abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2016 @ 07:52:04 #76
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163898577
Een vrij gematigde imam dus.
pi_163898705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:49 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dan kan ik ook wel zeggen "ik ben bereid om te doden voor dat mooie paar schoenen, want de mens is van nature toch een geweldadig wezen"

Dus dat is normaal.
Nee, omdat we onze maatschappij zo ingericht hebben dat we dat soort uitspattingen niet acceptabel en toelaatbaar vinden. Maar zonder maatschappelijke instanties zouden we elkaar met gemak de hersenpan inslaan voor de basisbehoeften wanneer die niet meer gegarandeerd kunnen worden
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163898716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik niet.
Moet je eens opletten hoe geweldadig je word onder de juiste omstandigheden
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163898762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:15 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Moet je eens opletten hoe geweldadig je word onder de juiste omstandigheden
Maar dus niet voor geld of mijn geloof.
pi_163898784
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar dus niet voor geld of mijn geloof.
de meeste mensen zullen voor geld ook overstag gaan. het gaat om de hoeveelheid die ze ermee krijgen. de een doet het voor minder als de ander, maar ik ben er van overtuigd dat de meeste mensen weinig moeite hebben met het ombrengen van een ander als ze daar zeer hoge bedragen voor zouden krijgen.

Ik geef toe dat bij bedragen boven de 50 miljoen ik serieus zou gaan twijfelen.
pi_163901655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 08:24 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

de meeste mensen zullen voor geld ook overstag gaan. het gaat om de hoeveelheid die ze ermee krijgen. de een doet het voor minder als de ander, maar ik ben er van overtuigd dat de meeste mensen weinig moeite hebben met het ombrengen van een ander als ze daar zeer hoge bedragen voor zouden krijgen.

Ik geef toe dat bij bedragen boven de 50 miljoen ik serieus zou gaan twijfelen.
Dan ga jij nog vrij hoog in de boom zitten, ik heb het in mijn jeugd meegemaakt dat twee gasten ruzie kregen over een knaak, een hoerige tweeënhalve gulden....eentje trok een mes en stak de ander dood. Voor een knaak..... 8)7
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_163902086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan ga jij nog vrij hoog in de boom zitten, ik heb het in mijn jeugd meegemaakt dat twee gasten ruzie kregen over een knaak, een hoerige tweeënhalve gulden....eentje trok een mes en stak de ander dood. Voor een knaak..... 8)7
Een knaak is weer een ander uiterste, hoewel ik bij zulk soort gevallen altijd het idee heb dat de "knaak "de spreekwoordelijke druppel is. Dat er nog meer aan vast zit (waar het slachtoffer niet altijd een rol in hoeft te spelen). ik kan me amper voorstellen dat het enkel en alleen over een knaak ging.
Maar ach, moorden hier waarvoor een Oosterblokker worden ingevlogen zullen niet meer als 10k doen. Een leven zou wel wat meer waard mogen zijn
pi_163902330
Zou de paus eigenlijk bereid zijn om te doden voor zijn geloof?
pi_163902352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:03 schreef Jigzoz het volgende:
Zou de paus eigenlijk bereid zijn om te doden voor zijn geloof?
Persoonlijk weet ik niet of hij daar nog toe in staat is, maar genoeg volgelingen die bereid zijn dat voor hem te doen.
pi_163902405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Persoonlijk weet ik niet of hij daar nog toe in staat is, maar genoeg volgelingen die bereid zijn dat voor hem te doen.
En een willekeurige refo?

Ik weet eigenlijk niet hoe bijzonder dat is, een gelovige die nogal wat overheeft voor zijn geloof.
  donderdag 21 juli 2016 @ 12:08:57 #86
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_163902484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Die waren anders al enthousiast bezig.
(Grijze) Wolven in schaapskleren zijn er helaas ook nog wel....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_163903058
http://www.gelderlander.n(...)-uitspraak-1.6209759

quote:
In zijn bericht op Faceboek schreef Çelik: 'ben bereid voor mijn geloof te sterven, maar ook bereid levens te ontnemen'. Deze uitlating is, aldus het moskeebestuur én de imam, uit de context getrokken
Ben benieuwd welke context-spin je daaraan kunt geven dan _O-
pi_163903208
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:32 schreef ChrisCarter het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-uitspraak-1.6209759

[..]

Ben benieuwd welke context-spin je daaraan kunt geven dan _O-
"Hoi imam. Stel dat Allah je nou laat stikken in een halalkippenpootje, ben je dan boos op Allah? En als Allah dan zegt dat je ook weleens wat aan die mierenplaag in je achtertuin mag gaan doen, ga je dan mierenlokkers plaatsen?"

"Hoi Henk. Nou, dat zal ik je vertellen. Wat betreft Allahs kippenpootje: ik ben bereid voor mijn geloof te sterven, dus dat zit wel snor. En wat die mierenplaag betreft zie ik ook geen probleem, want ik vind alle dieren heel erg lief, maar als Allah zegt dat de mieren uit mijn achtertuin weg moeten, dan ben ik ook bereid levens te ontnemen."
pi_163903250
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

"Hoi imam. Stel dat Allah je nou laat stikken in een halalkippenpootje, ben je dan boos op Allah? En als Allah dan zegt dat je ook weleens wat aan die mierenplaag in je achtertuin mag gaan doen, ga je dan mierenlokkers plaatsen?"

"Hoi Henk. Nou, dat zal ik je vertellen. Wat betreft Allahs kippenpootje: ik ben bereid voor mijn geloof te sterven, dus dat zit wel snor. En wat die mierenplaag betreft zie ik ook geen probleem, want ik vind alle dieren heel erg lief, maar als Allah zegt dat de mieren uit mijn achtertuin weg moeten, dan ben ik ook bereid levens te ontnemen."
_O_

Misschien heeft erdogan nog wel een baan voor je als minister van propaganda volksinformatie.
pi_163903301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Deze is dus bereid mensen te doden voor zijn geloof, alsof we hier in het westen niet bereid zijn te doden om geloof of geld. Wat is er nou zo vreemd aan die uitspraak. De mens is van nature een geweldadig wezen.
Ik zou eens kiezen voor een verandering van sociale omgeving.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163903534
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou verboden moeten worden voor buitenlandse imams om in Nederland te komen prediken. Zij staan aan de basis van het moslimterrorisme.
Dit kun je voorkomen door de islam officieel te betitelen als een totalitaire ideologie.
Nu kan men ongestoord haat prediken en aan integratiebelemmering doen uit naam van religie.

Terwijl we allemaal weten dat de islam een totalitaire ideologie betreft waarbij onderwerping en onderdrukking centraal staat. Onderwerping is immers de letterlijke vertaling van de term islam.

Een open en vrije democratie kan nooit samengaan met de beginselen van de islam. Wederzijdse tolerantie is het hoogst haalbare, maar de praktijk laat zien dat die tolerantie een beperkte houdbaarheidsdatum heeft voordat het ware gezicht tevoorschijn komt.

De ene groep zwijgt terwijl de andere groep er geen doekjes omheen wind en zich uitspreekt tégen de open vrije Westerse democratie, zich uitspreekt tégen de vrijheid van meningsuiting. Zich uitspreekt tégen ongelovigen. Dit haat prediken omzet in daden van wederzijdse indoctrinatie en dodelijk geweld in de vorm van aanslagen Hoelang blijven we dit gegeven nog ontkennen en de islam bestempelen als een vreedzame religie of als een religie die gekaapt zou zijn door radicalen? Dat terwijl de praktijk in de wereld het tegenovergestelde beeld laat zien?
pi_163903747
NLse nationaliteit ontnemen en een enkeltje naar Erdoganistan.
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:41:02 #93
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163904787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:02 schreef Atak het volgende:
NLse nationaliteit ontnemen en een enkeltje naar Erdoganistan.
Jij bent niet zo'n Erdogan liefhebber of wel? :D
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_163905091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 07:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Zeker, relatie is wel stevig beschadigd.
Sterkte. Zal niet makkelijk zijn....

Zal later je stuk lezen.
pi_163905251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik zou eens kiezen voor een verandering van sociale omgeving.
Waarom? waarom die man verketteren op een uitspraak dat hij bereid is te doden voor zijn geloof, terwijl 2000 jaar westerse geschiedenis doordrenkt is met bloedvergieten voornamelijk uit naam van het geloof
  donderdag 21 juli 2016 @ 14:21:28 #96
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163905662
het is de vraag wat hij bedoelt met doden voor z'n geloof. In de strijd? dat doet het westen en turkije ook, maar dan veilig vanuit de lucht. Of onschuldigen doden om wraak te nemen voor al die aanvallen?
pi_163905754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom? waarom die man verketteren op een uitspraak dat hij bereid is te doden voor zijn geloof, terwijl 2000 jaar westerse geschiedenis doordrenkt is met bloedvergieten voornamelijk uit naam van het geloof
Nou, misschien omdat we dat niet meer willen.
pi_163905887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:26 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nou, misschien omdat we dat niet meer willen.
Natuurlijk willen we dat niet, maar die verontwaardiging over uitspraken van iemand die een geloof aanhangt dat 400 jaar op ons achterloopt, stoort me wat. We hebben die mensen hier zelf heen gehaald. Wat dachten ze toen? Dat die mensen hun geloof bij de voordeur zouden achterlaten?
  donderdag 21 juli 2016 @ 14:34:47 #99
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_163905944
Voorkomen is beter dan lichaamsdelen op moeten vegen; na zo'n uitspraak ONMIDDELLIJK het land uit schoppen!
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_163906231
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Natuurlijk willen we dat niet, maar die verontwaardiging over uitspraken van iemand die een geloof aanhangt dat 400 jaar op ons achterloopt, stoort me wat. We hebben die mensen hier zelf heen gehaald. Wat dachten ze toen? Dat die mensen hun geloof bij de voordeur zouden achterlaten?
Dat is wel het idee van veel mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')