Je impliceert het, vandaar dat ik er naar vraag:quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
helaas ontbreekt het daar al jaren aan bij alle partijen.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zijn de Winschoter Soldiers of Odin ook actief in Syrië dan?
Nog steeds dezelfde extreemrechtse engerd?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, old school fok extreem links is ook alive and kicking. Wat leuk
Je mag echt even gaan uitleggen wat de precieze link is tussen het leger van IS en het 'leger' van Odin uit Winschoten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Raar he dat er mensen reageren op geweld.
Als je het er een beetje mee eens bent, wordt je meteen in een hoekje gezet.
Rare wereld tegenwoordig.
Ga jij het ff uitleggenquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je mag echt even gaan uitleggen wat de precieze link is tussen het leger van IS en het 'leger' van Odin uit Winschoten.
Jij staat achter de daden van een overduidelijk neonazistische knokploeg en bent vervolgens verbaasd dat mensen je een neonazi gaan noemen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
We gaan toch geen tijd en energie steken in kapstokwoorden?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je mag echt even gaan uitleggen wat de precieze link is tussen het leger van IS en het 'leger' van Odin uit Winschoten.
nee johquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:12 schreef NgInE het volgende:
[..]
Jij staat achter de daden van een overduidelijk neonazistische knokploeg en bent vervolgens verbaasd dat mensen je een neonazi gaan noemen?
En dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Een anti-immigratiegroep staat bij mij in ieder geval gelijk aan neonazi's
ja johquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Eerste keer dat ik deze user tegenkom volgens mij maar 'extreemrechts' en 'eng' dekt de lading aardig goed na enkele posts van dit wondertje te hebben gelezen. Ik zou er zelf nog 'heel erg dom' en 'sneu voor z'n moeder' aan toe willen voegen maar dat is natuurlijk eigenlijk overbodig na het labeltje 'extreemrechts'.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde extreemrechtse engerd?
Volgens mij moet tuig niet aanrandenquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tuig dat aanrandt moet je geen gelegenheid geven. Wees slim.²
Huh?quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We gaan toch geen tijd en energie steken in kapstokwoorden?²
En dieven moet niet inbreken.quote:
Dat ben ik nooit geweest,quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde extreemrechtse engerd?
Nou dat is duidelijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, jij deed de stelling dat het een reactie was, ik niet.
De wereld is verrotquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:18 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)op-aartsrivaal-gulen
Het is gewoon fucked up, allemaal.
Nee het is nog steeds niet duidelijk.quote:
Menig alcoholist vind ook dat die instant kan stoppenquote:Op woensdag 20 juli 2016 00:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ervaar het niet als een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |