dat heb ik gedaan maar die map is nog leeg en kan niet worden verwijderdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:47 schreef spierbal het volgende:
eenmaal klikken in op de map, boven in taakbalk beeld, vink de optie aan verbogen items.
Download Unlocker Portable 1.9.0 en gebruik dat om die recalcitrante map te verwijderen. Werkt gegarandeerd. Let op: gebruik uitsluitend de link in dit bericht om Unlocker te downloaden en geen andere. Deze link is door mij gecontroleerd en in orde bevonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:39 schreef strijkijzeren het volgende:
ik heb een map op mijn laptop die ik niet kan weg halen
ik krijg de melding dat de map niet kan verwijderd worden omdat die niet leeg is, die map is wel leeg!
hoe kan ik die map verwijderen?
ik heb deze op mijn laptop gezet en gebruikt maar de map kan niet verwijderd wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:42 schreef Riparius het volgende:
[..]
Download Unlocker Portable 1.9.0 en gebruik dat om die recalcitrante map te verwijderen. Werkt gegarandeerd. Let op: gebruik uitsluitend de link in dit bericht om Unlocker te downloaden en geen andere. Deze link is door mij gecontroleerd en in orde bevonden.
ik weet niet wat uac isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:52 schreef Chinless het volgende:
Heb je uac wel uitgezet of anders verkenner geopend als Administrator?
Nee, dat werkt zo niet. DOS kan namelijk geen NTFS partities lezen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:44 schreef gepromoveerT het volgende:
\mapnaam misschien? (die backslash doethethem)
Opstarten onder Disk Operating Systemen dan
[cut crap]
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, dat werkt zo niet. DOS kan namelijk geen NTFS partities lezen.
Vanuit een command line venster kun je wel DOS commando's gebruiken, maar als Windows het verwijderen van de map blokkeert dan zal het ook langs deze weg niet lukken de map met reguliere DOS commando's te verwijderen.
ik vind hem eigenlijk helemaal niet grappig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:44 schreef gepromoveerT het volgende:
Opstarten onder Disk Operating Systemen dan
C:\ delete *.* -haalt de map gegarandeerd weg (en de rest)![]()
Ik denk dat deze TS wat meer uitleg nodig heeft dan alleen deze onelinerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |