Wss nu zelfs 3xquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had twee keer zoveel kunnen hebben![]()
Kan ik dit ergens shorten?
Lijkt me niet dat ETC veel waard zal worden, maar hij zal niet verdwijnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:24 schreef Sosa het volgende:
Maarre, niet om het een of ander, maar ik wilde ETH voor lange tijd holden..
Of is het verstandiger om ETC aan te houden? Verdwijnt deze ooit nog of hebben we voortaan 2 Ethereums?
Mwa. ETC heeft dalijk wel wat last van de DAO hack, zodra die gelden vrijkomen kan het nog wel eens snel naar beneden gaan. Als Poloniex niet zo aan euro's dacht dan was de oorspronkelijke ETH blockchain (nu ETC) _waarschijnlijk_ komen te vervallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:24 schreef Sosa het volgende:
Maarre, niet om het een of ander, maar ik wilde ETH voor lange tijd holden..
Of is het verstandiger om ETC aan te houden? Verdwijnt deze ooit nog of hebben we voortaan 2 Ethereums?
Als ETH-devs die fork beter hadden voorbereid was het allemaal niet gebeurd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:45 schreef Mick-X het volgende:
[..]
Als Poloniex niet zo aan euro's dacht dan was de oorspronkelijke ETH blockchain (nu ETC) _waarschijnlijk_ komen te vervallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 10:06:52 ]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://imgur.com/a/DHexxIk dacht je username al ergens op Reddit tegen te komen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die screenshots had ik trouwens gisteren gepost.![]()
.-._._-.._-.._.._-quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk niet dat je mijn username op Reddit herkent.
thanks. ik houd het maar bij ETHquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ETC veel waard zal worden, maar hij zal niet verdwijnen.
Zou sowieso oppassen met ETH nu, allemaal heel risicovol nu. ETH staat best laag, maar het zou nog verder kunnen zakken door ETC hype. Maar volgens http://carbonvote.com/ was 87% voor de Hardfork en lijkt het me wel dat de meeste mensen ETH steunen en niet ETC.
Ik zou nog even afwachten en anders ETH, maar zeker niet ETC nu, het zit nu rond de piek, het zou eventueel hoger kunnen door gestoorde pumpers, maar verwacht ik eigenlijk.
Gaat goed met je shortjesquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:24 schreef Spatieloos het volgende:
Bitmex heeft ETC toegevoegd. Je kunt met x5 leverage, ook shorten.
Ik ga hard shorten.
Valt beetje tegen. Ik had een 1000$ short neer gezet op 0.0041 BTC en die is nooit aangetikt ondanks dat hij daarrboven was op Poloniex. Had wel een 500$ op 0.0039 die wel aangetikt was.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:46 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het echt heel simpel en kan me niet voorstellen waar jullie vastlopen, dus graag meer informatie.
Ik had dus geen seed maar heb deze aangemaakt met een nieuw account aanmaken in die Chrome app van Waves.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had voord at het op Bittrex stond het naar een google Chrome extension gestuurd. Was niet echt moeilijk, gewoon address invoeren bij je ICO pagina.
Is volgens mij gewoon goed, nu afwachten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:59 schreef Sosa het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus geen seed maar heb deze aangemaakt met een nieuw account aanmaken in die Chrome app van Waves.
Het address wat bij mijn account kwam heb ik dus vervolgens ingevoerd op de ICO site en via mail bevestigd.
Doe ik het zo goed?
Of had ik moeten importeren?
Jezus wat een lastig gedoe zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |