mijn kind is cute ja
  mijn kind is cute ja   
   . Was gezellig! Edoch heet.  Ik lig te smelten in bed
. Was gezellig! Edoch heet.  Ik lig te smelten in bed  zal blij zijn als morgen het onweer komt!
 zal blij zijn als morgen het onweer komt!

gecondoleerd met dit grote verlies en héél veel sterkte en kracht toegewenst
 gecondoleerd met dit grote verlies en héél veel sterkte en kracht toegewenst  

Ik moest wel even lachen! Kan mij voorstellen dat het voor jou vanmiddag minder grappig was.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Het was vandaag warm dus mijn kind liep naakt in de tuin.
En toen was het ineens stil.
En toen kwam er ineens een huilende dreumes naar me toe die me vastgreep.
Met haar handen vol poep. En haar voeten. En haar benen. Alles vol poep, mama vol poep.
Wat bleek, er was een plasje water ontstaan in de veranda na het sproeien. En daar was ze in gaan stampen (duh). En toen moest ze poepen, dus zo geschiedde. Dat was een interessant brouwsel, dus toen ging ze haar poep (die in de plas water lag) kneden. En toen ze opstond gleed ze uit. In de poepsoep. Dus moest ze huilen en rende ze naar mama.
Echt. Geef mij maar een bad gevuld met het resultaat van duizend borstvoedingspoepluiers. Dat is beter dan dit.

nadat papa de poepsoep had opgeruimd
 nadat papa de poepsoep had opgeruimd  

.
 .

gatverdarrie... Mooi verhaal voor als ze gaat afstuderen of trouwen over duizent jaar.
 gatverdarrie... Mooi verhaal voor als ze gaat afstuderen of trouwen over duizent jaar. nu ben ik achteraf blij
 nu ben ik achteraf blij  

quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we melba ondertussen uit de OP halen?
Ik wil mevrouwcactus even een ontzettend dikke digihug geven. Meisjes wat hebben jullie een hoop te verduren. Ik vind het zo erggecondoleerd met dit grote verlies en héél veel sterkte en kracht toegewenst

Zo wordt het hier echt niet meer
  Zo wordt het hier echt niet meer  Ook zonder N ervoor is ie zo te zien nog hartstikke strak hoor!!
 Ook zonder N ervoor is ie zo te zien nog hartstikke strak hoor!!

Dat is echt zoiets wat naderhand pas echt grappig is ja
 Dat is echt zoiets wat naderhand pas echt grappig is ja  

Ik ben niet zo goed in dit soort dingen dus ik zeg maar gewoon dankjewel.
 Ik ben niet zo goed in dit soort dingen dus ik zeg maar gewoon dankjewel.   
  en
 en  (sorry SQ) voor Mauw.
 (sorry SQ) voor Mauw.  

sorry
 sorry  heeft ze er ook last van gm?
 heeft ze er ook last van gm?  ) en vandaag gaan we weer naar het water toe.
 ) en vandaag gaan we weer naar het water toe.

Sorry SQ, het is best hilarisch om te lezen. Al is het dat op dat moment zeker niet. Jakkie. Die meiden krijgen vandaag dus echt een zwenkwiel on als we gaan pootje baden bij een vriendin in de tuin.
 Sorry SQ, het is best hilarisch om te lezen. Al is het dat op dat moment zeker niet. Jakkie. Die meiden krijgen vandaag dus echt een zwenkwiel on als we gaan pootje baden bij een vriendin in de tuin.

Ga het wel even aankaarten, misschien idd ook maar gelijk bij de fysio. Daar zijn we in het begin al vaak geweest door z'n voorkeurshouding.quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:13 schreef Selvaria het volgende:
Gevalletje, N.'s rechtervoetje staat ook iets naar buiten als ze (los) loopt. Ik zag het gewoon als wat onhandigheid omdat ze het nog goed moet leren eigenlijk. Als je je er zorgen om maakt bij Q. misschien even aankaarten op het CB of contact opnemen met een fysio?
 . Lopen best vaak mensen langs, die dan direct de tuin in kijken. Gister in de tuin even snel z'n gewone luier uit en zwemluier aan. vriend stond er bij te kijken en zei "het is toch niet raar als mensen het zien, hij is nog maar een dreumes hoor!" dus misschien maak ik me er ook gewoon teveel zorgen over hoor..
 . Lopen best vaak mensen langs, die dan direct de tuin in kijken. Gister in de tuin even snel z'n gewone luier uit en zwemluier aan. vriend stond er bij te kijken en zei "het is toch niet raar als mensen het zien, hij is nog maar een dreumes hoor!" dus misschien maak ik me er ook gewoon teveel zorgen over hoor.. 

ik eis een filmpje van het zwenkwielquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:24 schreef Shopaholic1984 het volgende:
MauwSorry SQ, het is best hilarisch om te lezen. Al is het dat op dat moment zeker niet. Jakkie. Die meiden krijgen vandaag dus echt een zwenkwiel on als we gaan pootje baden bij een vriendin in de tuin.
En Selv, wow die buik. Ik zou er een moord voor doen. Jaloers
En ik zwaai even naar JM, die volgens mij nu in 010 is. Al verlaat ik 010 vandaag.
We zouden eerst met een groep vriendinnen naar Plaswijckpark gaan, maar te heet. Dus nu ga ik naar 1 van hen toe. Beter als hier op het balkon in de volle zon. Daar is nog schaduw in de tuin!
Ik heb trouwens 2 eigenwijze dames. Die willen/gaan niet slapen zonder slaapzak.

Sorry SQ
 Sorry SQ   
  Helaas geen tuin hier, anders zou ik Ketel ook lekker rond laten scharrelen. Op de betonvloer van de galerij heeft dat toch minder charme.
 Helaas geen tuin hier, anders zou ik Ketel ook lekker rond laten scharrelen. Op de betonvloer van de galerij heeft dat toch minder charme. Alle aandacht was wel fijn, net als het stokbrood met hummus. Dat werd echt uit mijn mond gekeken (en uit mijn hand gepakt), ook als hij al een eigen stuk had.
 Alle aandacht was wel fijn, net als het stokbrood met hummus. Dat werd echt uit mijn mond gekeken (en uit mijn hand gepakt), ook als hij al een eigen stuk had.   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

+1quote:Op woensdag 20 juli 2016 08:41 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn buren zijn heel normaal maar F heeft een zwembroek aan in de tuin omdat ik geen poepspoor door de tuin hoef of poepsoep a la Mauw

)
 )  (bah SQ!). Hij poept max 1 x per dag en meestal 's ochtends, dus dan is de rest van de dag veilig. Hij heeft wel in het gras geplast. Stond uiterst verbaasd naar het straaltje te kijken.
 (bah SQ!). Hij poept max 1 x per dag en meestal 's ochtends, dus dan is de rest van de dag veilig. Hij heeft wel in het gras geplast. Stond uiterst verbaasd naar het straaltje te kijken.  

+1. En vervolgens doet hij dat staand in bad, trots kijkendquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
+1
Frans zn luier uitdoen 10 sec voordat hij gaat douchen resulteert al in een plas op de grond. Alsof hij denk 'he een piemel, daar moet ik wat mee en wel nu'.
 .
. 

Ook een +1quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
+1
Frans zn luier uitdoen 10 sec voordat hij gaat douchen resulteert al in een plas op de grond. Alsof hij denk 'he een piemel, daar moet ik wat mee en wel nu'.
 Heb wel geleerd de luier dan pas op het laatste moment uit te doen, door het geluid van het water gaat hij plassen.
 Heb wel geleerd de luier dan pas op het laatste moment uit te doen, door het geluid van het water gaat hij plassen.  Nog geen 5 min later had hij em ook al volgepoept!
 Nog geen 5 min later had hij em ook al volgepoept!  . Behalve voor de douche plas hij eigenlijk nooit als z'n luier eventjes uit is, laatste keer dat dat gebeurde (tijdens verschonen) was toen hij nog heel mini was.
 . Behalve voor de douche plas hij eigenlijk nooit als z'n luier eventjes uit is, laatste keer dat dat gebeurde (tijdens verschonen) was toen hij nog heel mini was. Poepsoepverhalen
 Poepsoepverhalen 

leuke autocorrect.
 leuke autocorrect. 

... Wij even schoonmoeder gebeld om te verifieren of zij deze aan hem had gegeven .. maar nee, die had ie dus blijkbaar geskoept
 ... Wij even schoonmoeder gebeld om te verifieren of zij deze aan hem had gegeven .. maar nee, die had ie dus blijkbaar geskoept   

...
 ...  

Toen hen ik hem na een tijdje ook het springkussen maar opgestuurd.
 Toen hen ik hem na een tijdje ook het springkussen maar opgestuurd.

Ik weet alleen niet of ze daadwerkelijk door heeft geslapen of dat ik d'r gewoon niet heb gehoord omdat de ventilator op onze kamer aanstond.
 Ik weet alleen niet of ze daadwerkelijk door heeft geslapen of dat ik d'r gewoon niet heb gehoord omdat de ventilator op onze kamer aanstond.   

wat een geniaal woord!
 wat een geniaal woord!  

. Wat een boefjes Twinkle en Hilmo!
. Wat een boefjes Twinkle en Hilmo!  

En terecht. I was vandaag weer goed op dreef. Ik was gisteravond te lui om mijn fiets achterom te zetten en had hem voor de nacht in de hal binnen gezet (er worden nogal vaak fietsen gejat in onze buurt). I zag dat vanmorgen: 'Mama, dat is niet de beloeling!! Nee, niet de beloeling hoor!'quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:14 schreef Cholula het volgende:
Ik ben best een beetje bang voor het moment dat Frits me na gaat praten.
 .
 .  .)
 .) .
 .   .
 .

Je hebt in t NL ook een schoepradquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:11 schreef Crumpette het volgende:
Ik dacht altijd dat het kwam van scoop- to scoop -> scoopen?hmmm
Frannyhehehe.

Hoor ik daar een kleine juf?quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:03 schreef Franny_G het volgende:
[..]
En terecht. I was vandaag weer goed op dreef. Ik was gisteravond te lui om mijn fiets achterom te zetten en had hem voor de nacht in de hal binnen gezet (er worden nogal vaak fietsen gejat in onze buurt). I zag dat vanmorgen: 'Mama, dat is niet de beloeling!! Nee, niet de beloeling hoor!'.
(Mijn vriend zegt dat dus vaak tegen haar, als iets niet helemaal gaat zoals het hoort..)
En vanavond wilde ze perse haar glas water hervuld krijgen, maar ik was even bezig en ze bleef doordrammen, dus ik zei geïrriteerd dat ze soms gewoon even moet wachten. Even later gaan we naar boven, maar bedenkt I dat ze uit het raam wil kijken. Zegt ze tegen mij 'Mama, jij moet nu even wachten. Mama, gewoon even wachten!'..
.

.
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |