Waarvan akte.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:37 schreef groenen het volgende:
Minuut per kilometer is niet van toepassing op deze etappe, aldus Herbert.
Ik heb 9 klassementsrennersquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:37 schreef hhh38 het volgende:
Slobeend krijgt gelijk
Ik heb alleen Majka en Zakarin
Ze zijn allemaal te laf.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk hoor, niemand van klassementsmannen kan of wil de etappe winnenFroome hoeft niet meer, Quintana is te laf, rest heeft geen goed team
Moet je mijn voorspelling maar vertrouwen.quote:
Ik doe al een week riskant. En al een week faal ikquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je mijn voorspelling maar vertrouwen.
Walgelijkquote:
Waarom?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:43 schreef Columbiafan het volgende:
Ik krijg erg veel stress van die oplopende voorsprong.
Kent u Dylan Groenewegen? Wat vindt u van hem?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:43 schreef Dennism het volgende:
Jemig, Groenewegen nog even ophemelen omdat ie er nog bij zit in een peloton waar geen echt tempo in zit.
Clement staat als beste geklasseerd. Als ze meer dan 36 minuten voorblijven, rijdt ie morgen geel. En gaat ie natuurlijk de Tour winnenquote:
Ik zie die laffe tosti's in het peloton ervoor aan.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:44 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Clement staat als beste geklasseerd. Als ze meer dan 36 minuten voorblijven, rijdt ie morgen geel. En gaat ie natuurlijk de Tour winnen
quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, niemand gaat Froome dus aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |