Is inderdaad een goed alternatief voor die 3 stappen bugquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Horsea gevonden.![]()
Zo vind ik het spel veel toffer. Toch de deur uit en de toffere Pokemon zoeken. En niet alleen maar doelloos rondjes lopen voor Weedles.
Ach. eevee laten evolueren is waarschijnlijk toch een beter plan qua cpquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag een Vaporeon op mn map, wij keihard fietsen ernaar toe.
Net te laat
Dit zijn de spawns die komen uit de server zelf. Spawns uit incense, lures en je eigen apparaat (elk uur eentje) pakt die nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:20 schreef Rambow het volgende:
Helemaal accuraat is het niet toch? ik vind veel pokemon die er niet eens op staan
Ah op die manier!quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit zijn de spawns die komen uit de server zelf. Spawns uit incense, lures en je eigen apparaat (elk uur eentje) pakt die niet
Geen idee, zal vast een reden voor zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:42 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ah op die manier!
Weet je ook hoe het kan waarom soms ineens een pokemon verschijnt met nog maar een paar minuten ook als je steeds refreshed? Is niet elke pokemon even lang aanwezig?
Hoe maak je zo'n app?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:47 schreef Fe2O3 het volgende:
In plaats van met een overloaded website kutten, is een eigen app veul handiger
[ afbeelding ]
Dat pantoffelbeestje zat trouwens waar op de 1e dag ook een digitale kip zat!
Kabuto is like;quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:47 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar vind je die appquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:47 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die hun eigen IP en account gebruiken. Zie hier ze bannen dus welquote:Account is not yet active, please redirect.
Exception in thread search_thread:
Traceback (most recent call last):
Exception: [-] Wrong username/password
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:47 schreef Oversight het volgende:
Er zijn nog steeds verboden plaatsen in Nederland, en soms is het verstandiger om daar virtueel op zoek te gaan dan die plaatsen daadwerkelijk te betreden,...
...Maar het blijft een dilemma natuurlijk.
Verstoppen van die plaatsen is niet simpel:
Zijn daar pokestops of gyms dan? Anders begrijp ik niet helemaal waarom je een teksje van de koude oorlog in een Pokémon topic plaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zijn daar pokestops of gyms dan? Anders begrijp ik niet helemaal waarom je een teksje van de koude oorlog in een Pokémon topic plaatst
Al doet die Pokevision volgensmij hetzelfde als het python scriptje. Het werkt in ieder geval wel goed om bepaalde spawnpunten te vinden, die je dan alsnog real life kan bezoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 13:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Och bans gaan in waves net als bijv. op battle.net , zodra de eerste wave hit zullen we zien wie goed genoeg spooft
Maar wat hierboven gezegd wordt, hoe is de policy mbt python scripts?
Maintenance...quote:
Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:35 schreef Sjemmert het volgende:
Zijn er nog meer hier op Fok die hun locaties spoofen en zo ja waar zijn jullie geweest ? Ik ben gister naar Amsterdam en Londen geweest. In london stikte het van de Drowzee's. Zo vaak je hier een pidgey of rattata tegenkomt zo vaak loop je daar tegen Drowzee's aan. Vandaag ben ik door Boston aan het lopen maar de servers zijn een beetje brak op dit moment.
Je moet het wel logisch houden en vooral NIET teleporten. Zo is het vrij onlogisch als je op het ene moment in Australië zit, om vervolgens een uur later in Londen te zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo word je niet gebanned dan? Ik zit nu in sydney maar heb gelijk al een softban te pakken. Ik speel op mijn pc en kan wel gewoon rondlopen maar ik kan geen pokemons vangen of pokestops openen.
Ik ben alleen in sydney geweest tot nu toe. Maar ik kan alweer spelen. ;squote:Op donderdag 21 juli 2016 21:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moet het wel logisch houden en vooral NIET teleporten. Zo is het vrij onlogisch als je op het ene moment in Australië zit, om vervolgens een uur later in Londen te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |