Ik heb voor A ook Teva's, maar die vind ik qua ondersteuning erg bagger. De zool is dik, hij kan daarin zijn voet niet afwikkelen (de zool moet makkelijk dubbel kunnen klappen als je dat tussen je hand probeert, ze moeten echt super flexibel zijn), de zool is heel stug en dik. Hij loopt er ook minder goed op dan op zijn dichte 'slofschoentjes'. Maar met deze temperaturen doe ik ze toch aan, want hij heeft snel zweetvoeten. Thuis loopt hij op blote voeten door de tuin en binnenshuis. Zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:41 schreef LuDann het volgende:
Wat een eigenwijsje, Franny.En poepsoep verhalen, omg.
![]()
Ik kom even hier een vraag stellen over schoentjes.
Ik ging gisteren op zoek naar sandaaltjes voor Wolk. Ze loopt nog niet, maar we hebben nogal ruwe tegels in de achtertuin en een beetje bescherming lijkt me wel fijn voor haar tenen tijdens het kruipen.
Was nog even zoeken, ze heeft maat 17.Nu hebben we Teva's gepast en die vond ik erg leuk, maar Wolk duidelijk niet.
Ze wilde geen stap verzetten en zat huilend aan haar voeten te trekken. De verkoper zei dat ze eraan moest wennen. Wat is jullie ervaring, wennen ze eraan? Ik heb ze niet gekocht omdat ik daaraan twijfel. Zonde als ze ze niet aandoet.
Nu heb ik voor het moment andere sandaaltjes gekocht, maar ik vind die Teva's wel erg leuk stiekem.
Klinkt als een typisch schema van een kindje dat overdag iets te veel slaap krijgt. Dus ik schaar mij in #team-1-slaapje, fap!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef faptist het volgende:
Wat klinken jullie allemaal gelukkig. Fijn om te lezen!
Hier wordt er ook volop genoten van het weer. Ro vermaakt zich in de zandbak en met emmers water.
Ze loopt niet in haar blootje, maar wel in haar badpak.
Daar kunnen ook drollen in blijven hangen.
Schoonmoeder lag in een deuk, maar mocht het verdikkeme toch tot 3 x toe zelf opruimen.
Poepsop.. Ik begrijp wat het is![]()
Thug life.
Ro heeft opeens een totaal ander ritme. Weet nog niet zo goed wat ik er mee moet of van vind.
Het was 07:15 eruit.
10:30 slapen. 11:30 eruit
14:30 slapen tot 16:00.
19:00 slapen tot 07:30.
Nu is het 09:00 eruit (truth be told.. Ik geniet er van, want vakantie).
11:00 naar bed. 12:30/13:00 eruit.
16:00 naar bed. 18:00 eruit.
23:30 naar bed.![]()
Ervaringen mee?
Vragen jullie je ook weleens af of ze genoeg voedingsstoffen binnen krijgen?
Ro wil geen brood. Wel cornflakes,beschuit, rijstwafels en crackers.
Maak ik haar nu kapot?
Ik heb slofjes met een zachte zool, maar ik vind dat met dit weer wel erg warm aan haar voeten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef Krisvc het volgende:
L. heeft nu al een schoenentic en wil zodra ze schoenen ziet alleen maar schoenen aan, dus daar kan ik je geen antwoord op geven.
Waarom wil je echte schoentjes zolang ze nog niet loopt? Ik zou voor slofjes met zachte zool gaan. In sandalen zijn je tenen toch ook niet beschermd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag over Teva's was meer voor wanneer ze wel eenmaal loopt.
Zie mijn editquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:52 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb slofjes met een zachte zool, maar ik vind dat met dit weer wel erg warm aan haar voeten.
Het is mij verder een beetje onduidelijk wanneer je nu aan schoenen moet beginnen. Ze loopt wel de hele dag langs dingen, ook in de tuin (maarja, scherpe tegels, ze heeft 2 keer haar voeten opengehaald). Maar beter pas beginnen wanneer ze echt loopt dus?
Ik heb deze sandaaltjes, haar tenen zijn wel beschermd:
De vraag over Teva's was meer voor wanneer ze wel eenmaal loopt.
Ik ben het wel met je eens waar het de professionaliteit van de verkoper aangaat. Hij zette dat schoentje ook zo open op het bankje en wachtte toen tot ze haar voet erin zou steken. Ja, as if.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb voor A ook Teva's, maar die vind ik qua ondersteuning erg bagger. De zool is dik, hij kan daarin zijn voet niet afwikkelen (de zool moet makkelijk dubbel kunnen klappen als je dat tussen je hand probeert, ze moeten echt super flexibel zijn), de zool is heel stug en dik. Hij loopt er ook minder goed op dan op zijn dichte 'slofschoentjes'. Maar met deze temperaturen doe ik ze toch aan, want hij heeft snel zweetvoeten. Thuis loopt hij op blote voeten door de tuin en binnenshuis. Zo veel mogelijk.
Edit: en eigenlijk vind ik die verkoper niet erg professioneel. Hij zou je moeten kunnen informeren over goede en minder goede schoenen. Moeten wennen aan schoenen die qua ondersteuning niet optimaal zijn, is gewoon onzin. Sommige kinderen die net lopen moeten wel wennen aan iets 'zwaarders' aan hun voeten, ze zijn vaak alleen slofjes gewend. Daarom wordt geadviseerd om pas echte schoentjes te kopen als ze een tijdje goed kunnen lopen. Maar als ze moeilijk staat of loopt op te stugge schoenen, zou ik er niet voor kiezen om haar daaraan te laten wennen.
teva maat 17 is eerder 18/19 van gewone schoentjes.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:02 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens waar het de professionaliteit van de verkoper aangaat. Hij zette dat schoentje ook zo open op het bankje en wachtte toen tot ze haar voet erin zou steken. Ja, as if.![]()
Maar goed, zo te lezen zijn Teva's niet zo'n top idee. Ik vond de zool nogal dik ook ja, ze zijn best lomp.Jammer wel, want het is een van de weinige schoenen die van die kleine maatjes hebben.
Binnen en op de opvang loopt ze ook gewoon op blote voeten, maar ik merk dat ik voor onderweg en in de tuin ik liever wat beschermends aan haar voeten heb. Als we ergens naar toe gaan dan wil ze op de grond, niet meer gedragen worden. Beter dan toch de slofjes aandoen? Misschien moet ik er gaten in knippen voor de luchtigheid.![]()
Bedankt Kris! Ik vond ze zelf ook erg tof, was echt een mazzelvondst. Afgeprijsd van 59 naar 10 euro vanwege een kleurverschil. Met een flexibele zool idd.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:52 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb slofjes met een zachte zool, maar ik vind dat met dit weer wel erg warm aan haar voeten.
Het is mij verder een beetje onduidelijk wanneer je nu aan schoenen moet beginnen. Ze loopt wel de hele dag langs dingen, ook in de tuin (maarja, scherpe tegels, ze heeft 2 keer haar voeten opengehaald). Maar beter pas beginnen wanneer ze echt loopt dus?
Ik heb deze sandaaltjes, haar tenen zijn wel beschermd:Wat een snoepje is ze trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag over Teva's was meer voor wanneer ze wel eenmaal loopt.![]()
Oh ja, dat is misschien wel een idee, bedankt. Wolk heeft nu deze: http://www.shoeszoo.com/c(...)kids-shoes-slippers/quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Lu, Annie heeft toen ze net liep altijd op Aapies gelopen. Leren zooltje, superzacht. Ook buiten in de kou, ze had de leren gevoerde wintervariant.
Maar er zijn dus ook zachte Aapies slofjes in zomeruitvoering, zoals deze: http://baby-schoenen.nl/shop/babyslofjes/416-bouvy-white.html
Dan heb je toch iets aan de voetjes maar nog niks stugs, zodat de voetjes goed kunnen afwikkelen.
Bedankt!quote:
Is het een ov-kaart op naam? Dan kun je het saldo laten overzetten of wachten tot hij verloopt en een nieuwe aanvragen dan wordt daar het geld op gestort. Is het anonieme dan is er helaas niks aan te doen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:17 schreef LuDann het volgende:
[..]
Bedankt!
Op die foto staat ze mijn ov kaart kwijt te maken, kwam ik later achter. Beetje jammer, stond nog 30 euro saldo op. Duur dagje shoppen zo.Gelukkig waren mijn eigen slippers (waar we eigenlijk voor gingen
) in de aanbieding.
Nee, die ben ik 3 maanden geleden al verloren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is het een ov-kaart op naam? Dan kun je het saldo laten overzetten of wachten tot hij verloopt en een nieuwe aanvragen dan wordt daar het geld op gestort. Is het anonieme dan is er helaas niks aan te doen.
Dat is zuur. Ik vind het ook zo stom dat er minimaal 20 euo op moet staan om met de trein te kunnen. Ben je hem dan kwijt dan ben je zo 20 euro kwijt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee, die ben ik 3 maanden geleden al verloren.Het was een anonieme. Ik heb nog even nagebeld naar de zaken waar ik geweest ben maar helaas. Voortaan wat beter opletten. Ik laat haar altijd mijn hele tas leegtrekken als we ergens zijn, maar dat is toch niet zo'n strak plan, blijkt.
Ja, dat vind ik ook erg jammer. Ik ga regelmatig met de trein dus staat er altijd redelijk wat op. Het is op zich een handig systeem, maar ik ben gewoon nogal chaotisch en raak dit soort dingen snel kwijt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik vind het ook zo stom dat er minimaal 20 euo op moet staan om met de trein te kunnen. Ben je hem dan kwijt dan ben je zo 20 euro kwijt.
Teva's waren hier in het begin huilenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:41 schreef LuDann het volgende:
Wat een eigenwijsje, Franny.En poepsoep verhalen, omg.
![]()
Ik kom even hier een vraag stellen over schoentjes.
Ik ging gisteren op zoek naar sandaaltjes voor Wolk. Ze loopt nog niet, maar we hebben nogal ruwe tegels in de achtertuin en een beetje bescherming lijkt me wel fijn voor haar tenen tijdens het kruipen.
Was nog even zoeken, ze heeft maat 17.Nu hebben we Teva's gepast en die vond ik erg leuk, maar Wolk duidelijk niet.
Ze wilde geen stap verzetten en zat huilend aan haar voeten te trekken. De verkoper zei dat ze eraan moest wennen. Wat is jullie ervaring, wennen ze eraan? Ik heb ze niet gekocht omdat ik daaraan twijfel. Zonde als ze ze niet aandoet.
Nu heb ik voor het moment andere sandaaltjes gekocht, maar ik vind die Teva's wel erg leuk stiekem.
Saar heeft soms ook van die lompe voeten dagen, dan valt ze overal over... kind heeft ook altijd schrammen en blauwe plekken...quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:58 schreef Hilmo het volgende:
DAD, jaaaa, ik zeg ook tijd tegen mijn man, dat ze steeds leuker worden is echt waar. Nou ja straks misschien niet meer (puberen) maar het is allemaal zo bijzonder! En dat praten en jou nadoen
![]()
Buiten zou ik voor leren slofjes gaan
Bij eBay carozoo! Heb je ook slofjes die gaten hebben voor de zomer. Heb je in de kleinere maten al voor 6¤ ofzo een paar. Ideaal. En de tip van waterschoenen vind ik ook goed. Net wat andere stof/ materiaal.
Geweldige sandaaltje zah ik hierstaan naar prachtig.
R is hier op vakantie al 5x op dezelfde knie gevallen op de tegels![]()
Hoe krijgt hij het voor elkaar. Beetje jammer dat ik zf gewoon er pijn van krijg, kan er heel slecht tegen, wondjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
In dr doen en laten is ze dat ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:54 schreef Skittles het volgende:
Ghehe volgens mij noem je d'r al ruim een half jaar peuter, GM![]()
![]()
Wat een vrolijke foto!
+1 op de schrammen trouwens! Arme knieën van Lou zijn nooit zonder schaafplekken en wondjes![]()
Als armpjes en hoofd er maar bovenuit komen toch?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:54 schreef Hilmo het volgende:
Oh echt? Zit verhogers danmaar eens naar kijken. Maar zolang ze erin willen zitten is er niet echt reden om te veranderen toch? Qua eten rommelen vind ik het nog wel zo fijn, met zijn tafelblad zo. Hij heeft ook nooit in de riempjes gehoeven. Dik buikje zorgde er voor dat hij vast zat. Nu wel knietjes omhoog maar kan geen kant op. Aar skittles heb je dan een hoge eigen stoel voor haar? Hoe kan ze anders bij de tafel?
Zolang hij nog niet iets anders wil zou ik het zeker niet veranderd omdat anderen dat wel doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:54 schreef Hilmo het volgende:
Oh echt? Zit verhogers danmaar eens naar kijken. Maar zolang ze erin willen zitten is er niet echt reden om te veranderen toch? R zit er graag in, heb nooit erover na gedacht dat dat anfers zou moeten. Qua eten rommelen vind ik het nog wel zo fijn, met zijn tafelblad zo. Hij heeft ook nooit in de riempjes gehoeven. Dik buikje zorgde er voor dat hij vast zat. Nu wel knietjes omhoog maar kan geen kant op. Aar skittles heb je dan een hoge eigen stoel voor haar? Hoe kan ze anders bij de tafel?
Het was vast zo'n dag... Saar vertikte het luisteren ook...quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
We waren laatst met Annie bij kennissen die dus geen beugeltje meer op de TripTrap hadden. Annie viel er dus echt steeds vanaf. Ze wilde echt heel heus er goed op zitten maar dat ging niet. Ze had geen idee. Mijn kind heeft gewoon geen grove motoriek. Heeft ze van mij
.
Ik ben verder niet bijgelezen. Wat een d r a m a d a g vandaag. Annie speelde heerlijk buiten hoor.. met werkelijk al-les dat niet mocht. Bloemen plukken. Water over Tas heen gooien. Zand over Tas heen gooien. Zand over zichzelf heen gooien. Zand onder de schuttingdeur heengooien. De inmiddels weer dichte zandbak proberen open te maken. En daarin slagen toen ik het niet zag
. En toen dus uit pure triomf een hap zand eten en dan huilend binnenkomen dat het zo SIES MAMA MAMA SIES INNE MONT is. Na de middagslaap een hoop gekrijs: de slaapzak half open en toen haar arm door het hoofdgat gewurmd en zichzelf zo vastgesjord dat ik haar er met moeite uitkreeg
![]()
domme dreumes. 's Middags haar bakje fruit met een grote worp de kamer door. Avondeten geen hap. Toetje met twee handjes in heur haar gesmeerd. Dus ik heb om 17:30 twee kindjes in bad gedaan ("Nee lieverd, Tas hoeft geen shampoo.. Ga z'n voetjes maar wassen." Wat ze toen wel heel serieus deed
) . En toen slapen. HAHAHAHAHA. Nee joh. "Annie nie sape mama Annie WAKKE!"
Dus nu is m'n lief nog met haar bezig en ik ben net klaar met de keuken opruimen. Wat is het toch heerlijk, datgezinsleven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |