NAVO-landen ook.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat soort dingen maak je de NAVO niet blij mee.. Vast veel mensen die met deze man en zijn collega's hebben samengewerkt.
Ja. En daarom verbied je even alle academici het land uit te mogen reizen en laat je mensen die misschien wel andere ideeën en masse ontslaan. Nergens geen emotie te bekennen nee.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel als ze gewoon rationeel de beslissingen nemen en niet de emotie laat heersen .
Ow, grapje, hij is toch wat erger toegetakeld zie ik. Hier zat ik ffm isquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, je hoeft ze ook weer niet te aaien hoor. Hij heeft een blauw oog, het is niet of hij helemaal kapot geslagen is. Gewoon noet zachtzinnig opgepakt. Ach.
nee het werk dat de volksvertegenwoordiging levert zal verenigbaar moeten zijn. niet wie er in die volksvertegenwoordiging zit. alleen een turuk als ik bepaalt datquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De volksvertegenwoordiging zal altijd verenigbaar moeten zijn met de EU politiek. De EU wil met de tijd steeds meer eenheid tussen haar lidstaten (economisch/politiek/militair), heeft de Turk al nagedacht of ze die verstrengeling wil of ziet ze alleen $$$
Als je een beetje kijkt naar alle gearresteerde leiders zie je een patroon dat er op lijkt te wijzen dat ze met harde hand uit hun uniformen zijn gewerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, je hoeft ze ook weer niet te aaien hoor. Hij heeft een blauw oog, het is niet of hij helemaal kapot geslagen is. Gewoon noet zachtzinnig opgepakt. Ach.
hij heeft een huidaandoening lanquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:38 schreef agter het volgende:
Zo krijg je we wel een gewenst antwoord uit. Zijn hele gezicht is bewerkt met iets...
[ afbeelding ]
Ultra laf.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
soms kunnen we die twee wel scheiden. soms.quote:
Dit soort apenstreken moet je ook gewoon niet mee geassocieerd wilken worden. Heel goed van het CDA wat voorstelde dat de regering erop aandringt ze de status kandidaat EU-lid af te nemen en ze zouden ook uit de navo getrapt moeten wordenquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
voorzorgsmaatregelen lanquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja. En daarom verbied je even alle academici het land uit te mogen reizen en laat je mensen die misschien wel andere ideeën en masse ontslaan. Nergens geen emotie te bekennen nee.
Eens... walgelijk.. geeft aan dat de mensen behoorlijk primitief zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ultra laf.
Hij valt onder de krijgstucht, je kan hem gewoon in een militaire gevangenis stoppen.
Dat er blijkbaar met die mensen gezeuld word, geeft al aan dat het een volksgericht gebeuren is.
Bradley Manning word nog beter behandeld, en die word k*t behandeld.
Ja, en toch, is misschien omstreden wat ik nu zeg: als je als militair een coup pleegt en die mislukt dan is hoogverraad de doodstraf eigenlijk datgene wat je kunt verwachten. Dat zal hij ook weten. En ja dan word je ook gemarteld, want dat doen mensen nu eenmaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |