Aww, huilen, arme Sjaak.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Teva's waren hier in het begin huilenCrocs waren wel een succes. We hebben de Teva's in de huiskamer gelegd en Sjaak heeft ze twee dagen lang in z'n handjes gehad en het hele huis mee doorgesjouwd. Toen mochten ze ineens wel aan.
Kruipen met Teva's is trouwens niet aan te raden, met de teentjes over de buitentegels lijkt me niet prettig. Ik zou dus eerder gaan voor een sandaal met gesloten teentjes of waterschoentjes of surfschoentjes ofzo.
EDIT: Spuit 11 lees ik al, never mind dus
ah mooi, hij heeft ook getrakteerd dusquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:14 schreef Mariposas het volgende:
Ik snap nu nog beter de functie van een romper. Die hadden we ivm de warmte uitgedaan vannacht. Vanochtend zwierf er poep in de slaapzak.De eerste was staat dus alweer te draaien.
Boaz krijgt hier met het warme weer een knalroze minnie mouse onderbroek van grote zus over zijn luier om poeppicasso's op demuur te voorkomenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:14 schreef Mariposas het volgende:
Ik snap nu nog beter de functie van een romper. Die hadden we ivm de warmte uitgedaan vannacht. Vanochtend zwierf er poep in de slaapzak.De eerste was staat dus alweer te draaien.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:25 schreef Mariposas het volgende:
Zal wel iets in de lucht hangen. L was heel lief vandaag maar het duurde 2 uur voordat hij stil was en sliep. Record, langste tijd ooit!![]()
![]()
Ondertussen was ik, voorbereid als altijd, met de traktaties voor morgen voor op de opvang bezig.Maar het is klaar, duurzaam en biologisch: check.
Oh, ik kom hier zo binnenvallen, maar ik heb dus sinds vandaag een 1-jarige!![]()
Verjaardagsspam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |