Nou wauw wat een gedurfde fix, BTTS score in de Jupiler League.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Sommigen gaan me niet geloven maar gisteren zag ik bij een toevallig bezoek op een groot buitenlands forum (als het moet kan ik die benoemen, maar het is niet hun eigen fout of nalatigheid) dat opeens allemaal gefixte wedstrijden werden aangeboden. Dat werd later verwijderd maar het zag er 'geloofwaardig' uit. Inclusief gegevens enzo. Er stond bij NAC vs Dordrecht "both will score" (serieus). Sommigen zullen me niet geloven denk ik.
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
Sommigen gaan me niet geloven maar gisteren zag ik bij een toevallig bezoek op een groot buitenlands forum (als het moet kan ik die benoemen, maar het is niet hun eigen fout of nalatigheid) dat opeens allemaal gefixte wedstrijden werden aangeboden. Dat werd later verwijderd maar het zag er 'geloofwaardig' uit. Inclusief gegevens enzo. Er stond bij NAC vs Dordrecht "both will score" (serieus). Sommigen zullen me niet geloven denk ik.
Ik schat VVV eigenlijk hoger in maar die bakken er ook maar weinig vanquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:31 schreef hafcfan het volgende:
Dit is echt de slechtste editie sinds jaren. Niet een team die er boven uit springt.Op papier lijkt Cambuur me dan nog het sterkst, maar die hebben MAAS.
Ik wil NAC nog zien als ze een vaste basis hebben, maar vooral van VVV vind ik het bizar. Die hebben een niet enorm veranderde basis tegenover het vorige seizoen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat VVV eigenlijk hoger in maar die bakken er ook maar weinig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |