Mijn moeder had hem met kerst besteld bij Intertoys in t dorp en hij werd in maart geleverd ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je me vertellen hoe je aan die grondplaat komt? Ik wil er z graag 1 kopen en ze zijn nergens te krijgen en ik word er bijkans verdrietig van

Ik ben heel erg goed in voor mezelf kiezen juist, maar wel alleen als er daardoor niemand anders zich rot voelt hoor, vandaar dat ik dequote:Op vrijdag 22 juli 2016 13:17 schreef Hupje het volgende:
Gefeliciteerd IMA!
[..]
Dat zou ik dus ook willen kunnen, me niet 'vervelend' voelen over de keuzes die ik maak. En keuzes kunnen maken die goed zijn voor mij in plaats van voor iedereen om mij heen, maar dan is een ander issue.
Ik zit nu in de auto te internetten omdat J nog zo lekker slaapt
 niet nodig vind.
 niet nodig vind.  

voor hoeft te doen he?
 voor hoeft te doen he?   

Ik kon mij een half jaar geleden ook niet voorstellen dat Saar echt naar psz zou gaan, maar nu ze steeds groter, wijzer en baldadiger word denk ik steeds vaker dat ze er ook gewoon echt heel erg aan toe is en hoop ik dat zij rond Nov. ook echt een plaatsje krijgt. Voor de rust hoef ik t niet te doen want tegen die tijd is flip ook gearriveerd, maar net als jij vind ik t moederen heerlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:08 schreef snoenk het volgende:
Ik ben heel gelukkig als thuisblijfmoeder. Zie er zelfs een beetje tegenop dat ze na de kerstvakantie naar de peuterspeelzaal gaat

)
 )

Gelukkig had ze voor het eerst in dagen geen smeuïge kiezenpoep maar juist een hele nette keutel en had ik zo'n 10 minuten daarvoor de beslissing genomen toch niet samen met haar in bad te gaan vandaag.
 Gelukkig had ze voor het eerst in dagen geen smeuïge kiezenpoep maar juist een hele nette keutel en had ik zo'n 10 minuten daarvoor de beslissing genomen toch niet samen met haar in bad te gaan vandaag.  

.  Hij is thuis bij mij dus als ik niks doe met hem, beleeft hij echt helemaal niks met niemand
.  Hij is thuis bij mij dus als ik niks doe met hem, beleeft hij echt helemaal niks met niemand   en daarbij word het huis ook nogal eens te klein om 24/7 een dreumes in te vermaken. Hoe anders zou het zijn als hij naar een opvang ging waar leerzame dingen georganiseerd werden! Ook nu ik hoogzwanger ben probeer ik nog dingen met hem te ondernemen, en gelukkig lukt dat nog aardig. Overigens vind ik het ook superleuk om hem bezig te zien in de speeltuin/op het strand/wandelend door de buurt/bij een binnenspeel - en hij geniet zichtbaar en leert er superveel van
 en daarbij word het huis ook nogal eens te klein om 24/7 een dreumes in te vermaken. Hoe anders zou het zijn als hij naar een opvang ging waar leerzame dingen georganiseerd werden! Ook nu ik hoogzwanger ben probeer ik nog dingen met hem te ondernemen, en gelukkig lukt dat nog aardig. Overigens vind ik het ook superleuk om hem bezig te zien in de speeltuin/op het strand/wandelend door de buurt/bij een binnenspeel - en hij geniet zichtbaar en leert er superveel van   .
. want voor haar is het een vrije dag. Volkomen logisch, samen rustig niksen is ook mooi, maar dat is dus het verschil, voor mij is het werk.
 want voor haar is het een vrije dag. Volkomen logisch, samen rustig niksen is ook mooi, maar dat is dus het verschil, voor mij is het werk.  het is gewoon appels en peren vergelijken, en dat heeft totaal geen nut.
 het is gewoon appels en peren vergelijken, en dat heeft totaal geen nut.   -smileys ook niet.
 -smileys ook niet.   
  ik ga veel op de fiets nu, als ik ineens overal een half uur heen moet lopen met wagen (en dreumes die al dan niet op de meerijdplank blijft?
  ik ga veel op de fiets nu, als ik ineens overal een half uur heen moet lopen met wagen (en dreumes die al dan niet op de meerijdplank blijft?  ) snijdt dat nogal in de speeltijd zeg maar. Anyway, we gaan het zien,denk ik dan maar. en wat je beschrijft in baby is echt superherkenbaar
 ) snijdt dat nogal in de speeltijd zeg maar. Anyway, we gaan het zien,denk ik dan maar. en wat je beschrijft in baby is echt superherkenbaar   hoe ouder W wordt en hoe meer R weet wat de bedoeling is, hoe beter het gaat, maar ik reken wel op een terugval, ja.
 hoe ouder W wordt en hoe meer R weet wat de bedoeling is, hoe beter het gaat, maar ik reken wel op een terugval, ja.   

Dequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:19 schreef JufMariska het volgende:
We hadden al 's afgesproken dat niemand daarvoor hoeft te doen he?

Ik ben zoals bekend lid van team niet-fulltime-moeder, inclusief last van angst voor oordelen van anderen
 was niet voor thuisblijfmoeder hè. Maar voor het slechte los kunnen laten.
 was niet voor thuisblijfmoeder hè. Maar voor het slechte los kunnen laten.  

voelen over het te makkelijk los kunnen laten van Lucas. Maar ook hij is een lief sociaal mannetje dat meestal heel behoorlijk luistert en mij (en z'n vader, en anderen
 voelen over het te makkelijk los kunnen laten van Lucas. Maar ook hij is een lief sociaal mannetje dat meestal heel behoorlijk luistert en mij (en z'n vader, en anderen   ) heel graag knuffelt enzo. Dus we maken ze vast niet stuk
 ) heel graag knuffelt enzo. Dus we maken ze vast niet stuk   

Ja, dat heb ik ook. Ik kan juist opzien tegen een hele dag thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Mariposas het volgende:
Ik kan slecht stil of thuis zitten dus op mijn vrije dag met L gaan wij altijd op pad. Naar de stad, Ikea, een vriendin of 2 uur wandelen.
 .
 .

), vind ik de Boboknuffel wel heel
 ), vind ik de Boboknuffel wel heel   . Dan heeft ie zijn eigen knuffel. Grote zus heeft sinds jaar en dag een Mickey Mouse die ze overal mee naartoe sjokt
 . Dan heeft ie zijn eigen knuffel. Grote zus heeft sinds jaar en dag een Mickey Mouse die ze overal mee naartoe sjokt   

Ja, er zit nog wel meer aan de achterkant hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:41 schreef Selvaria het volgende:
IMA, je haar.
Nu N. alleen nog maar wil lopen is het ineens veel moeilijker haar rustig mee te nemen. We hebben al tig musea met haar bezocht in de maanden hiervoor, maar vandaag en gisteren wilde ze niet in de draagzak, niet in de buggy, maar alleen maar lopen lopen lopen. Ik heb constant achter haar aangevangen voordat we na een half uur opgaven en gewoon even op het gras gingen zitten zodat ze weer kon lopen, zielsgelukkig was ze.
Voor de komende dagen staan nog op het programma: strand, zwembad en grasveldje denk ik.
En dit terwijl ze altijd zo makkelijk was om mee te nemen en nooit protesteerde.

komt vooral doordat ik eigenlijk meer voor mezelf zou moeten kiezen, maar dat niet doe. Ik ben heel slecht in de juiste balans vinden en ik ben zelf degene die er het meest bij in schiet.
 komt vooral doordat ik eigenlijk meer voor mezelf zou moeten kiezen, maar dat niet doe. Ik ben heel slecht in de juiste balans vinden en ik ben zelf degene die er het meest bij in schiet.

je loopt daar waarschijnlijk net zo veel risico als thuis.
 je loopt daar waarschijnlijk net zo veel risico als thuis. 
 )
)

. Ik kan voor ¤30,- hier in de buurt een hele shitload halen wat een winkelwaarde heeft van ruim ¤120,-
 . Ik kan voor ¤30,- hier in de buurt een hele shitload halen wat een winkelwaarde heeft van ruim ¤120,- 

)
)

Maar helaas, was het maar zo.
 Maar helaas, was het maar zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |