abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163918887
Gefeliciteerd Mariposas!
S. 2014
J. 2016
pi_163919101
Gefeliciteerd Mariposas! Wat een mooi overzicht van het eerste jaar O+ wat gaat het snel hè? L heeft een fijne dag gehad zo te zien. En nu een heuse dreumes! Merk je al verschil ;) ?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 05:47:42 #103
409579 LuDann
All the way
pi_163921130
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:59 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Teva's waren hier in het begin huilen :') Crocs waren wel een succes. We hebben de Teva's in de huiskamer gelegd en Sjaak heeft ze twee dagen lang in z'n handjes gehad en het hele huis mee doorgesjouwd. Toen mochten ze ineens wel aan.
Kruipen met Teva's is trouwens niet aan te raden, met de teentjes over de buitentegels lijkt me niet prettig. Ik zou dus eerder gaan voor een sandaal met gesloten teentjes of waterschoentjes of surfschoentjes ofzo.

EDIT: Spuit 11 lees ik al, never mind dus :D
Aww, huilen, arme Sjaak. O+ Super schattig dat hij ze na twee dagen ermee sjouwen wel aanwilde.

En ja, had al sandaaltjes met gesloten teentjes gekocht. :Y Zit nu een beetje te twijfelen of ik nog zachte zomerslofjes zal bestellen. Eer ze binnen zijn ben je weer een week of twee verder en wie weet is het dan geen mooi weer meer.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 05:50:12 #104
409579 LuDann
All the way
pi_163921136
GM, wat groeit ze hard, leuk om te zien. Prachtig kindje. O+

Razz, dat klinkt als een bijzonder vermoeiende dag zo. :') Moest er wel om lachen. :P NIE SLAPE. :D

Mariposas, hij wordt echt zo groot! O+ Gefeliciteerd.
pi_163921230
Nog van harte gefeliciteerd, mariposas *O*
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:00:00 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_163921241
Van harte gefeliciteerd en welkom, mariposas en IMA! *O* nieuwe dreumesen! Time flies :o

Selvaria, mauw "klungelt" ook nog wel met lopen en die doet het nu een half jaar los. Sommige kinderen hebben gewoon wat minder natuurlijke balans, denk ik :')

Kris, vervelend van de leidster. Ik vraag me alleen af wat je er tegen zou willen / kunnen doen bij de ouderraad? Ik denk dat het kdv er zelf ook wel stevig van baalt dat er zoveel vaste krachten opstappen in zo'n korte tijd. Gelukkig lijkt je meisje er weinig last van te hebben. Wel lastig!

Annie-verhalen O+ ook al zijn ze pittig voor moeder, ik word er toch altijd vrolijk van :D
disclaimer
pi_163921282
Gefeliciteerd en welkom IMA en Mari! *O*
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:14:12 #108
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163921290
Ik snap nu nog beter de functie van een romper. Die hadden we ivm de warmte uitgedaan vannacht. Vanochtend zwierf er poep in de slaapzak. :r De eerste was staat dus alweer te draaien. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:16:19 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_163921302
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:14 schreef Mariposas het volgende:
Ik snap nu nog beter de functie van een romper. Die hadden we ivm de warmte uitgedaan vannacht. Vanochtend zwierf er poep in de slaapzak. :r De eerste was staat dus alweer te draaien. }:|
ah mooi, hij heeft ook getrakteerd dus O+
disclaimer
pi_163921304
Weet ik eigenijk ook niet zo goed SQ. Ik denk dat ik het laat. :Y

Mari, welkom. Poep :9 Als ie er poeptaartjes van bakt mag ie met Mauw spelen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163921319
Gefeliciteerd, Mariposas, leuke foto's :)

Ook hier gisteravond een krijsdrama bij het naar bed brengen. Poging 2, na nog anderhalf uur }:| beneden spelen, lukte wel.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:22:57 #112
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163921335
Kris, hier hetzelfde probleem met leidsters. Heel erg jammer, een paar die wij heel erg leuk vonden ook. Wordt ook steeds heel kort van te voren gecommuniceerd, omdat ze eerst vervanging willen regelen. Vorige week hoorde we het drie dagen van te voren... Probleem is dat het zwaar werk is en er weinig doorgroeimogelijkheden zijn. Het is voor de opvang net zo'n groot probleem helaas.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163921506
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 07:14 schreef Mariposas het volgende:
Boaz krijgt hier met het warme weer een knalroze minnie mouse onderbroek van grote zus over zijn luier om poeppicasso's op demuur te voorkomen :D :')
  vrijdag 22 juli 2016 @ 07:49:25 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_163921541
Maakt hij dan zijn slaapzak open Twinkle?
Dan is t wel weer handig om een avondpoeper te hebben trouwens :')
disclaimer
pi_163921582
Nee met deze warme dagen ligt ie allern in luier + die mooie onderbroek ( :') ) in bedje
:Y
pi_163921603
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:25 schreef Mariposas het volgende:
Zal wel iets in de lucht hangen. L was heel lief vandaag maar het duurde 2 uur voordat hij stil was en sliep. Record, langste tijd ooit! *O* -O-

Ondertussen was ik, voorbereid als altijd, met de traktaties voor morgen voor op de opvang bezig. }:| Maar het is klaar, duurzaam en biologisch: check.

Oh, ik kom hier zo binnenvallen, maar ik heb dus sinds vandaag een 1-jarige! :W

Verjaardagsspam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ gefeliciteerd!
pi_163921701
Gefeliciteerd met jullie dreumesjes, Mari en IMA! *O*.

Vakantie. Week 1, dag 5. Wat zullen we vandaag eens ondernemen? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_163921800
Welkom Mari en IMA! *O*
pi_163921825
Welkom Mari en IMA! w/
En jullie poepverhalen _O- ik klop even af

Hilmo: 6 weken geen opvang?? :X Dat lijkt me... Pittig :@ Nu is voor mij deze periode ook extra druk, dus ik kan sowieso niet zo meepraten over vakantie enzo :+ Maar ik vind m'n werk zoooo O+ dat dat niet erg is!

Veel mopperdreumesen gister dus... Lobbes Lucas had gister ook wel een lastig dagje, en dat ik zelf nogal slecht tegen zulk warm weer kan maakte de sfeer er bepaald niet gezelliger op :') Maar we sloten de dag fijn af met een lauwe douche-/badsessie en hij ging lief slapen. Oh, en ons nieuwe huis wordt maar een graad of 25 met dit weer O+ Ipv 35+ in het oude appartement :r
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163922003
I gaat ook zes weken niet naar de gastouder. Hij is deze week wel op zijn allerliefst geweest, dat scheelt. ;).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_163922052
Oempf :D
En oja, stoelen zag ik ook! Lucas heeft de tripptrapp, sinds een tijdje zonder zitje. Hij klimt er zelf in en uit, gaat (na 2 dagen testen zeg maar :+ ) heel goed.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163922176
J gaat ook niet naar de opvang nu ik vakantie heb. Ik heb wel getwijfeld of ik hem een dagdeel per week moest laten gaan, voor hem om niet te ont-wennen en voor mezelf voor de rust, maar heb het toch niet gedaan. Scheelt geld en ik vind dat ik zelf voor mijn kind moet zorgen als dat kan :@. Zit in mijn hoofd, want ergens zou het ook heel lekker zijn, een dag voor mezelf :@
pi_163922201
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dreumesen! 1 jaar mama, het is wat he O+.

Razz :') :'( :') ik verheug me zo!

W zit ook nog prima in de ikea stoel hoor, voor hem stoel=etah! Dus zo lang hij dat accepteert laten we het zo. Ik heb al een tweede stoel klaarliggen om er naast te zetten. Verder hebben wij gestoffeerde eetkamerstoelen dus als er een hoge-doch niet kinderstoel- moet komen moeten we daar toch iets anders op verzinnen.

Het is hier afgekoeld. Eindelijk *O*.
pi_163922277
Onze GO is zelf drie weken op vakantie, en mijn vakantie viel een weekje eerder, dus Ketel gaat in totaal vier weken niet. Man heeft wel zes weken onderwijsvakantie maar werkt ook nog aan een PhD, dus een beetje extra rust om te werken vindt hij ook wel fijn.
pi_163922328
Hier gaan de kindjes ook niet naar de gastouder nu ik thuis ben. Scheelt inderdaad een hoop geld! Dadelijk als mijn man en ik allebei weer fulltime aan het werk zijn komt dat wel weer :) .. ergens in nov/dec schat ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')