quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, niemand gaat Froome dus aanvallen.
Had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat Sky geen strobreed in de weg wordt gelegd.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Majka, Zakarin, Pantano kunnen dit aan. De rest wappert straks wel terug (hoop ikquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:37 schreef hhh38 het volgende:
Slobeend krijgt gelijk
Ik heb alleen Majka en Zakarin
Het is in totaal 23 kilometer klimmen. De meesten zullen inderdaad terugvallen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Majka, Zakarin, Pantano kunnen dit aan. De rest wappert straks wel terug (hoop ik)
Op dit parcours ook niet echt te verwachten nog, hier moet het echt van de laatste 30km komen. Op die klimmetjes van 3de cat kan je misschien alleen Rowe e.d. pijn doen, maar niet de rest van Skytrain.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Al ze de koers niet hard maken gaan de Skybots er niet afquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus omdat er geen boni's zijn, gaan ze niet aanvallen? Wat een fascinerende theorie.
Ik hoop telkens weer op Astana in de derde week.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht?
Als ze de koers wel hard maken, moeten ze er zelf af....quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al ze de koers niet hard maken gaan de Skybots er niet af
Aru is simpelweg niet goed genoeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoop telkens weer op Astana in de derde week.
Kangert is mee. Hopelijk hebben ze een planquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoop telkens weer op Astana in de derde week.
Movistar kan het niet in haar eentje oplossen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al ze de koers niet hard maken gaan de Skybots er niet af
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo Jumbo! Beloofden jullie niet mee te gaan in de ontsnappingen nadat de Tour eigenlijk geen zin had zonder Geesink? De eerste paar ontsnappingen aan het begin van de Tour zei men hier 'niet zeuren dat komt nog wel meneertje. Nou ja, ook vandaag zitten jullie er WEEEEEER niet bij. Alleen al renner Allaphilipe presteert meer in z'n uppie dan heel Jumbo. Dag Jumbo!
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo Jumbo! Beloofden jullie niet mee te gaan in de ontsnappingen nadat de Tour eigenlijk geen zin had zonder Geesink? De eerste paar ontsnappingen aan het begin van de Tour zei men hier 'niet zeuren dat komt nog wel meneertje. Nou ja, ook vandaag zitten jullie er WEEEEEER niet bij. Alleen al renner Allaphilipe presteert meer in z'n uppie dan heel Jumbo. Dag Jumbo!
dat is wat iedereen al bedoelt, jaquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Omdat het angst/realisme is bij klassementsrenners. Bij sprintetappes komen er, vind ik, wel meer factoren bij kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar ik snap er oprecht geen kut van hè.
In die vlakke etappes gaan al die sprintersploegen alles op alles zetten omdat ze een etappe willen winnen, zelfs de kleinere sprintersploegen die 99,9% zeker geen schijn van kans hebben tegen een Cavendish in bloedvorm. Ze halen letterlijk elke keer weer die vlucht met speels gemak terug.
Maar in bergetappes is er werkelijk helemaal niemand van de klassementsrenners die het ene fuck kan schelen wie de etappe wint. Waarom? Willen Mollema, Quintana, Valverde, Porte en Aru soms geen etappe winnen? Vinden ze dat allemaal niet nodig? Zelfs als de kans nog zo klein is, dan nog zou je er vol voor moeten gaan. De sprinters doen het ook.
Ja jezus TheArt, wil je me niet 8 seconden ninja'en met zo'n post![]()
Moeten ze wel de mannen voor hebben, wie van Jumbo zie jij hier kansen hebben op een dagzege?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Alaphilippe heeft dan ook meer klasse in zich dan driekwart van Lotto Jumbo bij elkaar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is Gheesinckquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Sprinters gaan natuurlijk alleen voor sprintzege's (en klein beetje groen)quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
In die vlakke etappes gaan al die sprintersploegen alles op alles zetten omdat ze een etappe willen winnen, zelfs de kleinere sprintersploegen die 99,9% zeker geen schijn van kans hebben tegen een Cavendish in bloedvorm. Ze halen letterlijk elke keer weer die vlucht met speels gemak terug.
Maar in bergetappes is er werkelijk helemaal niemand van de klassementsrenners die het ene fuck kan schelen wie de etappe wint. Waarom? Willen Mollema, Quintana, Valverde, Porte en Aru soms geen etappe winnen? Vinden ze dat allemaal niet nodig? Zelfs als de kans nog zo klein is, dan nog zou je er vol voor moeten gaan. De sprinters doen het ook.
straks weer de sponsoren in de nek hijgen dat ze moeten presteren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alaphilippe heeft dan ook meer klasse in zich dan driekwart van Lotto Jumbo bij elkaar.
Het was wel toevallig jaquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
post eens normaalquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Dan moeten ze er meer geld in stoppen. Op deze manier zet het weinig zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
straks weer de sponsoren in de nek hijgen dat ze moeten presteren.
Zelfs met het huidige budget moeten ze meer kunnen bereiken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan moeten ze er meer geld in stoppen. Op deze manier zet het weinig zoden aan de dijk.
gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Mollema is Mollema aldus Herbert en Danny
dat willen ze toch niet, kunnen ze beter stoppen, dat anoniem rondrijden is echt niksquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan moeten ze er meer geld in stoppen. Op deze manier zet het weinig zoden aan de dijk.
Had je dat niet verwacht met je 32e plek in Telegraaf Tourspel?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Lotto-Soudal heeft volgens mij een vergelijkbaar budget en kijk eens naar wat zij winnen. Het talent is er op zich ook wel alleen er is gewoon geen structuur in hun beleid te vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
14e plek en vandaag heb ik Majika met verdubbelaar erop.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had je dat niet verwacht met je 32e plek in Telegraaf Tourspel?
Die hebben met Greipel wel een garantie op zeges op WT-niveauquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:56 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Lotto-Soudal heeft volgens mij een vergelijkbaar budget en kijk eens naar wat zij winnen. Het talent is er op zich ook wel alleen er is gewoon geen structuur in hun beleid te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |