abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:48:32 #101
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_163915795
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik ben alleen in sydney geweest tot nu toe. Maar ik kan alweer spelen. ;s
Wat heb je dan zoal gedaan? Mijn vriendin is gisteren en vandaag in Enschede, Deventer en Amsterdam geweest. Ze heeft NIET geteleport, veelal rustig gelopen en vooral een logisch tijdpad gedaan. Zo kan je niet in een half uurtje van Enschede naar Amsterdam.
pi_163915865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:48 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Wat heb je dan zoal gedaan? Mijn vriendin is gisteren en vandaag in Enschede, Deventer en Amsterdam geweest. Ze heeft NIET geteleport, veelal rustig gelopen en vooral een logisch tijdpad gedaan. Zo kan je niet in een half uurtje van Enschede naar Amsterdam.
Ik heb 1x de coordinaten van sydney ingesteld omdat dat een goeie spoof locatie bleek te zijn. Daar ben ik nu gewoon pokestops aan het farmen en wat pokemons vangen.
pi_163918866
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:05 schreef picodealion het volgende:

[..]

Lokquote. Bezwaar als we hier een centraal cheat topic van maken waar ook de scripts in besproken worden?
Lees het nu pas maar is prima hoor geen enkel probleem.
pi_163918972
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.
Er zit een geautomatiseerd systeem in. Als je naar sydney of naar een andere verre locatie wilt spoofen dan moet je de vluchtduur van vliegtuigen aanhouden. Bijv als je naar New York wilt, wat ongeveer 7 uur vliegen is, dan moet je de app voor minimaal 7 uur lang afsluiten voordat je jezelf daar heen kunt spoofen zonder direct een ban te krijgen.

En idd wat shadowkid zegt; telepoort niet telkens kilometers uit elkaar maar probeer een normaal pad te te volgen door steeds kleine stapjes te doen.
pi_163919055
Zij nog geen permanente band uitgedeeld toch? Zit nu met een tweede account in de US, waar overal lure modules aanstaan. Twijfel om met mijn eerste account in te loggen..
pi_163919175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 23:42 schreef b0ef het volgende:
Zij nog geen permanente band uitgedeeld toch? Zit nu met een tweede account in de US, waar overal lure modules aanstaan. Twijfel om met mijn eerste account in te loggen..
Zo ver ik weet nog niet. Maar perm bans komen meestal in waves. Dus als je geflagged bent kan je later alsnog een ban oplopen. Eigen risico dus.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:23:47 #107
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163923275
quote:
Bans gaan in waves, en weinig mensen vliegen om de week naar een ander land ;)

Om door de automatische controles te komen moet je in ieder geval met vluchtduur + wat meer uren werken. Alleen blijft dat IP adres gewoon uit Nederland komen, en staat die GSP wel in New York ... das een heel lang verlengsnoer he ;)

Sowieso zal bij elke handmatige check naar je ban direct duidelijk zijn dat hij terecht is.
Dum de dum
pi_163923323
quote:
Via NOX? Hier werkt dat echt bagger. Ik beweeg met enorm veel lag.

Maat van me heeft wel een softban gehad trouwens.
pi_163923426
Spoofen jullie ook daadwerkelijk naar hele andere landen/steden?

Ik heb geen stops bij mij in de buurt dus twijfel ik of mezelf een paar honderd meter verderop gewoon op een stop ga neerzetten. Is de pakkans dan nog net zo groot als wanneer ik van stad naar stad zou gaan?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:34:14 #110
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_163923443
Ik geloof niet dat ze officiele bans uit gaan delen. 100 miljoen gebruikers even gaan controleren is bij voorbaat kansloos.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_163923480
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik geloof niet dat ze officiele bans uit gaan delen. 100 miljoen gebruikers even gaan controleren is bij voorbaat kansloos.
Ja want dat is ook echt werk wat met de hand moet gebeuren :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_163923497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:23 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Bans gaan in waves, en weinig mensen vliegen om de week naar een ander land ;)

Om door de automatische controles te komen moet je in ieder geval met vluchtduur + wat meer uren werken. Alleen blijft dat IP adres gewoon uit Nederland komen, en staat die GSP wel in New York ... das een heel lang verlengsnoer he ;)

Sowieso zal bij elke handmatige check naar je ban direct duidelijk zijn dat hij terecht is.
Ip zegt niets, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van een corporate gateway kan dat in 5 continenten altijd het zelfde zijn.
pi_163923892
Welke app gebruiken jullie voor het spoofen?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:19:11 #114
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_163924321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ip zegt niets, als je bijvoorbeeld gebruik maakt van een corporate gateway kan dat in 5 continenten altijd het zelfde zijn.
Want zakenlui vliegen elke week/paar dagen naar een andere leuke toeristische spot, om daar pokemon te gaan spelen? :) gezien het tijdsverschil ook nog eens midden in de nacht ed. ? Mja ..

Ik moet altijd naar fabrieken :( en dan ook nog es naar de zelfde 5 a 6 locaties wereldwijd.

En natuurlijk gaan ze bannen, net als in ingress. Misschien niet direct, de enige player - player interactie is nu gyms. Maar als ze meer pokemons toevoegen, player battles etc... (dus meer player - player interactie) dan wordt het effect van vals spelen ook veel groter. De automatische softbans zijn imho al duidelijke indicatie dat ze gaan handhaven straks. Natuurlijk glippen er mensen doorheen.

De tijd zal het leren, voorlopig heeft Niantic het veel te druk met de zooi uberhaupt draaiende te houden :/ TS weer down hier ...
Dum de dum
pi_163924379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:19 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Want zakenlui vliegen elke week/paar dagen naar een andere leuke toeristische spot, om daar pokemon te gaan spelen? :) gezien het tijdsverschil ook nog eens midden in de nacht ed. ? Mja ..

Ik moet altijd naar fabrieken :( en dan ook nog es naar de zelfde 5 a 6 locaties wereldwijd.

En natuurlijk gaan ze bannen, net als in ingress. Misschien niet direct, de enige player - player interactie is nu gyms. Maar als ze meer pokemons toevoegen, player battles etc... (dus meer player - player interactie) dan wordt het effect van vals spelen ook veel groter. De automatische softbans zijn imho al duidelijke indicatie dat ze gaan handhaven straks. Natuurlijk glippen er mensen doorheen.

De tijd zal het leren, voorlopig heeft Niantic het veel te druk met de zooi uberhaupt draaiende te houden :/ TS weer down hier ...
Met de tijd knallen ze er wat Machine Learning over heen, en dan vissen ze iedereen die duidelijk cheat eruit.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:39:41 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163924775
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:02:23 #117
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_163925274
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Gewoon een query op de data loslaten die gekkigheden noteert van GPS plekken en tijden en je hebt 90% al te pakken. Als het dan per ongeluk iemand is die teleportatie heeft uitgevonden zien ze het dan wel weer.
Zo moeilijk is het idd niet. ze weten van ongeveer elk wifi access point ter wereld wat daarvan de locatie is (daarom wordt het ook gebruikt voor locatiebepaling). Even je 'huiswifi' crosschecken met de locatie data van pokemon et voila.
Je kunt spoofen wat je wil, maar je moet verdomd consequent zijn ermee wil je niet door de mand vallen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_163925277
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je database spatial queries ondersteunt is dat een eitje en in een paar minuten te schrijven :)
pi_163925296
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het idd niet. ze weten van ongeveer elk wifi access point ter wereld wat daarvan de locatie is (daarom wordt het ook gebruikt voor locatiebepaling). Even je 'huiswifi' crosschecken met de locatie data van pokemon et voila.
Je kunt spoofen wat je wil, maar je moet verdomd consequent zijn ermee wil je niet door de mand vallen.
IP databases zijn daarvoor te onnauwkeurig, in verleden paar keer meegewerkt, maar je kan daar niet blind op vertrouwen.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:07:07 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163925378
Ik denk dat je er wel mee weg kan komen als je gewoon op je luie bank net doet alsof je in de buurt aan het wandelen bent. In mijn buurt heb ik een zooi pokestops en gyms en zou redelijkergewijs 5 rondjes kunnen lopen zeg maar :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_163925436
Werkt het spoofen uberhaupt nog wel? Dacht te lezen dat na de laatste PoGo update je altijd de melding "Failed to detect location" blijft houden wanneer je optie Mock location is aangevinkt.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 12:45:26 #122
436595 Sked
Zonnestraal
pi_163926034
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Werkt het spoofen uberhaupt nog wel? Dacht te lezen dat na de laatste PoGo update je altijd de melding "Failed to detect location" blijft houden wanneer je optie Mock location is aangevinkt.
Op gewone telefoons werkt het niet inderdaad
  vrijdag 22 juli 2016 @ 13:51:23 #123
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_163927412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja want dat is ook echt werk wat met de hand moet gebeuren :')
Met als gevolg duizenden mailtjes met onterechte bans
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2016 @ 13:52:44 #124
364681 over_hedge
pi_163927453
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Je moet dan ook mock mock geinstalleerd hebben. En daar moet je je telefoon voor rooten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163927562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Via NOX? Hier werkt dat echt bagger. Ik beweeg met enorm veel lag.

Maat van me heeft wel een softban gehad trouwens.
Hoe zie je überhaupt dat je een softban hebt (gehad)?
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')