Ik schat VVV eigenlijk hoger in maar die bakken er ook maar weinig vanquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:31 schreef hafcfan het volgende:
Dit is echt de slechtste editie sinds jaren. Niet een team die er boven uit springt.Op papier lijkt Cambuur me dan nog het sterkst, maar die hebben MAAS.
Ik wil NAC nog zien als ze een vaste basis hebben, maar vooral van VVV vind ik het bizar. Die hebben een niet enorm veranderde basis tegenover het vorige seizoen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat VVV eigenlijk hoger in maar die bakken er ook maar weinig van
Ik ben mijn avondmaal nog aan het naar binnen werken. Je moet wat op zo'n avondquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta op een knipperlichtje. Ondertussen huiswerk maken, zo gaat dat.
Ik heb ook Dortmund op een streampje, #zwaarlevenquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben mijn avondmaal nog aan het naar binnen werken. Je moet wat op zo'n avond
Je maakt wat mee vanavond merk ikquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook Dortmund op een streampje, #zwaarleven
Morgenmiddag en avond lekker #viesplat op Ziggo Sport.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je maakt wat mee vanavond merk ik
Ik ga misschien maar eens een leventje hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag en avond lekker #viesplat op Ziggo Sport.
Dan is morgen een wat matige dag daarvoor. Ik ga het zondag doen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga misschien maar eens een leventje hebben
Klinkt gek, ik weet het
Ook niks mis meequote:Op vrijdag 23 september 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is morgen een wat matige dag daarvoor. Ik ga het zondag doen.
Dank jequote:
Hoezo, heb je hem verloren?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank je
Ik ga zo in de rust wel even een NS kaart bestellen
Neuh, een abonnement.quote:
Gewaagdquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank je
Ik ga zo in de rust wel even een NS kaart bestellen
Mag niet van Maasquote:Op vrijdag 23 september 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heb ik nog geen beelden van ons aller SCC gezien?
Cambuur barst van de prutsers.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heb ik nog geen beelden van ons aller SCC gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |